Eindexamens

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik had destijds helemaal geen zin in dat wachten en gesodemieter. Dus om 2 uur naar school gebeld van 'Ben ik geslaagd?' Toen kon meteen de vlag uit en ik naar de stad.
Afbeelding
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Mn vriendin deed examen havo op de vavo in leeuwarden.
Kon gebeld worden tussen de na middag en vroege avond.
Lekker duidelijk! Dus maaar wachten... tennis gekeken... precies
toen de wedstrijd af was gelopen werdt er gebeld dat ze geslaagd was.
met een 8.3 op wiskunde en een 6.9 op economie en een 5 op scheikunde,
aangezien ze vorig jaar was blijven zitten op 0,1 punt. Zometeen even biertje halen.
Heb zelf inmiddels al 3 jaar mn vmbo diploma op mn sloffen gehaald.
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Hier is het zo dat je tussen 4 uur en 6 uur gebeld kan worden. Als je gebeld wordt ben je gezakt.
Vorig jaar een jongen in de buurt helemaal in de stemming gebracht, het was al kwart voor zes. Om tien voor zes werd die nog gebeld....

Wat een spanning toch allemaal :lol:
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Dat is alweer een hele tijd geleden dat ik examen gedaan heb voor het voortgezet onderwijs (in 1994 8) )
Wij konden gebeld worden tussen 9 en 12 en ja hoor.. 5 minuten over 9.. de school aan de lijn.
Dus gelijk een gezicht als een oorwurm, maar gelukkig stelden ze me gelijk gerust dat ik geslaagd was.
Ze wilden alleen weten of ik een bepaald vak nog een keer wilde doen, maar dan een niveautje hoger.

Heb toen maar gezegd dat ik daar niet zoveel zin in had... Was al blij dat ik geslaag was :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Flying Tilster schreef:Dus gelijk een gezicht als een oorwurm,
Waar zijn de foto's? 8)
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zo snel kon mijn moeder niet reageren :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Gister nog even in spanning gezeten voor m'n vriendin, achteraf bleek dat ze natuurlijk weer een veel te negatief zelfbeeld had. Van te voren roepen 'ik heb het gevoel dat ik gezakt ben' bla bla bla en dan met vlag en wimpel geslaagd zijn. Bij mij was het destijds iets anders, moeders helemaal zenuwapsig en ik wist wel dat ik niet zou zakken. Dus had ik de vlag met tas maar vst klaar gelegd, al voordat ze konden bellen.
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Wat is het toch leuk om al die examenverhalen te horen, hehe. Zelf ben ik 4 jaar geleden geslaagd.
Ik weet nog dat ik voor het uur dat ik gebeld kon worden gebak gegeten heb. Ik heb namelijk 3 weken lang rond gelopen met het idee dat ik gezakt zou zijn, (een week geleden hoorde ik van een vriendin dat alle leraren dat ook verwachtten) Dus dacht mijn moeder ik zal effe gebak mee nemen en dan eten we dat vooraf op, want dan mist hij dat in ieder geval niet, wat ik niet wist is dat mijn moeder gewoon nog meer in de kofferbak had staan, want ja er was toch nog een kans dat hij het zou halen hehe. Ik een uur lang tussen terras en computer heen en weer gerend, want ja werd op de hoogte gehouden door vrienden die al wel gebeld waren. Nou ik in spanning, en na dat het uur net afgelopen was, ging de tel, ja hoor iemand die nog een grapje uit wou halen hehe, ik flipte een beetje, dus ja school niet gebeld, maar toch was ik niet van de spanning af, dus mijn moeder mee naar school en toen bleek inderdaad dat ik hem gehaald.

Groetjes
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

davp schreef:Verhaal
Mijn moeder was toen niet thuis dus weet niet hoe zenuwachtig die was. Het was alleen wel duidelijk dat mijn zusje en haar vriend nerveuzer waren dan ik of ik geslaagd was want mijn zusje die wist al dat ze geslaagd was (kon tot 1 uur en ik van 1 tot half 5 ofzo). Haar vriendje had mij ook al een chocoladereep gegeven voor het slagen omdat ik die avond nog naar paardrijden ging en we daarvoor 6 uur ook wel weg moesten. Denk trouwens dat mijn moeder niet zo nerveus is geweest voor mij maar meer voor mijn zusje. Die is namelijk veel sneller dan ik van dat ik het wel kan en haal enzo.

Voor mij is dit nu 2 jaar geleden. Zit nu meer in spanning te wachten of ik tentamens heb gehaald :wink: Wanneer ik ze niet heb gehaald is het geen ramp en doe ik de vakken die ik niet heb gehaald volgend jaar gewoon over. Alleen zijn het net de meest rottige vakken en ben ik er graag vanaf :wink:
Gebruikersavatar
pjutje
Selectiespeler
Berichten: 656
Lid geworden op: 05-11-2007 20:13
Locatie: Groningen / Slappeterp

Bericht door pjutje »

Bij ons kon je dit jaar tussen 13.00 en 15.00 gebeld worden...
Het was echter wel zo dat de mensen die het niet (direct) gehaald hadden 14.00 op school moesten zijn.

