De Stamkroeg

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ok niet alles mag das duidelijk.
Maar dat ik uitgerekend van een Grun supporter vanavond moet horen dat er een hoerenkast op ons forum staat (dacht een grap) en vervolgens hier wat zie staan dat daar
ook op duidt zorgt ervoor dat ik nieuwschierig ben.

@VLQRT: die bovenste, wordt ze niet aangenomen doe me dan iig het tel.nummer...
Heerenveen: superbia ex septentrio
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Jeroen schreef:Tevens wijs ik nog even op de openingspost, dus doe het vannacht even rustig aan met Marleen...
Ze begint morgenochtend voor het eerst Jeroen. Er is wat geschoven in het rooster nadat Fotze en Mechielz nog met een aantal welkome verrassingen kwamen. En bovendien, 'MILF-Marleen-fan' Teppie is er nu toch niet dus Marleen zou in dat geval een rustige nacht tegemoet gaan.
Teppie Superfries schreef:Ik ga maar weer richting huis, word morgenochtend vroeg als ik Marleen nog even gedag wil zeggen voor dat ik naar school moet...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Zie net jeroen's post in het 'ton pentre-topic' helaas op slot want: lees even wat ze zeggen
over heerenveen:
Heerenveen (who played UEFA-CL in 2000-01).... oppurtunity to compete against Jon Dahl Tomasson and Ruud van Nistelrooy.....

(ouwe opscheppers daar :D )
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Kukkel komt enigzins aangeslagen binnen....


nondaju.....alles werd donker hier naast..nou hier maar weer ff 1 halen......
zo valt hier nog wat te *****n?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

michel schreef:Zie net jeroen's post in het 'ton pentre-topic' helaas op slot want: lees even wat ze zeggen
over heerenveen:
Heerenveen (who played UEFA-CL in 2000-01).... oppurtunity to compete against Jon Dahl Tomasson and Ruud van Nistelrooy.....

(ouwe opscheppers daar :D )
Ja, en aan dat avontuur gingen ze dus bijna kapot!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

ze konden de reiskosten niet betalen toch? (of staat dat daar ook? want heb link al gesloten)
edit: weer geopend 8) niet echt solvabel meer dus...

Jeroen: Van Nistelrooy én Tomasson?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Vond ik ook opvallend. Nistelrode heeft hier maar 1 seizoen gespeeld, en volgens mij zijn ze niet tegelijk weggegaan...
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Vooraf even de gegevens en een overzicht:

Andorra in kaart:

Afbeelding

De Kampioenen: (DE oorzaak van dit verhaal)

1995/96 Encamp Dicoansa
1996/97 CE Principat
1997/98 CE Principat
1998/99 CE Principat
1999/00 Constel-lació Esportiva
2000/01 FC Santa Coloma
2001/02 Encamp Dicoansa
2002/03 FC Santa Coloma
2003/04 FC Santa Coloma
2004/05 UE Sant Julià

De Andorese Eredivisie:

1.Ranger's FC Pizzeria Venècia
2.Don Pernil Santa Coloma
3.Matecosa UE Sant Julià
4.CM Inter Escaldes
5.FC Lusitans La Posa
6.Don Denis Principat
7.Atlètic Club d'Escaldes
8.UE Extremenya

De Andorese GGD:

Euromoble Casa Benfica
Don Pernil Sta Coloma B
Art i Const Engordany
Formosa Esportiu Massana
Sporting Escaldes
FC Lusitans La Posa B
U.E Extremenya
Don Denis Principat B

-----------------------------

De Feiten:

We schrijven het seizoen 1996/97. De opzet van de Andorese competitie is simpel. 8 ploegen, 2x tegen elkaar en dan play-offs: de nummer 1 tegen 4 en 2 tegen 3, makkelijk zat. De winnaars over twee wedstrijden spelen in 1 wedstrijd om de titel.

In dit beruchte jaar waren Principat en Santa Colomba de beste teams van het land en ze kwamen dan ook met gemak in de finale. Santa Colomba was favoriet, want het had 2x gewonnen in de reguliere competitie. Echter, vlak voor tijd stond het nog 1-1 en toen gebeurde het: Principat scoorde een goal na een handsbal waar Maradona trots op zou zijn. Echter, de goal werd goedgekeurd door de scheids en Principat was kampioen. Natuurlijk was Santa Colomba het er niet mee eens, vocht de uitslag aan, maar kreeg geen gelijk. Tot op de dag van vandaag heeft Santa Colomba de titel bij de erelijst staan, terwijl deze officieel dus niet aan hun toebehoord.

