Championship Manager

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Het spel is er niet realistischer op geworden. Ben met Dag & Red gepromoveerd vanuit de Conference, vervolgens kampioen geworden in de third en ik sta inmiddels dik bovenaan in de second.

Ook kwam ik een team tegen met een vage naam, die gepromoveerd was naar de conference. Blijken daar allemaal oude internationals te zitten, gelijk gepromoveerd dat volk.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

niet toevallig het oude Wimbledon??? :)
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Nee, New Comwey ofzo. Zaten spelers als Aldair bij.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Fatih
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-12-2002 18:23
Locatie: Droog

Bericht door Fatih »

Uuh, staan er bij jullie ook zo weinig spelers van over de grens in?

Nog een tip, verander je training na 10 wedstrijden ofzo, werkt goed.
Bush-wanker
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Wat moet je precies veranderen aan de training dan?
Fatih
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-12-2002 18:23
Locatie: Droog

Bericht door Fatih »

Nou ik heb het nog lang niet goed in de smiezen, maar gewoon wat kleine veranderingen. Ik probeer wel een bepaalde balans te behouden. Een extra partijtje en zo nu en dan een cross-country bijv,
Bush-wanker
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

ff een tip: Hofstede van VVV :D :D :D Voor negen ton gekocht en een seizoen later voor 11,25 miljoen euro verkocht aan PSV :mrgreen: :mrgreen:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik vind het maar verdomd lastig om spelers te verkopen... zit nu in het derde seizoen bij ManU, maar slechts 1 speler verkocht... Heb GVD wel dertig op de transferlijst staan...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Heb je al eens goed naar de values gekeken? bij de oude cm stond er direct zijn echte waarde, bij de nieuwe is dit niet zo! Hier kan de gevraagde prijs nog wel eens hoger dan de eigenlijke waarde zijn!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik heb de vraagprijs op ongeveer 1/3 van de waarde staan, en nog raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt. Bij elke club, heb nu met SC Heerenveen, AC Milan, Queens Park Rangers en ManU gespeeld... :x
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Hee misschien dat iemand hiero mijn op gang kan helpen.
Ook ik heb de nieuwe cm in huis kan hem alleen niet instaleren :crying: .
Hij geeft gelijk aan dat mijn windows installer niet goed is terwijl mijn pc het spel aan moet kunnen.
Ik kan geen update van windows installer vinden wie kan mij helpen?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Heb je een kopie, of heb je hem in de winkel gekocht?
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Superfean, ik had hetzelfde probleem, heb nu Windows 2000 op de computer en het spel werkt. Hiervoor had ik 98 en ook bij mij deed ie het niet.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Jeroen B,

Ik heb idd een Originele versie van het spel zoals ik als verslaafde aan dit spel vanaf 1995 af aan al Originele heb maar WIndows 2000 is dus een juiste optie??
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Ik gebruik ook windows 1998, bij mij loopt ie wel goed, alleen mijn computer is niet snel genoeg meer, voor de nieuwe cm van volgend jaar moet ik een nieuwe computer aanschaffen.

Ik ben trouwens ook met man. utd. bezig, en spelers verkopen wil echt niet, maar als ik ze op loan zet zijn ze zomaar weg.
Anti-vlaggetjes
devito
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-04-2003 16:32
Locatie: Gorredijk

Bericht door devito »

Is het al iemand gelukt om met Heerenveen kampioen te worden? Ik heb een versie van cm4 via kazaa gedownload. Zeer merkwaardig is inderdaad de aanwezigheid van Lasse Schone (36! jaar), Sibon is er ook al bij, maar De Jong daarentegen niet. Verder vinden alle assistenten Samaras een speler die maar snel op de transferlijst gezet moet worden.

Mijn sterkste spelers in eerste instantie waren Hakansson en Vayrynen, ijzersterk centraal op het middenveld. Ik scoor alleen niet bepaald veel, erg weinig zelfs. Wat ook lang niet klopt trouwens zijn de gele kaarten. Ik krijg elke wedstrijd wel een kaart of 3 (valt dit te voorkomen?) bovendien worden ze al geschorst na 3 (ipv 4) wedstrijden en vanaf de 5e gele kaart is het telkens raak. Dat betekent dat je na de winterstop elke wedstrijd 2/3 man mist door een schorsing, lekker!

