Webhosting.

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Webhosting.

Berichtdoor wikenoost » 25-06-2007 21:52

Nu voor de tweede keer is mijn forum (het wolfhonden-online forum) uit de lucht
gehaald wegens excessief dataverkeer(we worden blijkbaar te goed bekeken).
Als dit aanhoudt zijn we van plan om een andere webhost te gaan zoeken. Wat dat met dit forum te maken heeft vraag je je dan af.
Nou dit forum heeft toch aardig wat meer leden als het wolfhonden-online forum en ik vraag me af waar dit forum gehost is en wat er hier
gemiddeld aan dataverkeer per maand door gaat. Ik vermoed dat dat toch meer moet zijn dan wolfhonden-online. De provider van dit forum zo dat dan makkelijk aan moeten kunnen.
Ik heb wel gegoogled op webhosting maar er zijn zoveel bedrijfjes die dat aanbieden, dat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer zie.
Als iemand ervaringen met een webhost heeft hoor ik die ook graag.
Bij onze provider(mijndomein.nl) hebben we onbeperkt data verkeer(nouja onbeperkt??) met fair use pilicy, ze gaan er van uit dat
een gemiddelde website 3,5 gb per maand verbuikt. Gebruik je een beetje meer dan doen ze niet moeilijk, pas vanaf 100% overschijding van de limiet die er eigenlijks helemaal niet is gaan ze actie ondernemen. Eerst met mailtjes, houdt het aan dan halen ze de stekker er uit tot het weer daalt. Nu bij ons dus al voor de tweede keer. Gemiddeld zitten wij zo tussen de 7 en 15 gb per maand, peanuts zou je zeggen vergeleken met dit forum.
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor Jeroen » 26-06-2007 08:01

Dit forum wordt door Vincent zelf gehost, dus stuur hem eens een pb of mail.

Verder wordt volgens mij de meeste dataverkeer door bots van zoekmachines gegenereerd, die de pagina's van je forum willen indexeren. Je zou er een paar uit kunnen schakelen en bijvoorbeeld alleen Google toe kunnen laten.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden


Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron