sportquotes

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sportquotes

Berichtdoor forca hveen » 08-07-2008 11:25

De bedoeling is om leuke, opvallende qoutes hier te plaatsen. Of gewoon een qoute die je graag met anderen wil delen :wink:
Hier mijn eersten:

Wielrenner Erik Dekker in de Pers: Pijn is noodzakelijk en onvermijdelijk. Niet alleen als het om valpartijen gaat. Tijdens de wedstrijd kun je behoorlijk veel pijn aan je benen hebben.

Wielrenner Andy Schleck nadat hij broer Frank tijdens de ronde van Zwitserland het ravijn in zag duiken
: Weet je, het klinkt misschien gek, maar ik hoef alleen maar te zien dat hij leeft. Dat hij er nog is.

Ferne Snoyl in sportweek nadat hij 3 dagen in de cel zat voor aangifte van mishandeling:
Ik heb wel geleerd wat vrouwen kunnen aanrichten. Er zitten nu eenmaal vrouwen bij die zicht aan je optrekken als ze weten dat je een voetballer bent.

Pierre van Hooijdonk in VI over zijn vertrek bij Benfica (hij zou te duur zijn): Wie slecht presteert is duur. Ik was topscorer, dan ben je nooit te duur voor een club.

Rydell Poepon in VI over het amsterdamse straatvoetbalcircuit: Er was een periode dat elk voetbalduel eindigde in een vechtpartij. Het stond ook nooit vast wanneer een wedstrijd was afgelopen. Het was gewoon afwachten totdat het mis ging en de ene ploeg gefrustreerd een einde aan het duel maakte.

Gertjan Verbeek in NL Coach: Ik was gek van Johan Neeskens. Niet van Johan Cruijff. Zoals Neeskens erin ging, zoals die speelde. Dat vond ik prachtig. Daardoor ging ik ook denken dat hij de beste was. Dat was niet zo. Dat zie je pas later.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: sportquotes

Berichtdoor davp » 09-07-2008 16:01

I hated every minute of training, but I said; ''Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.''
Muhammad Ali
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: sportquotes

Berichtdoor geert. » 26-07-2008 11:36

http://nl.wikiquote.org/wiki/Categorie:Sporter

Op deze pagina kun je ook sportquotes vinden en zelf toevoegen als je dat nodig vind
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: sportquotes

Berichtdoor teamplayer » 26-07-2008 11:53

"Ik haat mensen die bijvoorbeeld zeggen: weet je dat 1 bier 2 stukken brood zijn?Of weet je hoeveel suikerklontjes in een blikje cola gaat? Als ik met m'n vrouw lig te neuken wil ik toch ook niet horen dat ze voor 70% uit water bestaat???" :lol: :lol: :lol:

Theo Maasen
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: sportquotes

Berichtdoor ItFean82 » 26-07-2008 11:56

http://nl.wikiquote.org/wiki/Hugo_Walker

Alle uitspraken van de legendarische Hugo Walker, prachtig om weer eens terug te lezen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: sportquotes

