DGK

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

volg je de gouden kooi?

Peiling eindigde op 29-07-2007 11:48

ja
17
29%
nee
27
47%
soms
14
24%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

DGK

Bericht door Materazzi »

DGK ik vind het wel een leuk programma!, maar jaap is een acteur blijkt!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Pulp! :?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Absoluut geen DKG-liefhebber. Sterker nog: ik zou bijna de vlag buiten hangen als het programma van de buis verdwijnt. Ik ben toevallig wel eens blijven hangen als er verder niets op tv was, maar keer op keer verbaas ik me over het feit dat er mensen zijn die serieus zó zijn. Ieder z’n smaak natuurlijk, maar ik zou het programma geen seconde missen.
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

super slecht programma
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach het is wel leuk als ze weer elkaar de kop in slaan, maar het begint nu wel een beetje te vervelen.
Maar zoals van de week dat ze met 5 man even een meisje helemaal "mishandelen" vind ik wel wat ver gaan.
Voor de rest is het Big Brother maar dan met iets meer irritaties en minder slimme mensen.
Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

Bericht door Materazzi »

ik vind het wel een leuk programma
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Geen tijd en zin om dit te volgen. Mijn moeder zit er tot snachts laat live voor!!! En heeft hele discussies en overleg met mensen op een speciaal forum! Is behoorlijk verslavend voor aantal mensen.

Ik laat me 1x in de zoveel tijd even bijpraten.....dan is het eigenlijk wel leuk, maar ook voldoende!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Moet dat nou, zo'n topic? :|

Nou goed, ik volg de Gouden Kooi niet maar via forums ontkom je er kennelijk niet aan en sommige filmpjes zijn door het leedvermaak wel leuk om te bekijken. Knap van Talpa dat ze dit gezelschap bij elkaar hebben kunnen brengen, maar het zijn werkelijk allemaal eerste klas imbecielen. Het IQ van de bewoners tezamen haalt nog niet eens de 100.

Hopelijk haalt RTL het zo snel mogelijk van de buis.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Is voor dat onnozele programma nou een topic nodig?
Dit programma is van geen enkele nuttige informatie voorzien!
SCH
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het zijn ook nog eens situaties in scene gezet, dat zegt toch wel genoeg. Ik heb het wel een tijdje gekeken, maar volg het al lang niet meer.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Waarom zo'n gezeik over deze topic? Niks mis mee toch?

Ik vind het bij vlagen wel leuk, maar de lol is er bij mij nu een beetje af. Ik keek het eerst regelmatig, nu nog maar zelden wanneer ik tijd over heb.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Een beetje de Big Brother en Big Diët van 2007. Echt oppervlakkig, kan me niet voorstellen wat eraan is maar ja.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

mooi man. beetje terror op tv
Cross-Side on tour
Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

Bericht door Materazzi »

Het mooiste vind ik nog dat huub gaat schelden, die houd nooit weer op
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Heb het de laatste maanden intensief gekeken, geen aflevering gemist maar omdat Jaap nu bij Huub weg is en hij een acteur blijkt te zijn is voor mij de lol er ook wel af.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dat er ook gewoon nog mensen naar kijken. :shock: Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, maar ik kan geen slechter programma bedenken op de nederlandse tv.
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als ik het kijk is het alleen via youtube als er weer z'n dikke rel is waarbij iedereen elkaar wat in de haren vliegt.
Maar dat mensen zich er zo druk om maken snap ik eigenlijk niet, ik kan genoeg k*t programma's opnomen.
En dat er mensen zijn die menen dat dit programma aanzet tot geweld is al helemaal lachwekkend...

Bijvoorbeeld die programma's van de EO gadverdamme zeg!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heb 1 keer de herhaling gezien, maar een achterlijker programma kun je bijna niet vinden. [/i]
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Lipton schreef:Bijvoorbeeld die programma's van de EO gadverdamme zeg!
Het familiediner :lol:
Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

Bericht door Materazzi »

Nadia weet ook niet wat ze wil wat een del
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zolas veel Nederlandse televisie: zonde van de kabel.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Dit is een "offtopic" dus niks mis met dit onderwerp. Als je het niet interesseert, niet lezen. En je vind ook nog tijd om te posten? Dan valt het wel mee toch :mrgreen:

Wat betreft de mensen die het wel leuk vinden. Ik verbaas me daar dus ook over. Ik volg het dus via mijn moeder.....die zit er al vanaf het begin achter en vind de tv uitzendingen dus niks he! Daar zenden ze alleen uit wat ze willen uitzenden, en mosterd na de maaltijd, veel later dus. Zij kijkt het live en weet veel meer wat er gebeurt!
Op tv laten ze niet alles zien...in bed bijvoorbeeld, als de camera snachts door draait, en al het gekonkel onder elkaar, in elke kamer zitten ze wel te roddelen.
Maar ik kijk dus ook nooit ....heb het nog nooit op tv gezien. Als ik bij ma ben, staat de pc dag en nacht aan!!! (bij wijze van spreken)

Op het forum lijkt het of alles om dit programma draait, alsof IEDEREEN kijkt....
mijn moeder heeft wel eens geschreven dat ik dus NIET kijk, en op mijn werk ook NIEMAND......snappen ze niks van....die lui zijn echt helemaal in hun eigen kooi beland!! :shock:

Geloof dat mijn moeder de deur van de kooi "iets open" heeft staan zodat ze ook nog wat van het gewone leven meekrijgt.....en anders zorg ik daar voor!!!
Het is echt wel erg dat mensen er zo in blijven hangen. :erm: ......maar goed....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Eindelijk goed nieuws betrekking tot De Gouden Kooi.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/80565
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

En voor de liefhebbers nog slecht nieuws DGK gaat van de buis.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ach, die 200.000 liefhebbers die er naar keken... Stelt niets voor als je het vergelijkt met die 15+ miljoen die blij zijn dat dat achterlijke programma verdwijnt.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

DGK stopt niet, het gaat gewoon door via Internet kun je het blijven bekijken (wel tegen een vergoeding uiteraard). Ik kijk wel graag naar DGK een keertje échte televisie.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

@ Gearard: er keken altijd wel dubbel zoveel mensen als 200.000. Als je het niet leuk vindt kijk je er toch gewoon niet naar. Onzin dat er 15+ miljoen mensen zijn die het van de buis willen. Veel mensen die ik ken die het niet kijken maakt het niet zoveel uit of het nou uitgezonden wordt of niet.

Jammer jammer. Vond het altijd wel een amusant programma. Jammer dat Jaap acteur was. Vond hem altijd wel sterk het spel spelen. Net als Huub overigens. Er waren nog wel redelijk veel mensen die het keken. Op tv toch altijd wel 400 a 500 duizend en via internet 100 a 200 duizend.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Gearard schreef:Ach, die 200.000 liefhebbers die er naar keken... ........
Onmiddelijk een actieve en passieve stemrecht ontnemen. Direct registreren en in de gaten houden gedurende de komende 20 jaar en verbieden kinderen de krijgen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gearard schreef:Ach, die 200.000 liefhebbers die er naar keken... Stelt niets voor als je het vergelijkt met die 15+ miljoen die blij zijn dat dat achterlijke programma verdwijnt.
Ach ja, als je het zo gaat bekijken dan weet ik ook wel mooi wat programma's die van buis kunnen.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Lipton schreef: Ach ja, als je het zo gaat bekijken dan weet ik ook wel mooi wat programma's die van buis kunnen.
Om maar te beginnen met belspelletjes en tell sell.
Plaats reactie