Mobiele Telefoon Topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Die had ik ook wel ff gratis naar je kunnen bluetoothen...
Dat had niks geworden. Op 1 of andere manier wil bloothoot (zoiets?) bij mijn telefoon niet. Is al diverse malen geprobeerd. Is dat gratis? Ik mis dat verder ook niet hoor. Begreep wel dat je na Twente mooi wat plaatjes aan het bluetoothen was. :wink:
SCH
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

J.P. schreef:Ik ben ook nog opzoek naar een toepasselijke ringtone dus als er nog suggesties zijn hoor ik die graag.
Misschien is Lethal Industry van DJ Tiesto (muziekje wanneer de speler opkomen) wel leuk.

Of natuurlijk: 'You are my sunshine/alves' Pinguin versie :wink:
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

J.P. schreef:Ik ben ook nog opzoek naar een toepasselijke ringtone dus als er nog suggesties zijn hoor ik die graag.
ik heb zo nu en dan als ringtone een mp3 van het frysk folksliet van de blauhuster dakkapel

je kunt hem vinden bij limewire en ik wil het bestandje ook wel naar je mailen
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Súrhusterfeanfans schreef:Heb gister het nummer van The Frattelli's via I-mode bestelt. Jammer dat het pas begint als de ringtone al 30 seconden bezig is.
Als je het nummer nu even via internet (limwire) download en dat tududd stukje er met rintone maker (programma) uit knipt heb je het door jou gewenste effect.. Ik plaats het geknipte nummer anders van de week wel even hier als het je niet lukt..
Alle ballen op Henkie!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Venderwel schreef elders dit:
Nokia 6288 of E65. Iemand ervaring met 1 van de 2 toestellen?? Ben namelijk van plan om 1 van de 2 aan te schaffen.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ik ben zoekende naar een nieuwe mobiele telefoon. Maar jah er zijn tegenwoordig zoveel van die rot dingen ... Ben dus beetje aan het orienteren kunnen jullie mij tips geven wat een goede telefoon is:

Misschien nog even handig om er bij te vermelden opzich hoeft van mij al die poespas niet ik ben al tevreden als ik er mee kan bellen en sms'en ;) al is een FM-Radio wel een must wat er beslist op moet zitten.

Hoop op een paar nuttige tips alvast bedankt !
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Sony Ericsson W800i is mijn tip. Ik heb de telefoon nu 1,5 jaar in mijn bezit en de telefoon werkt nog uitstekend. 1 nadeel, na ongeveer een jaar gaat de joystick in het minden wat stroef bewegen. Maar over het algemeen een prima telefoon. Voor meer informatie http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10245
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Ga dan voor de W810i. Precies hetzelfde, maar zonder joystickje, en (naar mijn mening) een strakker uiterlijk.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

die telefoon heeft mijn zus al ... nu is dat natuurlijk geen heel groot probleem maar toch. Ikzelf ben wel gecharmeert van de nokia 5500 sport maar als ik dan weer lees op internet heeft die vrij veel problemen, helemaal met het toetsenbord wat los zou laten. Mensen hier die deze telefoon hebben ?

En natuurlijk ook tips over andere telefoons zijn welkom
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

http://www.nieuwemobiel.nl

stel je eisen in en selecteer de telefoon van je dromen
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

W800i heb ik ook, al bijna 2 jaar.. Op zich prima toestel, echter als één van de 1e bezitters (ik had K750i besteld, bleek niet leverbaar, W800i werd net die dag gelanceerd voor een kleine meerprijs) een erg gevoelige headset en ook de acculader gaf me nogal wat problemen. Bij recentere versies schijnt een andere headset + lader te worden geleverd. Daarnaast idd het probleem van de joystick, in bepaalde menu's kun je niet/nauwelijks zonder en het is dan ook erg storend.

Anyways, de mijne is indertijd tegen zo'n beetje alles verzekerd omdat ik meerdere keren in korte tijd naar het buitenland ging. Zal de komende weken eens zien of ik op basis daarvan een nieuw toestel kan claimen.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

J.P. schreef:Ik ben de laatste tijd ook wat aan het prusten met thema's voor de mobiel. Ik heb zelf een Sony Ericsson k800i en daar ben ik dus bezig .............Anyway zodra het thema klaar is zet ik hier wel een linkje neer maar tot die tijd alvast even een voorproefje.
zeg J.P. : hoe ver ben je met je thema? ik zou graag zoiets op mijn SonyEricsson gebruiken
Josse
Invaller
Berichten: 313
Lid geworden op: 13-03-2006 15:27
Locatie: Fryslan
Contacteer:

Bericht door Josse »

''Nooit meer wat gehoord:P''

Ik ben benieuwd? Komt er nog een vervolg? Ik heb een W800i dus ben hier wel blij mee:D
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Weet iemand hoe je tomtom installeert op een Nokia N95 8GB?
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Heb zelf ook een Nokia N95! Heb laatst een versie van garmin navigatie op mijn tel gezet! Via de volgende link kun je hem met een beetje computer verstand en vooral geduld op je n 95 zetten.
Klik.