Berichtdoor geert. » 02-08-2008 10:14

* Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen!
* Maar het kan nog altijd hoor (het liefst in de 48e minuut bij een 1-0 achterstand)
* wat een dot van een kans
* Oei, daar geeft Baresi meteen even zijn visitekaartje af
* Dat is een baasje hoor
* beren van kerels, daar bij die Brazilianen achterin
* Dat scheelt maar een haartje hoor (in de herhaling: nou een paar haartjes dan)
* Een kiezelhard schot!
* In de nastoot.
* Die dekselse [naam van een speler of team] bijvoorbeeld: Die dekselse Argentijnen!
* En daar komen ze weer!
* Ronaldo... ja! Daar is dus dat moment! (tijdens Nederland - Brazilië, WK 1998)
* Het is nog niet gedaan, hoor!
* Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Rio.
* Wat is dat toch een verschrikkelijk irritant mannetje.
* Goeie genade!
* Jawel!
* Het [...] stadion ontploft!
* Het is 1-0, absoluut onverdiend! (tijdens Nederland-West Duitsland, EK 1988, nadat Mattheüs gescoord heeft uit een strafschop)
* Het Volksparkstadion is van Oranje!
* Gullit en Michels....ja, daar krijg je toch echt een brok van in je keel!
* Dat is een rasvoetballer, hoor!
* Het zal nog lang onrustig blijven, hier in [stad]
* Op de deklat!...
* Dit komt aan als een mokerslag!
* Scheidsrechter toch!
* De messen zijn geslepen!
* Dit zijn spijkerharde verdedigers
* Van Basten, wordt dit de beslissing? Ja! Ja! Marco van Basten! 2-1 vlak voor tijd!
* Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd... (tijdens Nederland-West Duitsland, EK 1988, toen Nederland nog met 1-0 achter stond)
* De aanval wordt in kiem gesmoord.
* Eerlijk is eerlijk...
* De scheidrechter zou hier eigenlijk een statement tegen de UEFA moeten maken door geen gele kaart te trekken (als een speler na een schitterend doelpunt te hebben gemaakt zijn shirt uittrekt en geel krijgt)
* Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste!
* Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië.
* Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks. (Evert ten Napel tijdens PSV - AEK Athene)
* Martin vaniak, wat een tovenaar staat er toch in de goal (tijdens Slavia Praag - Ajax)
* Een kwartiertje nog! Ik hoop dat u het volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan! (tijdens een saai moment in de wedstrijd Pacos Fereiras - AZ)
* De lange mannen trekken naar voren!
* Nee (naam speler), natuuuurlijk kan dat niet
* He he, eindelijk een scheids die optreedt tegen die nare fopduiken.
* Wat een klasbak/geweldenaar!
* Die Pepe. Die doet de hele wedstrijd al niks, en nou krijgt 'ie nog rood ook! Wat een sukkel. (Real Madrid - AS Roma, 2008)
* Die krijgt geel voor mekkeren tegen de scheidrechter. (Real Madrid - AS Roma, 2008)
* De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is
* Ben Haverkort. Ja, dat was een boefie vroeger hoor!!
* Orlando, je moet het niet doen!
* Romaaaaariooooooo Sossa Faría, die dekselse duivelskunstenaar van de Copacabana!
* Ze maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks (Evert over de verslaggevers van RTL)
* Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
* Gevaarlijk op iedere grasspriet! (over Mariano Bombarda)
* Overtreding [speler] en die gaat op de bon!
* Het is af en toe smullen hoor!
* Die heeft een poeier hoor! (Liverpool-Chelsea, 2008)
* Een heetgebakerd mannetje, die Didier Drogba. (Liverpool-Chelsea, 2008)
* Ik weet niet wie wie is, maar die mevrouw naast hen is zeker niet Hillary Clinton. Die heeft het te druk. *lach* (Over de Amerikaanse eigenaren van Liverpool. Liverpool-Chelsea, 2008)
* Zit er nog een wondertje in? Het wonder van Neurenberg? (Nürnberg - AZ)
* Pedro Torres (i.p.v. Fernando Torres)
* Van Hooijdonk en Materazzi, vrienden voor het leven ... Daar duwt Van Hooijdonk weer een beuk uit (Feyenoord - Inter Milaan 2002)
* Veel Kimmen in Zuid en Noord Korea (tijdens Zenit st Petersburg - Glasgow Rangers, bij een wissel van een Koreaan met voornaam Kim)
* Dick de kleine Tsaar (over Dick advocaat)
* Het zou wat zijn als juist hij (willekeurige speler) zou scoren.
* Dirkie Kuyt uit Katwijk
* Igor Timoschuk (i.p.v. Anatoliy Timoschuk)
* Zenit Leningrad
* "Hij heeft de bal aan een touwtje." (NOS verslag Heerenveen-Newcastle, 17 februari 2005)
* Jaa, de Tsjech is smerig! (na een overtreding van Nedved)
* Zinedine Yazid Zidane, de grootmeester van de koninklijke uit Madrid. Die mag op mijn verjaardagspartijtje komen; kunstjes doen


Je hoeft deze quotes alleen maar te lezen, en je weet meteen over wie deze gaan :P
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: sportquotes

Berichtdoor Caspar » 02-08-2008 10:22

geert. schreef: * "Hij heeft de bal aan een touwtje." (NOS verslag Heerenveen-Newcastle, 17 februari 2005)



