Kaartjes buitenlands voetbal

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Kaartjes buitenlands voetbal

Bericht door Ebiede »

Hallo weet iemand waar je goedkoop kaartjes kan krijgen voor buitenlandse wedstrijden.

Ik wil graag naar man utd - villa op 13-01-2007 als ik het zelf regel kost dat +/- 350 euro. Vlucht hotel kaartje. Iemand idee waar het goedkoper kan?
Spijt heb je morgen maar!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik neem aan dat je met http://www.jet2.com vliegt?

Dat moet wel goedkoper kunnen, ben laatst in Manchester geweest, en dat kostte me geen 350 euro. Welk hotel zit je?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

de vlucht en hotel zijn het probleem niet, echter hoe kom ik aan een betaalbare ticket?

Ik heb een jeugdherberg voor 16 pond per nacht.
Spijt heb je morgen maar!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Voor ManUtd kom je dus niet aan een betaalbaar ticket. :D Dat is elke week strak uitverkocht en zal je dus op de zwarte markt moeten kopen.

Ga lekker naar City joh, da's pas een echte club. Kost een kaartje in de bovenste ring nog steeds 35 pond, maar die zijn tenminste gewoon te koop. :wink:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Over een maandje ga ik een klein weekje met de vriendin naar Barcelona, een dagje shoppen heb ik weten te compromisseren met het bezoek aan een thuiswedstrijd van FC Barcelona (7 okt. tegen Atletico). Nu heb ik op internet wat rond gekeken om kaartjes te krijgen, dit valt nog niet mee voor een normale prijs (lees: onder de 100 euro)

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het halen van kaartjes voor wedstrijden van FC Barcelona en of iemand tips voor me heeft? Elke tip/adiev is welkom!


(misschien is er al een topic over kaartjes voor buitenlandse wedstrijden maar ik heb het niet kunnen vinden)
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

zwarte markt voor de wedstrijd. en in barcelona zelf (centrum) worden ze ook aangeboden. (via de normale weg)
Cross-Side on tour
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

FC Barcelona - At. Madrid Tickets
Tickets from 40€


You can purchase tickets for this game from here.
MEMBER PUBLIC
GRANDSTAND
1st and 2nd tier 88 € 110 €
3rd tier 80 € 100 €
LATERAL
1st and 2nd tier 67 € 84 €
3rd tier 58 € 72 €
GOAL
1st and 2nd tier 50 € 62 €
3rd tier 42 € 52 €
GENERAL
Lateral 3rd tier 32 € 40 €
Goal 32 € 40 €
General public
The general public can purchase tickets from one month before the game via Internet. Sales are open via all other channels from 15 days before the game.
Internet (CHOOSE YOUR SEAT): if you purchase your ticket by internet you can choose your seat using the plan of the Camp Nou showing the position of the seat you choose.
Buy tickets HERE
Telephone 902 1899 00 or +34 93 496 36 00 (if calling from outside Spain)

Deze info staat ook op http://www.fcbarcelona.com/web/english/ ... rades.html
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Aan het stadion op de dag van de wedstrijd, 3e ring is 65 euro per stuk. Als je een niet te populaire wedstrijd uitzoekt is er vaak nog wel wat te koop. Overigens: als je socio bent betaal je minder. Toeristen etc. zijn dus inderdaad duur uit.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Alvast bedankt voor de tips heren, ik zal er mee aan de slag gaan en jullie horen nog wel even hoe het was! :D
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Jeroen schreef:Aan het stadion op de dag van de wedstrijd.
Dag voor de wedstrijd trouwens ook. Bij Camp Nou zijn aan twee kanten kassa's. Eentje (de grote) voor de rondleidingen, hier zijn ook kaarten voor de wedstrijd te koop. Aan de andere kant van het stadion is een 'losse' kassa. Reken wel op rijen (er zijn er meer).

Zie dat het de wedstrijd tegen Zaragoza is waar je heen wilt, dit is niet de minste ploeg. Dus weet niet zeker of de kassa's ze nog hebben, zou alvast via internet (fcbarcelona.com) twee weken van tevoren aan de slag gaan.

Zelf had ik (veel) te dure kaarten via het reisbureau gekocht en toen waren de kaartjes nog gewoon aan de kassa's te koop. Ook niet goedkoop overigens. Maar als er nog kaarten te kopen zijn kun je dit idd 15 dagen voor de wedstrijd via de site doen.

Veel plezier alvast! Rondleiding en museum zijn ook sterk aan te bevelen overigens.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ben net terug van vakantie in Schotland en ben daar naar Celtic-Hearts geweest. Daarvoor kon ik gewoon een kaart via internet bestellen en betalen met creditcard. Omdat ik minder dan een week vooraf bestelde, werd de kaart niet opgestuurd maar moest ik 'm bij het stadion komen ophalen. Dat betekende dat ik zonder stress in de rij kon staan, in tegenstelling tot al die Schotten die op de bonnefooi naar het stadion kwamen. Prima oplossing daarom naar mijn mening, bestellen via internet. Zou ik dan ook doen in jouw geval, niet laten aankomen op de laatste dag. Ik betaalde enkel anderhalve pond toeslag voor administratiekosten.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Ik heb nu een aantal keren geprobeerd te bellen met FC Barcelona maar kan niet een engels sprekend iemand aan de lijn krijgen helaas. Ook de link via het internet geprobeerd maar ook daar kom ik helaas neit verder mee... iemand die hier ervaring mee heeft misschien?
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Misschien dat je kan mailen, dit is het mailadres van ServiCaixa: (die verkopen de tickets online) info@serviticket.es

Bij mailen heb je het voordeel dat je het van tevoren rustig kan typen, dan snappen ze je misschien beter. Een e-mail adres van Barcelona heb ik niet. Het eindigd wel op @fcbarcelona.com. Dus misschien iets met info of ticketing ervoor?

http://www.fanatiek-fcbarcelona.be/

is wel in belgie, maar misschien kunnen ze je op het forum helpen.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Het is me inmiddels gelukt om kaarten te kopen voor de wedstrijd tegen Atletico Madrid! Mede dankzij jullie hulp! Dank daarvoor en ik laat wel even weten hoe het was!
Net fan dat benaude!
Plaats reactie