Je mooiste SCH-eigendom

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Je mooiste SCH-eigendom

Bericht door Feanfan 1 »

Wat is je mooiste Heerenveen eigendom waar je echt trots op bent ? Natuurlijk is dat je seizoenkaart. Heb je een bepaald shirt, voetbalschoenen van spelers, foto' enz. Iets wat je nooit kwijt zou willen raken

Mijn mooiste eigendom is dat ik afgelopen seizoen het UEFA-cup shirt van Pranjic in de Feansjop heb gekocht. Dat shirt heeft hij aan gehad in de uitwedstrijd tegen Steaua Boekarest, met lange mouwen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Mijn allermooiste Heerenveen eigendommen, mag dat ook? Ik heb eigenlijk 2 dingen waar ik heel erg blij mee ben.

Een brief met foto met handtekening van Marcus Allbäck uit zijn tijd toen hij bij Aston Villa speelde.

Een paar schoenen van Mika Väyrynen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Mijn mooiste bezit zit in m'n hoofd: De bekerfinale tegen Ajax :) Ik was toen 12, maar weet nu nog steeds hoe die hele dag ging.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Poeh.. Lastige vraag zeg. Ik ben pas rond 1997 of 1998 supporter van Heerenveen, maar heb wel een aantal mooie spulletjes liggen. Een klein plaatje van een Heerenveen-speler uit de jaren 40/50 (geloof ik), een sticker van de derby in 95’, een foto uit de krant van mij en Allbäck en dan zijn er nog wel wat mooie spulletjes. Ik zal binnenkort wel eens wat fotos op het forum plaatsen.
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Mijn persoonlijk mooiste Sc - H ding is het shirt van Mika V, na de wedstrijd in het Oosterpark, waar we Europees voetbal haalden. :mrgreen:
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Een oude hveen sjaal die ik op mn verjaardag kreeg toen ik 11/12 werd. Daarmee is het eigenlijk allemaal beetje begonnen :P
!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Mijn mooiste sch eigendom?

Mijn seizoenskaart daardoor kan ik elke 2 weken genieten in het ALS.

Iets wat ik nooit meer kwijt wil is mijn Sc Heerenveensjaal. Mijn eerste heb ik al sinds 1990 of zo. Ben hem 2x kwijtgeraakt in het stadion en 2x terug gekregen van een eerlijke vinder :)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Bij het noemen van ‘sjaal’ schiet me direct nog iets te binnen. Op mijn kamer hangt een witte sjaal met rode lijnen en de tekst ‘SC Heerenveen Cupfighter’ (ongeveer). Ik vermoed eentje van de bekerfinale 1993, maar is er iemand die weet of dat klopt?
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Handtekening van Ruud v. N en Tomasson. Verder foto met Gerard de Nooijer :)
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Een foto album van de eerste echte europeese uit wedstrijd tegen wronki.
Met daar in alle handtekeningen van de spelers.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

De mijne is mijn zgn. Spikkelsjaal.Deze wil ik eigenlijk niet kwijt. Vind ik de mooiste sjaal die Heerenveen ooit heeft laten maken.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
alfa
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 13-12-2002 16:42
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door alfa »

Voor mij is dat het shirt van Jan de Visser (rugnummer 8 ) met reclame van Unibind. Weet eigenlijk niet eens precies hoe oud het shirt is. Zal iets van dertien jaar zijn? (uit de tijd van Tammer, Regtop, Roelofsen etc.).
9-5-2004! FOPPE FOREVER
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Zo'n Shirt heb ik ook nog (voor Unibind, achter Kroonworst) het komt uit 1993 ze speelden er de bekerfinale in ik heb nummer 7 van Macro Roelofsen.

Ook had in een poster van Dennis Bergkamp en Win Jonk in dat shirt na afloop van de bekerfinale. Maar deze ben ik helaas kwijt.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Mijn mooiste Heerenveen item is de wedstrijdposter van de eerder Europese uitwedstrijd ooit tegen Amica Wronki (een Poolse poster dus). Volgens mij vrij uniek.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Superfries88' schreef:Bij het noemen van ‘sjaal’ schiet me direct nog iets te binnen. Op mijn kamer hangt een witte sjaal met rode lijnen en de tekst ‘SC Heerenveen Cupfighter’ (ongeveer). Ik vermoed eentje van de bekerfinale 1993, maar is er iemand die weet of dat klopt?
Zonet even een foto gemaakt :) :
http://img.photobucket.com/albums/v215/ ... A40032.jpg
Plaats reactie