En inderdaad, spelers kopen en verkopen is nog vrij lastig. Ten eerste heb je bijna geen geld om spelers te kopen en de meeste clubs haken al af nadat ze vragen om een reele prijs (vraag ik dan echt zoveel?)

Oh ja, bij de training geven de assistenten telkens aan bij alle spelers dat ze niet hard genoeg trainen, kun je dit instellen? Of moet je dan het trainingschema helemaal volzetten (dus niet vrij geven op zaterdag en zondag)

PSV, Feyenoord en Ajax worden trouwens wel aangegeven als de directe concurrenten! Dat is natuurlijk een goede zaak!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik ben weer overgestapt op CM01/02. Bevalt me veel beter en het speelt ook vlotter. Misschien dat ik straks met die patches wel weer CM4 ga spelen.
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Dat het kopen en verkopen moeilijker is geworden, vind ik logisch. Kijk maar naar de huidige situatie op de transfermarkt, daar zit ook geen beweging in.

Het spel kent inderdaad nog teveel ‘schoonheidsfouten’ en ik hoop dat die inderdaad opgelost worden met patches. Het is allemaal wel wat realistischer geworden; de broekriem moet gewoon aangetrokken worden.

Een tipje: Richard Schindel. Een 17 jarige m/s c
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ik zou, nadat je je wedstrijd gespeeld hebt en de andere wedstrijden nog bezig zijn, niet saven.

is zinloos, je moet je wedstrijd weer spelen, maar de oude uitslag verschijnt... vaag.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »




'De nieuwe Pelé of de nieuwe Nii Lamptey?'

27/5/2003 22:07

Freddy Adu is pas dertien jaar, maar volgens voetbalkenners in de Verenigde Staten is hij het grootste talent ter wereld. 'Misschien is hij wel onze eerste echte superster', hoopt Bruce Arena, bondscoach van de Amerikanen.
Niet alleen Arena hoopt dat. Ook Nike, het grootste sportmerk uit de States. Nike zou maandag de handtekening hebben bemachtigd van Adu en de jeugdinternational incasseert daarvoor een miljoen dollar, meldt The Washington Post.

Nike hoopt dat Adu een nieuwe LeBron James wordt. Wie? De achttienjarige LeBron James wordt door Amerikanen beschouwd als het grootste basketbaltalent ter wereld. En aangezien basketbal big business is in de USA, kreeg James een vet contract: negentig miljoen dollar voor zeven jaar. Veel geld? Nou, waarschijnlijk niet. James is al sinds zijn zestiende wereldnieuws in Amerika. Zelfs wedstrijden van zijn highschool waren rechtstreeks te zien op de nationale televisie. Volgend jaar speelt hij in de NBA en zal de LeBron Mania alleen maar groter worden.

Terug naar Freddy Adu. Aangezien Amerikanen net zoveel verstand van voetbal hebben als Nederlanders van basketbal, waarom zou Adu de nieuwe Ronaldo zijn? Hoe weten zij dat nou? Toch belde Sir Alex Ferguson vlak voor het tweede Champions Leagueduel met Real Madrid naar Amerika om te laten weten dat hij zeer geïnteresseerd is. En Internazionale wilde hem drie jaar geleden al naar Milaan halen.

Adu's verhaal is haast een sprookje. Geboren in Ghana. In 1997 emigreerde hij met zijn ouders naar de Verenigde Staten. Daar nam een schoolvriendje hem mee naar de lokale voetbalclub en toen ging het snel. Als tienjarige (!) mocht hij mee met Amerika onder-14 naar een international toernooi in Italië. Ondanks tegenstanders als Lazio Roma en Juventus wonnen de Amerikanen het toernooi en groeide Adu uit tot de beste speler en topscorer van het toernooi. Let wel, hij was tien, de meeste tegenstanders waren veertien. Niet veel later kreeg wilde Internazionale hem voor enkele honderdduizenden dollars naar Milaan halen. Zijn moeder Emelia (papa is alweer vertrokken) weigerde.

Adu voetbalt nu in het nationale opleidingscentrum Bradenton (thuisbasis van de tennisacademie van Nick Bolletieri) waar hij deel uitmaakt van de onder-17 selectie. Sinds februari is hij in het bezit van een Amerikaans paspoort. Ook in de jeugdselectie is hij dé uitblinker. Sterker, in oefenwedstrijden tegen de profs van de Major League Soccer schijnt hij amper af te stoppen zijn. Officieel mag hij nog niet in de MLS spelen, maar volgens de kenners zou hij gewoon mee kunnen spelen.

