Algemeen filmtopic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Wat is de mening hier over the Pacific na een paar afleveringen? Ik moet nog gaan beginnen, namelijk.

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een goede serie: Dexter is de moeite van het kijken waard. Een seriemoordenaar in dienst bij de politie. Hierrr meer info.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik vond de eerste twee afleveringen van The Pacific ook tegenvallen, haalt het bij lange na niet bij BoB.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Pacific is redelijk...heb ze nu alle 6 gezien.
Het is buitengewoon moeilijk BoB te overtreffen, maar ondanks dat is dit wel een miniserie van bovengemiddelde kwaliteit.
Het verhaal zelf is redelijk duidelijk, maar het is en blijft moeilijk de verschillende karakters van elkaar te onderscheiden (wie is woe ook alweer en wat was de situatie van hem/ haar).
Overigens is de muziek - zoals we van Hans Zimmer mogen verwachten - erg goed.
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
sibon time
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 06-06-2003 17:02
Locatie: Gorredijk

Bericht door sibon time »

Heb nu 2 delen gezien maar vind BoB toch wel beter, wel geweldig gefilmd en goede muziek maar toch ook wat moeilijker onderscheid te maken tussen de personages, zoals hier al eerder gezegd. Daarom is het wel een aanrader om te kijken als je van goede series houdt.

Dexter is inderdaad een hele goede serie, heb inmiddels seizoen 1, 2 en 4? gezien, erg goed en ontzettend spannend. Is alleen niet aan te raden om 2 seizoenen door elkaar heen te zien......

Ook een aanrader is trouwens de serie "The Wire", erg goede politieserie die zich afspeeld in Baltimore.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Gisteravond Into the wild gezien. Je moet er van houden, maar ik vond het een bijzondere film. Knap gemaakt, een sterk verhaal en een inspirerende hoofdpersoon. Aanrader dus!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Vandaag kwam ik bij de site van het NRC een aantal prachtige clips/films tegen.

http://www.nrc.nl/2012/2012/12/28/beste ... -van-2012/

Heel verschillend, heel mooi en heel creatief...... en soms zelf zeer aangrijpend.

Boy....

We zien een vader die zijn zoon, een wielrenner, is kwijtgeraakt aan een verkeersongeluk. Nu staan zijn dagen in het teken van nagedachtenis, en hoe die vorm te geven. Want ergens moet er nog iets zijn dat zin heeft.

Indrukwekkend!!
lomana
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-01-2013 20:32

Bericht door lomana »

De nieuwe Tarantino is geweldig!!
Plaats reactie