Het was gister 13.00... wachten.... boek lezen.... wachten.... was opruimen... wachten... boek lezen...

Tot het 13.50 werd.. ik dacht als ze me nu nog bellen met het bericht dat ik 14.00 op school verwacht wordt zijn ze wel helemaal gestoord.

Het werd 14.01... telefoon, we hebben geen nummer melder maar uiteraard was het school... Mijn mentor kwam mij vertellen dat ik 2 juli mijn VWO diploma op mag halen 8) .
H'veen 4-life
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik ben blij dat ik de schooltijd heb gehad. Kon je eindelijk naar huis, moest je alweer aan het huiswerk.
Op de BHS in Gorredijk heb ik de MAVO gedaan. Het 1e examenjaar ben ik zelfs gezakt :( . Maar het 2e examenjaar ging vrij goed en heb het toen vrij gemakkelijk gehaald. Beste vakken waren Aardrijkskunde en Duits :mrgreen:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

forca hveen schreef:haha nou bij mij was het zo dat mijn zusje tot 1 uur ofzo gebeld kon worden en ik tot iets van 4 uur.
We hadden beide examen gedaan in hetzelfde jaar dus beide op zelfde dag in spanning.
toen het kwart voor 4 was toen belde mijn tante dus doodleuk op om te vragen of wij waren geslaagd.
Zoiets had ik een paar jaar geleden ook. :lol: Ik kon toen (geloof ik) tot 5 uur gebeld worden. Net voor vijven belde er mij ook iemand om te vragen of ik het had :mrgreen: Ik was er toen wel redelijk zeker van dat ik geslaagd was, maar toen schrok ik mij toch het apezuur :mrgreen: Maar volgens mij schrokken mijn ouders toen nog meer :mrgreen:

Het vak waar ik het slechtste voor stond, had ik op het examen het hoogste toen :lol:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Alle geslaagde zakken gefeliciteerd! En alle gezakte slagers sterkte met het volgend jaar iets beter presteren.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Op de site van fc groningen wordt melding gemaakt dat er 14 jongens uit de jeugd zijn geslaagd voor de middelbare school.
Echter hebben ze wel een aparte manier van de foto's bijsnijden. Het hoofd ontbreekt :lol: Heeft wel wat van criminelen ofzo

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/n ... eslaagden/
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Iedereen die morgen ook examens moet doen, succes! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Tjezus wat is dat lang geleden, maar eh....veel succes allemaal! Hahaha
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ook ik wens iedereen veel succes bij het maken van de examens! Ik verwacht t.z.t. diverse rondjes in de stamkroeg van het forum :wink:.
Laatst gewijzigd door Superfries88' op 17-05-2010 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Superfries88' schreef:Ook ik wens iedereen veel succes bij het maken van de examens! Ik verwacht t.z.t. op diverse rondjes in de stamkroeg van het forum :wink:.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Hebben we veel kandidaten voor het eindexamen? Die verdienen natuurlijk een steuntje in de rug van het forum. 8)
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Ik wens ook iedereen veel sterkte bij de examens.
Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Veel succes! :D
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gefeliciteerd voor de VMBO-leerlingen onder ons en nog veel sterkte aan de HAVO- en VWO-leerlingen met het wachten tot morgen!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Gefeliciteerd voor diegenen die geslaagd zijn. Wat ben ik blij dat ik dat al een jaartje of tig achter de rug heb :D
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Barrie
Bankzitter
Berichten: 220
Lid geworden op: 04-02-2008 17:13
Locatie: 050

Bericht door Barrie »

Topic-kick

Ik wil bij deze even vermelden dat ik bij mijn tweede eindexamen gymnasium eindelijk geslaagd ben en bovendien alle andere geslaagden op dit forum van harte feliciteren en de zakkers/her-kandidaten een hart onder de riem steken.

En nu, feestje! Woehoe! :mrgreen:
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Weet nog wel dat ik destijds na mijn slagen zo lam als een malijer uit bacchus kwam en ik het nodig vond een min of meer verlaten politie auto van een douche te voorzien :mrgreen:

Oh en voor de geslaagden; Van harte!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Gefeliciteerd Barry, en alle andere geslaagden!

davp, wat moet ik mij voorstellen bij 'min of meer'?
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Politie stond 200 meter verderop iemand te arresteren.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gefeliciteerd aan alle geslaagden! ;)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Grote taart gehaald vanmiddag, want m'n jongere broer - bij sommigen hier wel bekend - kreeg geen telefoontje van school. Heerenveen heeft er een supporter met een VWO-diploma bij.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gefeliciteerd! We kunnen wel wat intelligentie bij de club gebruiken.
Plaats reactie