Wat maakt hem zo goed? Niet alleen beschikt Freddy over een goede techniek en is hij zeer snel. Ook zijn inzicht is voor een dertienjarige ongekend. Bovendien schijnt hij wars te zijn van sterallures en zeer volwassen over te komen, beweren zijn interviewers. Ik hoor jullie denken, is hij werkelijk dertien. Dat vroeg Sports Illustrated zich ook af. SI huurde twee detectives in, die in Ghana beiden tot de conclusie kwamen dat hij op 2 juni 1989 ter wereld kwam in het Bengali ziekenhuis te Tema.

Het wachten is op de toekomst. Het lijkt waarschijnlijk dat Adu vanaf zijn vijftiende zijn opwachting maakt in de MLS. Maar liever wil hij naar Europa, alhoewel hij door FIFA-regels moet wachten tot zijn achttiende. 'Ik heb tegen MLS ploegen gespeeld en tegen hen kon ik hetzelfde doen, als ik in elke andere wedstrijd deed.'

Misschien komt zijn doorbraak wel tijdens het WK onder-17, in augustus. Zijn begeleiders (zoals zijn oom Anthony Yeboah) proberen hem met beide benen op de grond te houden. Want er waren meer jonge spelers die in de toekomst de nieuwe Pelé zouden worden. Nietwaar Nii Lamptey.

Kwam hem laatst al een tegen in cm.
Gebruikersavatar
Bernabeu
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 05-12-2002 19:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door Bernabeu »

ff naar de site http://www.thedugout.net/ gaan en de "Enh. pack 3" (http://www.thedugout.net/download.php?cmv=9&cat=1) downloaden. Ben je van een hoop irri problemen af (bv gemiddeld 3 kaarten per wedstrijd, het moraal van de spelers, enkele spelers toegevoegd die dr eerder niet bij zaten zoals Sneijder, De Ridder, Pardo en het spel kan dan ook in het Nederlands gespeeld worden.)

Tip vd week: Ryan Babel, spits, 16 (!!) jarig Nederlands talent, spelend bij Ajax onder 18. Speelt bij mij naast Mido voorin. 20 wedstr. 23 doelpunten.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

heey,

weet iemand waar je de vol.versie gratis kunt downen.
Want bij Kazzaa moet je met je creditcard betalen en dat heb ik niet.

PLEASE HELP ME!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Op e-mule staat hij wel, moet je maar ff opzoeken net zoiets als kazaa
alleen het nadeel van de geripte versie's is dat de update het er niet op doet
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Nee geen e-mule.
Want daar moet je ook met je creditcard betalen en die heb ik nog niet.
Dus graag een andere site dan http://www.kazzaa.com of http://www.e-mule.com.

Bedankt alvast.

(geen demo maar hele spellen)
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

http://www.sharereactor.com/

Hier staat hij wel op maar je moet wel een emule of een van de andere programma's gebruiken om hem te downloaden, heb trouwens nooit een creditcard moeten gebruiken op emule?
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ik heb em al gedownd.
Via kazzaa.
Als je smorguns vroeg gaat downen dan gaat ie lekker snel.
Weet iemand nog een goeie ploeg?
Waar ik mee kan beginnen.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ik heb em gedownload!
Kan iemand ff de liederen op een FTP zetten.
Zodat mensen die hem illegaal hebben ook met geluid kunnen krijgen.

Bedankt alvast!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

weet iemand misschien ook waar je ISS3 kunten downloaden?
Want ik heb gene zinne om m te kopen.
zonde van mn sentjes! :lol:
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Wat een drama. Ik speel een oefenpotje, ff om het te snappen.

2 minuten voor tijd, 1-3. 0-1 Dickov, 0-2 en 0-3 Lua Lua. de 1-3 is een pingel in de 88e minuut.

HIj blijft ff hangen en springt naar het eindstanden scherm.

2-4

0-1, 0-2 Dickov
1-2, 2-2(iemand)
en vervolgens 2-3 en 2-4 Lua Lua en nog iemand...

jaja...
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Nog nooit van EP3 gehoord zeker.. o.a. te downloaden op http://www.champamn.rules.it
wie dit leest, is niet blind
Plaats reactie