Bedrijvencompetitie HZVC

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
stichting HZVC
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-05-2009 13:39

Bedrijvencompetitie HZVC

Bericht door stichting HZVC »

Hallo allemaal,

(Ik ga er van uit dat dit geen SPAM is, want wij hebben geen commercieel doel hiermee)

Zoals sommige mensen hier misschien zullen weten is er al vele jaren bedrijven zaalvoetbal in Heerenveen vanuit de Heerenveense ZaalVoetbal Competitie (HZVC). Op dit moment strijden 28 teams in 4 verschillende klassen iedere donderdag in de hallen van Sportstad Heerenveen. De ene donderdag spelen de 1e en 2e klasse en een week later de 3e en 4e klasse. We schommelen al jaren rond de 30 teams. Er komt wat bij en er haakt wat af. Nu willen we kijken of er ook echte groeimogelijkheden zijn, door er wat meer ruchtbaarheid aan te geven, want er zijn nog steeds veel voetballiefhebbers die niet van het bestaan weten, zo vermoeden wij.
Een team hoeft niet persé te bestaan uit allemaal mensen die voor één bedrijf werken. Je kan ook een team bij elkaar zoeken en daar een bedrijf aan koppelen. Voor meer info over de competitie, zie http://www.st-hzvc.nl

Wie weet tot ziens!

Met sportieve groet,

Namens het bestuur

Danny de Graaf
wedstrijd secretaris
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Ik speel in zo'n zelfde competitie maar dan in Franeker. Dat is op vrijdagavond. Dit is op donderdagavond las ik maar dan trainen de meeste amateurclubs ook. Dat komt niet zo mooi uit.
Iedere week staan de wedstrijden onder leiding van scheidsrechters Tromp en Schotanus die al jaren verbonden zijn aan de competitie en inmiddels niet meer zijn weg te denken.
Bovenstaande quote kwam ik tegen op jullie website. Nooit problemen met scheidsrechter Tromp? Een paar weken geleden is hij in Franeker weggestuurd omdat het te vaak bij hem uit de hand liep. Bij ons dit jaar al 2 keer waarna de laatste keer de druppel was.
stichting HZVC
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-05-2009 13:39

Bericht door stichting HZVC »

Over scheidsrechters laat ik me niet uit als bestuurslid, dat snap je vast wel ;-)

Jullie hebben een prachtige competitie in Franeker met veel teams, maar ook veel meer ruimte. 4 velden zelfs, als ik het goed heb begrepen. Dat is in Sportstad en dus in Heerenveen niet eens mogelijk, helaas.
De donderdag is hier al vele jaren een vaste avond, want welke avond je ook kiest, er is altijd wel wat. De vrijdag is vaak weer een trainingsavond voor zondagamateurs.

Succes in Franeker!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Tromp is die man die altijd zo overdreven op zijn kauwgom kauwt, klein bazig mannetje. Of heb ik toch de verkeerde voor me? Je hoeft werkelijk geen woord tegen hem te zeggen want je wordt er meteen met geel vanaf gestuurd. Maar ik begrijp dat je je er verder niet over uitlaat.

Daar in Franeker is het allemaal inderdaad uitstekend geregeld. 11 teams in een competitie in 4 verschillende klasses waarbij het niveau in de superliga en bovenin de 1e klasse toch behoorlijk hoog is.

Er zijn inderdaad 4 velden beschikbaar. Hoeveel velden hebben jullie in sportstad dan? 1 of 2?

Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Op vrijdagavond kunnen de zondagvoetballers niet en op donderdag de zaterdagvoetballers, het is maar net welke keuze je maakt.

Jullie ook succes. Ik hoop voor jullie dat er nog wat teams bijkomen!
Plaats reactie