Dug-out (online-CM)

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dat merk je vanzelf wel. Je wordt automatisch ingedeeld wanneer er plekken vrijkomen. Kan meestal een weekje na je aanmelding duren.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Fotze, win je volgende competitiewedstrijd aub, dan kan ik nog promoveren.
Meshuggah: Ga failliet 8)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Jeroen bedankt voor het knappe gelijkspel met Dappere Strijders, nog één zo'n partij en ik stijg weer een plekje en dat betekend aan het einde van het seizoen Kassa.
Franco
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-01-2006 20:33
Locatie: Heerenveen

Bericht door Franco »

Satyricon schreef:Fotze, win je volgende competitiewedstrijd aub, dan kan ik nog promoveren.
Meshuggah: Ga failliet 8)
Failliet ga ik nog lang niet..... Heb nog heel veel centjes op de bank staan.
"Nothing is true, everything is permitted"
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

vlqrt schreef:Jeroen bedankt voor het knappe gelijkspel met Dappere Strijders, nog één zo'n partij en ik stijg weer een plekje en dat betekend aan het einde van het seizoen Kassa.
Haha, Dappre Strijders was er goed ziek van :)

Van SoccerQuest:
Bah, gisteren 0-0 tegen de nummer 7 gespeeld. Ik kreeg al vroeg in de wedstrijd een rode kaart en kwam daarna niet meer tot scoren. Daarmee zijn mijn kansen om te promoveren naar de Eredivisie definitief verkeken.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

:mrgreen:

Ik zit net nog even naar mijn resterend programma te kijken, maar het einde is zwaar... Mag nog tegen de nummer 4 (vlqrt), 2 en 1. Komende wedstrijd tegen de nr.10 moet ik winnen en dan is klassebehoud vrijwel zeker.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Shit, ik was eigenlijk van plan de wedstrijd tegen jou te verzwijgen tot na de overwinning ... komende twee wedstrijden zijn voor mij cruciaal, morgen tegen dappre strijders en daarna de (forum) Derby tegen La Doce .... daarna is hopelijk de derde plek veilig.

Valt me trouwens op dat Dappre Strijders dacht nog kans te hebben op eredivisie, Hoyboys is veel te goed bezig om dat te laten gebeuren.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

2-0 voor tegen de dappre strijders, fantastisch ... dit betekend dat ik dus weer een plaatsje omhoog kan.

Wel leuk hij is vergeten een speler met rood te vervangen, speel dus tegen 10 man en een 2! mans verdediging. Ga nu direct even een berichtje opstellen om hem te bedanken voor de leuke wedstrijd :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ik kan niks anders zeggen gefeliciteerd popovic. 1-0 voor popovic

gelukkig niet al te veel schade opgelopen nummer 2 en 3 in een onderling duel 0-0
dus nog steeds 6 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan

8)
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hoppa, 10 punten voor op de degradatieplek, met nog 3 wedstrijden te gaan: lijfsbehoud!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Hoppa, 7 punten voorsprong op nummer 2, met nog 3 wedstrijden te gaan: Kampioenen! :D
Al mijn concurrenten hebben de vorige ronden gelijkgespeeld!

Eredivisie, here i come! :mrgreen:
Popovic
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 28-10-2006 16:00

Bericht door Popovic »

Mika- Bo schreef:ik kan niks anders zeggen gefeliciteerd popovic. 1-0 voor popovic

gelukkig niet al te veel schade opgelopen nummer 2 en 3 in een onderling duel 0-0
dus nog steeds 6 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan

8)
Haha nou dankje Mika- Bo. Kwam als een verassing voor me, ik heb nog wat tijd nodig om de juiste basis-elf te vinden (en/of te kopen) Maar ik kwam tot de ontdekking dat mijn tactiek vrij goed het gebrek aan kwaliteit verbergt:)
Beetje het verhaal van David en Goliath:P

Succes en op naar het kampioenschap zou ik maar zeggen, Mika- Bo :stan:
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

En CC heeft geholpen om Messuga kampioen te worden. Door een 0-0 tegen de nummer 2 staat Messugah nu 4 punten los.

Als dank hiervoor verwacht CC dat Messugah alle komende wedstrijden gaat winnen.
Wie moet er kapot?
Franco
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-01-2006 20:33
Locatie: Heerenveen

Bericht door Franco »

Bedankt Fotze! Nog 1 overwinning erbij en dan is het kampioenschap van Meshuggah FC een feit. Zal mijn uiterste best doen om de andere wedstrijden ook nog te winnen.
"Nothing is true, everything is permitted"
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zo nu ook nog eens 1-0 van La Doce gewonnen ... en het bleef nog lang onrustig in het anders zo stille Drachten.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Kampioenen :mrgreen: !!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

1920 schreef:Kampioenen :mrgreen: !!!
van harte ;) en had je nog leuke spelers voor me ;)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Franco schreef:Bedankt Fotze! Nog 1 overwinning erbij en dan is het kampioenschap van Meshuggah FC een feit. Zal mijn uiterste best doen om de andere wedstrijden ook nog te winnen.
Ik moet nog tegen de nummer twee, dus mocht je per ongeluk verliezen zaterdag, dan komt het de week daarop wel goed. Jammer dat ik tussen wedstrijd 14 en 18 4x om onbegrijpelijke redenen niet kon winnen, zelfs tegen botteams.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Je hebt wel gekeken naar de vorm van je spelers en de conditie?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

vlqrt schreef:Je hebt wel gekeken naar de vorm van je spelers en de conditie?
Ik had inderdaad problemen met de conditie ja, dat was het.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

:mrgreen:
Zie je wel, helemaal niet mysterieus

Het seizoen is idd erg druk, ik geef mijn spelers ook een aantal vrije dagen per maand om bij te komen. Vooral als er twee dagen tussen de wedstrijden zit doe ik dat even, spelers van 30+ hebben anders niet genoeg tijd om bij te komen.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Een goede fitness trainer na de wedstrijd op easy zetten, wil ook nog wel helpen.
Popovic
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 28-10-2006 16:00

Bericht door Popovic »

The Mercurians FC 10 : 0 1.fc Spursveen

Ik heb tenminste een team dat luistert naar hun supporters als ze TIEN TIEN TIEN TIEN TIEN roepen... :D

Haha totaal onverwacht, beetje korfbaluitslag! De 4 wedstrijden dat ik aan het bewind ben hebben we 10 punten behaald, helaas net niet genoeg om uit de rode zone te blijven:(
@Mika_Bo: Je moet oppassen, je wordt op de laatste speeldag nog ingehaald als je verliest! :shock:
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

ja en ik heb een lastige uit wedstrijd ik denk dat ik mijn tactiek maar ga aanpassen. 0-0 is genoeg :?
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Currahee schreef:
van harte ;) en had je nog leuke spelers voor me ;)
Ja hoor, Uitverkoop: http://www.dugout-online.com/club.php?p ... ub_id=8888

Binnenkort gaan er meer spelers in de uitverkoop, alles onder rating 16 mag vertrekken ;)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Coraggio is opnieuw ontsnapt aan een faillissement en weet zich opnieuw te handhaven in de Hoofdklasse E. Net als vorig jaar moesten er weer enkele topspelers worden verkocht om financieel het hoofd boven water te kunnen houden.

Het goede nieuws voor het volgende seizoen is dat de contrachten van de dure coaches aflopen (in totaal £ 280 000 salaris per maand). Het is nu zaak om weer een team op te bouwen dat in de subtop kan meedraaien, geen degradatievoetbal meer voor Coraggio!

Oja, VikingsBW is één plekje onder mij ge-eindigd...in the red zone :wink:
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Dragidium wordt waarschijnlijk keurig derde, waardoor handhaving een feit is. Dit jaar geen nieuwe spelers, maar een groter stadion voor Dragidium. Mehercle zal groeien tot een capaciteit van rond de 3000 toeschouwers, dit moet de cash-flow de komende seizoenen goed doen. De doelstelling voor volgend jaar blijft handhaving.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Fluisterwoud moest de topspits verkopen (1.000.000 euro gevangen :D ) om het financieel te redden. Ook bij mij lopen de dure coaches eindelijk af en ga ik van 125.000 per week naar 30.000. Er komen wel twee nieuwe goedkopere trainers bij, maar ik wil niet meer dan 50.000 per week kwijt zijn. Even goed zoeken dus, na de update.

M'n stadion is van 2500 naar 3000 stoeltjes gegaan (oke, op 08-12 klaar) en de rating schoot van 7 naar 16. Volgende wedstrijd is tegen de nummer 3 (ik ben 2) en dus kan ik nog stijgen.

M'n hoofdsponsors liggen nog voor 3 seizoenen vast, dus dat is in orde.

Volgend seizoen gaan we voor promotie! (Alweer)
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

kampioenen, kampioenen!!!!

frisian flyers zijn uiteindelijk toch op de laatste speeldaag kampioen geworden door een 0-1 overwinning op de nummer 3 in onze klasse 1ste klasse I.

dus met de financieen komt het ook wel ok al stond ik ook nog 800.000 in de plus.

de manager is uitermate tevreden met zo een 1ste seizoen.

:lol: :lol: :lol:
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Dragidium is uiteindelijk 3e geworden, hoewel de fans volgend jaar het kampioenschap eisen wil het bestuur daar nog niet aan. Wel is de doelstelling bijgesteld tot de beste 4 van de eerste divisie B.
Plaats reactie