Eindfeest Vul je vak ....

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jitiizer
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-05-2007 19:57

Eindfeest Vul je vak ....

Bericht door Jitiizer »

sc-Heerenveen.nl schreef: Ter afsluiting van de actie Vul je Vak, wordt op zaterdag 2 juni in het Abe Lenstra Stadion een grote feestavond gehouden. Tijdens het zogenaamde ‘Vul je Vak Uit je Dak Feest’ treden verschillende bekende artiesten op. Zo staan onder andere Jannes en George Baker op het podium.

Naast Jannes en George Baker treedt de Night Shift Party Band op en is er een bekende DJ aanwezig. De winnaar van Vul je Vak, de gemeente Tytjerksteradiel, is op 2 juni met een groot aantal mensen vertegenwoordigd. Zij mochten als eerste kaarten kopen voor deze spectaculaire feestavond.
Wil je een superavond meemaken in het Abe Lenstra Stadion? meedeinen op de hits van Jannes en George Baker, reserveer dan kaarten voor deze spectaculaire avond via de website van Heerenveen.

De kaarten kosten € 16 per stuk (inclusief verzendkosten) en worden toegestuurd zodra het totaalbedrag van uw bankrekeningnummer is geincasseerd.
Jannes, is dat niet zo'n groen-witte homo uit Grunn.

En waarom een feest voor Vul je Vak (nepfans) organiseren, doe het dan voor NieuwNoord ofzo. Weer zon actie van niets van onze club.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Jitiizer schreef: Jannes, is dat niet zo'n groen-witte homo uit Grunn.

En waarom een feest voor Vul je Vak (nepfans) organiseren, doe het dan voor NieuwNoord ofzo. Weer zon actie van niets van onze club.
Ze moesten ook betalen hoor, dus als je zo graag wil dan kan je gewoon kaarten kopen. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Jannes is een WKE-supporter. Welke profclub z’n voorkeur geniet weet ik niet, maar Emmen lijkt me het meest waarschijnlijk. Voor zover ik weet heeft hij niet een echte band met Groningen. Maakt natuurlijk niets uit, want het gaat toch echt voornamelijk om de zangkwaliteiten.

Verder heb ik geen probleem met dit feest. FeanFan had zaterdagavond een feest in het Funplaza en NN zal wel eigen feestavonden organiseren neem ik aan?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Voor zover ik weet heeft hij niet een echte band met Groningen.
Trad hij niet op tijdens de opening van de Euroborg?
SCH
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ach ja, als het publiek maar goed vermaakt wordt, toch?
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Weer zo`n commercieele achtergrond actie vauit de club....BLLL !! :upto:
Miereneukert!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

16 euro. En dan denken ze bij de club ook nog eens dat hier mensen op afkomen?

Anneke Douma als 'surprise-act'? :wink:
Laatst gewijzigd door Riverside op 07-05-2007 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Súrhusterfeanfans schreef:Trad hij niet op tijdens de opening van de Euroborg?
Jannes heeft toen inderdaad opgetreden, al hebben de meeste Heerenveen-supporters dat niet meegemaakt volgens mij. Maar een optreden hoeft niet direct te betekenen dat je echt een band hebt met een club. Rommy heeft hier ook eens opgetreden meende ik, maar dat is toch echt een Cambuur-man. Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om de kwaliteit van de nummers en niet om de clubvoorkeur van iemand.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Superfries88' schreef:Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om de kwaliteit van de nummers
Die is dan ook ver te zoeken. :mrgreen:

Sorry, inkoppertje.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Kreeg vandaag een brief voor een uitnodiging op 2 juni maar denken ze nou echt dat ik daar heen gaan ?. :lol:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Goed argument nodig?

Ik zou er niet heen gaan als ze niet de wedstrijd Engeland - Brazlië uitzenden! De kans Alves te zien in groen-geel wil ik niet missen.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Jammer Beetle. Dat is geen argument.
Match Of The Day Live – England v Brazil
Friday 1 June
7.30-10.00pm BBC ONE
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Verdomde tijdzones....
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ja dat Vul je Vak feest. Werd pas geleden gebeld door onze SC. Een dametje aan de andere kant van de lijn feliciteerde me, ik was uitverkoren voor het Vul je Vak feest.

Ik zeg: 'Oh, dus ik heb kaarten gewonnen?'. 'Nee, meneer, u kunt ze kopen.' Bedrag weet ik niet meer precies, maar was nog behoorlijk wat. Ik zeg: 'Komen Riemer en Annie ook?' Dat mens kende heel Riemer en Annie niet, was echt zo'n telefoonmuts. Zegt ze: 'Nee die komen niet, maar wel Jannis en George Baker!' :mrgreen:

Ha ha, lag plat van het lachen. Proestend de hoorn erop gegooid.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Zijn er eigenlijk nog mensen naar dit feest geweest. Er werd volgens mij niet over bericht op de website van Heerenveen zelf.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Niemand dus :mrgreen:
Plaats reactie