Was dit bij die goal van Huntelaar?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: sportquotes

Berichtdoor teamplayer » 04-08-2008 02:12

utcountry!!!!

op Vollie hoogte!!!!(genoemd naar een meisje)
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: sportquotes

Berichtdoor forca hveen » 04-08-2008 18:23

Pieter van den Hoogenband over zichzelf als zeventienjarige (volkskrant)
:
Je blikt terug in zo'n document voor het nageslacht. Je leest oude interviews terug en dat mannetje van toen staat me op dit moment absoluut niet aan.

Danny landzaat over de nieuwe trainer Gertjan Verbeek (VI): Hij is zo sterk als een beer. Op die manier wil hij vermoedelijk laten zien dat als hij het kan, wij het zeker óók moeten kunnen. Maar het is soms echt moeilijk zijn tempo bij te houden.

Yuri van Gelder nu hij niet naar de OS mag (AD): Gelukkig komen mijn spieren ook van pas bij het vissen.

Foppe de haan over de humor van Sibon (AD): Bradley vertelde tegen Sibon dat hij woensdag zijn eerste wedstrijd in vijf weken had gespeeld. Goh, zei Gerald, ik heb woensdag mijn láátste wedstrijd gespeeld in vijf weken.

Theo Bos over hoe hij goud wil winnen. (AD): Het is de beste reclame om het op de moeilijkste manier te doen, valpartijen, lekke banden, sensatie. Dat begrijp ik allemaal wel, maar doe toch maar die overmacht. Lijkt me een stuk veiliger.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: sportquotes

Berichtdoor Venderwel » 05-08-2008 09:46

forca hveen schreef:Pieter van den Hoogenband over zichzelf als zeventienjarige (volkskrant)
:
Je blikt terug in zo'n document voor het nageslacht. Je leest oude interviews terug en dat mannetje van toen staat me op dit moment absoluut niet aan.


Theo Bos over hoe hij goud wil winnen. (AD): Het is de beste reclame om het op de moeilijkste manier te doen, valpartijen, lekke banden, sensatie. Dat begrijp ik allemaal wel, maar doe toch maar die overmacht. Lijkt me een stuk veiliger.



Hahahaha 2 super quotes!
Zal trouwens bij veel mensen zijn dat ze niet heel trots op hun puberjaren zijn!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: sportquotes

Berichtdoor TheArjan » 05-08-2008 14:49

En natuurlijk blijft het genieten van Maarten Ducrot tijdens die lange Tour de France dagen. Hier zijn leukste uitspraken nog eens: http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
TheArjan
Selectiespeler
 
Berichten: 177
Geregistreerd op: 08-10-2004 09:21

Re: sportquotes

Berichtdoor FeanfanPieter » 21-08-2008 16:29

Gert-Jan Verbeek na het oefen verlies tegen Barendrecht.

"Die jongens hadden in hun achterhoofd dat ze zaterdag weer moeten", denkt Verbeek. "En ik heb geen rekening gehouden met deze wedstrijd, dus heb ik 's ochtends gewoon krachttraining gedaan. In deze fase moet je niet meer tegen amateurs spelen. Het slaat helemaal nergens op. De enige die er een stijve piemel van krijgt, is de trainer van de tegenpartij. Laat hem gelukkig zijn. Voor die gasten is het ook fantastisch. Maar ik heb er geen frustratie aan overgehouden."
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: sportquotes

Berichtdoor kukkel » 21-08-2008 16:48

Kramp!!!

Kukkel in de sportschool.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Re: sportquotes

Berichtdoor forca hveen » 09-09-2008 14:40

Finidi George over bidden voor de wedstrijd:

Ik weet dat het deel uitmaakt van de Nigeriaanse cultuur en ik deed er zelf ook gewoon aan mee, al geloofde ik op den duur helemaal niet meer dat het hielp. De tegenstander bad ook, dus wie laat God dan winnen?


Je goed voorbereiden, scherp trainen en geconcentreerd het veld op gaan, daar houd ík van. Bij Ajax baden we nooit,maar we wonnen alles.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46


Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten