NETSOCCER!!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wie wil meedoen met een Heerenveen elftal?

IK wel!!
0
Geen stemmen
Ik wil wel, maar moet eerst nog wennen
3
100%
 
Totaal aantal stemmen : 3

NETSOCCER!!

Berichtdoor Gerrits » 21-09-2006 12:57

Netsoccer is een voetbalspel waarbij je zelf een poppetje bestuurd, je speelt met andere mensen tegen andere mensen ( lol!!!) je kan je aansluiten bij een team voor wedstrijden tegen andere teams, maar ook gewoon een potje oefenen. Het spel heeft natuurlijk niet de graphics van een fifa of pro evolution soccer, maar is wel nog meer verslavender dan, de laatst genoemden.

Wil je tips hebben???

Spreek dan met mij in het spel...
of met jaspergod ( een van de betere nederlanders samen met mij )

er zijn maar ongeveer 85 nederlanders in het spel maar er zijn misschien maar 10 actievelingen ( ik denk haast wel minder
, tijd voor een verandering, als we een nationaal team willen hebben zullen we toch meer leden moeten hebben.

de link is http://www.netsoccer.biz om het te downloaden of klik hier

het bestandje is maar 5 mb dus het valt reuze mee, klik op netsoccer als je het unzipped hebt. Verder hoef je niets te openen.

je kunt ook nog speciale velden ballen en cursoren en meer downloaden :-)


SUCCES!!!!

Het zou misschien leuk zijn om een eigen team te creeren. Als er genoeg animo voor is natuurlijk. Momenteel is het allemaal nog onsamenhangend, met mensen die met zijn allen naar voren lopen en dan weer naar achteren. Als er 11 spelers zijn die met een heerenveen team willen meedoen, moeten we wel afspraken maken wie waar speelt.

Er zitten een aantal zeer goede teams in die dat ook doen. Die doen ook toernooien onderling dus dat is wel lachen..
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Berichtdoor Mika- Bo » 21-09-2006 13:29

ik ga het eerst maar eens downloaden thuis en kijken of ik het wat vind en het kan.
8) 8)

ik laat het je weten maar als het me wat lijkt wil ik zeker wel meedoen in het heerenveen team.
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Mika- Bo
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 11-07-2006 19:52
Woonplaats: Eerbeek

Berichtdoor Gerrits » 21-09-2006 15:40

Ok ik heb al een team aangemaakt. Sc Heerenveenfans is de naam. Het spel is hetzelfde als Sensible soccer, als jullie dat kennen. dus veel slidings maken en kijken of je iemand kunt raken. Dat is in ieder geval als je het voor het eerst speelt. Ik heb ook wedstrijden gespeeld waar het leek of het een echte wedstrijd was, het is dus echt wennen.

Maar goed genoeg erover. Join the CLUB!!
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Berichtdoor sc Robin » 21-09-2006 20:05

ik doe ook mee! info volgt later wel kzit nu op een adnere computer
kan je het zien?
zo beter?
sc Robin
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 28-01-2006 20:47
Woonplaats: gelderland

Berichtdoor Criz » 21-09-2006 21:22

I'm in 8)

Moet nog wel even beetje oefenen dan, maar dat gaat goed komen.
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01


Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten