Footstar

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Footstar

Bericht door Venderwel »

Zijn er meer mensen hier die op Footstar spelen?? http://www.footstar.org
Dit is een ander online voetbal spel als de meesten. Hier ben je namelijk de speler zelf en moet je beter worden, een beetje zoals het beginnen van een band in popomundo alleen zo uitgebreid nog niet volgens mij. Ben er vandaag pas mee begonnen namelijk.

Forum - Spelersnaam (ID) - Team (land)
Vak 11 - Claude Andriessen (5752) - Red Dragons (BE)
Venderwel - Onne Martinus (20868) - SCHeerenveen (NL)
Garcia-Garcia - Bryan Steinmeijer (21747) - DOSR (NL)
Frisian4life - Erwin Bergsma (21505) - SCHeerenveen (NL)
joop - Hugo Schols (46482) - SCHeerenveen (NL)
FeanfanPieter - Dave Albers (21875) - SCHeerenveen (NL)
Vrieskist - Jelle Regeling (21192) - SCHeerenveen (NL)
davp - Jari Staalenburg (5866) - SCHeerenveen? (NL)
Laatst gewijzigd door Venderwel op 19-09-2007 18:33, 6 keer totaal gewijzigd.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ik heb een tijdje gespeeld maar had er te weinig tijd voor.

je bent bijna verplicht om elke dag in te loggen om het spel op een redelijke manier te kunnen spelen.
dit omdat je de omgeving je team maten en dergelijke allemaal tevreden moet houden en ook moet je zelf je vertrouwen en dat soort dingen op peil houden.

misschien begin ik er wel weer mee.
ik heb nu weer wat meer tijd
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik speel bij RCH Heereveen, dus als je ploeggenoot wilt worden, er is plenty plek! ;-)
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ok ik zal weer eens gaan kijken. waar staat dat RCH voor????
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Geen idee, maar het is een botteam met weinig echte spelers nog, leek mij wel zo handig voor mijn ontwikkeling als speler.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zou grappig zijn als we een stuk of 14 spelers van dit forum krijgen, dan kunnen we met z'n allen 1 team gaan vormen en kijken of we de top kunnen halen!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ik ga 1 dezer dagen weer beginnen met het spel. ik kom zeker naar RCH Heerenveen toe.
lijkt me ook zeker een leuk idee om met spelers van dit forum een team te vormen.
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jeetje 1 dag bezig en dan al een transfer...hahahaha ik speel intussen bij DOSR, geen botteam maar wordt gerund door iemand.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Heb me net ff aangemeldt, zal vanavond ff alles bekijken hoe alles moet.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Bij DOSR zoeken we nog spelers, dus laat me even weten wie je bent, dat laat ik de manager je uitnodigen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Please give our staff 2/3 days to validate your account. Right after the validation of your account, you'll be able to login and create your character. We'll send you an e-mail when your account is validated but keep in mind that some e-mail providers might send our e-mail directly to their spam inbox, so you should visit us in the next few days to check if your account has been already validated
Mn spelernaam is volgens mij Frisian, ik zal nog ff moeten wachten dus.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik heb me ook aangemeld, nog even 2 dagen wachten dus.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Spelersnaam zal niet Frisian worden, je moet namelijk nog een speler uit gaan zoeken en deze heeft al een naam.

Als je een speler hebt, meld je dat aan bij Johnny de Lange (speler ID 27333) van DOSR.
Koop van je start kapitaal meteen een persoonlijke trainer en NIKS anders. die fout heb ik al voor jullie gemaakt. Hahahaha
Volg daarna zoveel mogelijk de teamtrainingen, dat gaat sneller dan individueel namelijk.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Vak 11
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 12-11-2006 22:48

Bericht door Vak 11 »

Ik speel dit spel al een behoorlijke tijd. Als je net begint is het belangrijkste in dit spel: bepaal op welke positie je wil gaan spelen en ga hiervoor TRAINEN! Een paar regels zijn daarbij belangrijk. laat je fitness in het begin niet beneden de 70% zakken en probeer zoveel mogelijk 3 keer hetzelfde te trainen op 1 dag (geeft een trainingsbonus). En ga nooit "ontspannen" trainen, zonde van de tijd. Mocht je vragen hebben stel me deze dan gerust. Claude Andriessen [id 5752] is mijn spelernaam.

Suk6 met het optrainen van jullie beginnende spelers.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Al 9 maanden geregistreerd en dit is je eerste bericht?? :mrgreen:

Klopt, het is ook belangrijk dat je dat 'eerst' bepaald. Maar kan ook handig zijn dat je dat even in overleg doet met het team waar je bijkomt, zodat je meer kans op spelen hebt.
Als je nieuw bij een team komt met 6 verdedigers, is het niet dat handig dat je je als verdiger gaat ontwikkelen.