Succes
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Bedankt! zal eens kijken of het lukt :D
1. Heerenveen
2. Familie
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

kan iemand ook een NN thema voor mijn iPhone maken? :stan:
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

NN4ever schreef:Weet iemand hoe je tomtom installeert op een Nokia N95 8GB?
Even een account aanmaken op www.forumvallei.nl.

Daarna 5 (zinvolle) posts plaatsen en krijg je toegang tot het hele forum, onder electronica > mobiele telefoons > software staat van alles o.a. tomtom met patch voor de interne GPS van de N95.

Ook op www.n95forum.nl staat veel handige info over de N95.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

Kick!!

Heeft er iemand een mooi thema voor op de Nokia N96.
Ik zou graag mijn mobiel hier mee verfraaien!
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Geinig, nooit geweten dat er zo'n topic was.

Heeft de smartphone-rage toegeslagen? Of ben ik de enige die de voorkeur geeft aan een functionele Nokia? ;)
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

iPhone 4 :) Ben al een tijdje over op Smartphones, maar kon Windows Mobile niet langer verdragen. Toen is 't iPhone geworden (2 jaar geleden). Niet meer nagedacht over wat anders..
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Nokia ja:)

Gratis navigatie er op. Erg handig!
Voor de rest gebruik ik er geen internet op ofzo
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ben wel gek van Smartphones.. Wacht nu 2 weken op m'n Blackberry.. :roll: Vodafone! :mrgreen:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Toen ik 2 jaar geleden een smartphone kocht, vroegen mensen zich af wat ik met zo'n ding moest. Inmiddels loopt iedereen met zo'n ding.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Komt de club ook met een App ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Zou wat zijn. Ze hebben tenminste wel eindelijk een mobiele app, en zelfs eentje die met direct-links werkt (via Twitter enz).
Feanonline werkt helaas niet lekker op een iPhone. Veel te kleine lettertjes. Lees liever de standaardversie (via een direct-link 1e keer openen mobiel, teruggaan en nog eens openen, dan heb je de gewone site).

Voor beiden mag van mij wel een appje komen. Veel handiger!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Skopperij schreef:Geinig, nooit geweten dat er zo'n topic was.

Heeft de smartphone-rage toegeslagen? Of ben ik de enige die de voorkeur geeft aan een functionele Nokia? ;)
HTC Desire is the best!


Ik was altijd fan van Nokia heb de 3310,3410,3510i gehad toen overgestapt naar de slide phone van Samsung want Nokia had deze mooie ontwikkelingen niet, helaas waren de d500 & d900 beiden binnen een 1 jaar kapot. Toen weer terug gegaan naar Nokia met de n series en de n73 aangeschaft een zeer goed toestel, heb hem nog steeds voor noodgevallen. Na het verlopen van het abbonoment besloten een andere weg in te slaan de HTC S740 aangeschaft (draaid op windows) aan deze telefoon kon ik maar niet wennen en maar snel verkocht. Toen de Nokia N 95 8gb aangeschaft, het beste Nokia toestel dat ik gehad heb, kon alles ik was er niet van overtuigd dat er iets beters te krijgen was op de dure i Phone na. Totdat ik de HTC Desire in de handen kreeg.

Heb nu de HTC desire, en wat is nokia nog? Helemaal niks loopt ver achter op de rest. HTC heeft een gouden set gedaan door over te stappen naar Android. Heerlijk het android systeem. En het synchroniseren van je agenda's via je google accaunt is een super uitvinding

Nu nog wachten op mooie sc Heerenveen applicaties :D
Alle ballen op Henkie!
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Sinds afgelopen zaterdag ook in het bezit van de HTC Desire, na lang twijfelen tussen dit apparaat en de Iphone.
Kwam tot de conclusie, dat voor mij, de Iphone een beetje overgewaardeerd wordt. De HTC is vele malen gebruiksvriendelijker dan de Iphone (Apple heeft veel retricties) en daarnaast de prijs-kwaliteitsverhouding komt de HTC veel beter uit de spreekwoordelijke bus.

Vooral de combinatie van HTC, Android en Google maakt dit een geweldig multi-media apparaat.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

HTC heeft ook een prima helpdesk. Geen lange wachttijden of dure betaalnummers, gewoon binnen 15 seconden iemand aan de lijn die je via een normaal nummer in Amsterdam snel en klantvriendelijk helpt. Prima dus!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Heb zelf de Legend, ook zeer gebruiksvriendelijk en prima telefoontje.
Corruption is everywhere, fight it!
Plaats reactie