Flying Tilster schreef:Het is werkelijk onvoorstelbaar dat die Van der Staaij nog verdedigd wordt door veel mensen.
Ongelooflijk.. dat gaat er bij mij echt niet in. Domme achterlijke uitspraken ga je niet verdedigen.
Hij (de SGP dan) wil niet dat er geaborteerd wordt, ook niet als je door verkrachting zwanger bent geraakt.
Stel dat zijn dochter verkracht zou worden en die zou daardoor zwanger raken.. Wat zegt die mafkees dan?
Sorry schat, maar het kind moet je houden?
Belachelijke uitspraak die totaal niet verdedigd hoort te worden.
Ik wist niet dat jij het monopolie had op de absolute waarheid. Bij bekendmaking is men blijkbaar vergeten mij daarvan op de hoogte te stellen.
Omdat die man een andere mening is toegedaan dan jij, is die mening direct achterlijk en onbespreekbaar fout?
Ik ben het ook niet met hem eens, maar als hij dat vind, dan mag hij dat vinden. Hij vind jouw mening waarschijnlijk achterlijk. We hebben hier nog altijd vrijheid van meningsuiting als schijnen sommige debielen dat niet te begrijpen. Die gaan meteen over tot bedreiging

In dit land heb je recht op een afwijkende mening, hoe vreemd die mening voor jou en mij ook kan zijn.
Hij praat verkrachting niet goed, hij geeft toe dat het verschrikkelijk kan zijn dat je zwanger wordt van een verkrachting.
Het enige wat hij zegt is dat ze ondanks dat toch tegen abortus zijn. Een afwijkende mening, maar een mening. Ik snap de ophef niet.