Dus als je bij mij in het team komt zal het waarschijnlijk keeper, middenvelder of aanvaller worden, want die zijn er nog niet zoveel.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Vak 11
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 12-11-2006 22:48

Bericht door Vak 11 »

ik dacht al dat zal wel een reactie opleveren. :lol:

Tot nu heb ik niet de drang gehad om op een onderwerp te reageren en heb ik mij beperkt tot lezen. Iets wat ik iedere nieuwe forum gebruiker kan aanraden.

Als jullie allemaal in hetzelfde team willen gaan spelen zul je de posities natuurlijk onderling moeten verdelen.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik heb een speler aangemaakt maar hoe kom ik nu in je team Venderwel?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Geef me je naam in het spel dan vraag ik hem of hij je uitnodigt, je zal dan een berichtje krijgen van DOSR, dat is het team en zijn naam is Johnny.....nog wat.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Heb me ook aangemeld, lijkt me wel wat.. Weer eens wat anders dan Hattrick...
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik ben ook lid van DOSR, (Bryan Steinmeijer) hoe kan ik nu het beste verder gaan? Wordt er elke dag getraind of iets dergelijks, wat moet ik wel en niet doen?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Als je individueel traint wat gelijk is aan teamtraining, dan doe je aan teamtraining en train je 100% Doe je iets anders dan train je individueel en train je slechts voor 75%.

Je moet elke dag trainen en traint 3 keer per dag. De team training is op dit moment positiespel, die zou ik als ik jou was eerst ook maar volgen, totdat je daar een skill van in hebt. Volgende week wordt er snelheid getraind.
Ik denk dat je je het best op spits positie kunt richten, dus zou ik dan ook nog op techniek, snelheid en scoren richten.
Zullen nog wel een paar dingen zijn voor de spits positie.
Ik heb begrepen dat je er eerst voor moet zorgen dat je op die dingen allemaal 1 skill hebt, dan kun je daarna wel verder gaan met meer skill op die onderdelen te krijgen.
Let op, als je iets 4 keer traint, dan zie je al 1 punt staan bij een onderdeel. Dit schijnt echter afgerond te zijn....het is in het echt 0,5. Dus wil je echt 1 hebben zul je iets 8 keer moeten trainen. Train je dingen 3 keer achter elkaar dan leverd dat ook nog extra op.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Vak 11
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 12-11-2006 22:48

Bericht door Vak 11 »

Venderwel schreef:Ik heb begrepen dat je er eerst voor moet zorgen dat je op die dingen allemaal 1 skill hebt, dan kun je daarna wel verder gaan met meer skill op die onderdelen te krijgen.
Zou ik niet doen. Als voor de spitspositie wil gaan kun je, behalve lange passes en GK skills, alle skills gebruiken. Als je eerst alles naar 1 zou trainen verlies je al heel veel training doordat je daarvoor individueel moet gaan trainen. Mijn advies is volg gewoon alle teamtrainingen totdat je fitness gezakt is tot 70% en train dan 3 keer op 1 dag fitness. Als skill level hoger dan 5 is raad ik aan om over te stappen op 82% fitness level en dan 2 keer fitness trainen. Hierdoor is het trainen het meest efficient. Als je dan ook nog kunt zorgen dat op wedstrijddagen je fitness rond de 100% is ben je goed bezig.

Ik weet niet of jullie team ook friendlies speelt. zoja, speel dan altijd met "vermijd vermoeidheid" aangevinkt. Bij de competitie- of bekerwedstrijden laat je dit uitgevinkt om extra ervaring op te doen.

Voor de liefhebber een goede stats site.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Je kan individueel trainen en een teamtraining doen? Doe je een van beide of alles?
Op naar het volgende seizoen....
Vak 11
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 12-11-2006 22:48

Bericht door Vak 11 »

Wat je invult bij je individuele training is hetgene wat je traint. Als dit overeen komt met de teamtraining dan train voor 100%, anders is dit 75%.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Oke, ik heb me aangemeld, mijn spelernaam is Erwin Bergsma, en nu?

Edit: Wat moet je bij salaris enzo aanbieden, als je jezelf wilt aanmelden bij DOSR?
Laatst gewijzigd door Frisian4life op 07-09-2007 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Een team opzoeken, ga om mijn part opzoek naar DOSR!!!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ik heb het al gevonden, wat moet je invullen bij Salaris, goalbonus enzo?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Frisian4life schreef:Ik heb het al gevonden, wat moet je invullen bij Salaris, goalbonus enzo?
Bij salaris zou ik een bedrag tussen de 500 en 800 invullen, aangezien je nog niks kan zeg maar.
Daarna koop je een presoonlijke trainer.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Oke, en bij wedstrijdpremie, goalbonus, assist bonus ed hoef ik niks in te vullen?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zal binnenkort even kijken of ik een eigen team kan kopen met de naam SC Heerenveen ofzo, dan zou het leuk zijn dat jullie daar dan ook bij komen, maar eerst maar even wat ervaring opdoen bij DOSR
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Plaats reactie