Het vervolg, een verhaal dat misschien best wel waar zou kunnen zijn...

Zomer 1997, Principat is kampioen en trekt de beste spelers aan. Zoals in bovenstaand rijtje blijkt werd Principat in de jaren daarna ook kampioen en iedereen was het er over eens dat dit team misschien wel eens een wedstrijd in een Europees toernooi kon winnen, zo goed waren ze. Maar na het 3e kampioenschap ging het goed mis: Zoals elk jaar vierde Principat het feest met alle overige ploegen, want ja, er was toch geen ruzie onderling en met 14 man feesten schiet ook niet op.

De Rangers, van oudsher een pizzabakkersclub, verzorgde het eten en dat werd Principat fataal. De voorzitter van de Rangers was het gefeest van die domme berggeiten meer dan zat en had alle Principat pizza`s vergiftigd. Resultaat: 11 dode spelers en een hoop ellende.

Natuurlijk was de maker van de pizza`s de hoofdverdachte, maar deze had een verhouding met de dochter van de voorzitter van de Andorese voetbalbond en werd - overigens terecht - vrij gesproken. De voorzitter van de rangers was inmiddels in Kazachstan gaan wonen om daar een nieuw BV`tje op te zetten. De beste man is 2 jaar later overreden door een pizzakoerier...

Na de dood van de Berggeit Babes werd alles anders in Andorra. Santa Colomba nam de fakkel van kampioensploeg over en vierde dit na elk seizoen met alle clubs, uitgezonderd de paria`s van de Rangers. Tot het einde van 2005 kabbelde de Andorese competitie rustig verder, met als hoogtepunt het kampioenschap van Sant Julia.

Maar toen...Enkele Nederlandse mafketels, waaronder de schrijver van dit verhaal, kregen na de interland van Andorra tegen Oranje nog meer belangstelling voor deze competitie en wilden wel eens gaan kijken bij een wedstrijd.

Zo gezegt zo gedaan en hoppa, 4 Hollanders met een Principatshirt op naar Andorra. De toegang was gratis, want het veld is omgeven met bergen, die door de 13 toeschouwers (seizoensrecord) dankbaar als zitplek werden gebruikt. Na afloop van de wedstrijd even aan de voorzitter gevraagd wat zo`n club nou kost, in de veronderstelling dat hij de eigenaar was. Hij zei: "Wat de gek er voor geeft" en dus waren we 1 minuut en €110.56 later eigenaar van Principat.

Kijk, als je wat doet, moet je het goed doen: We hebben als eerste vangnetten en trainingsballen besteld, maar die kwamen niet aan wegens een ernstig liquiditeitstekort. Oftewel: Cambuur in Andorra. Goed, hoe kregen we in godsnaam geld binnen voor de club? Dan kun je het bedrijsleven in Andorra aflopen, maar dat is er niet. Of je bedenkt een krankzinnig idee en voert dat uit. Dus wij bellen met John de Mol. Of hij de rechten voor het Andorese voetbal wilde kopen, of in ieder geval die van Principat. Na diverse onderhandelingen waren we eruit! Talpa zendt de wedstrijden van Principat uit op Talpa Europe en wij ontwingen 2 vangnetten, 12(!!) ballen en 4 lichtmasten. Wereld deal!

Net toen alles op orde was, kwamen we een nare man tegen: Carlos, maffialid en eigenaar van de toto in Andorra. De Baas heeft €20.000 ingezet op het kampioenschap van de Pizzabakkers/Rangers en of wij zo vriendelijk willen zijn dat niet te verpesten...

Wij begrepen de boodschap wel, maar onze trainer Blanco Gonzales Raul niet helemaal: hij werd na de 3-0 zege op Rangers als vermist opgegeven en we willen eigenlijk niet weten waar hij is. Gelukkig had 1 van ons een geweldig idee: Carlos was toch de baas van de toto? Waarom liet hij de Baas dan niet z`n totoformulier omruilen voor een kampioenschap van Principat? Overwelmt door zoveel know-how werden we ontvangen door de Baas. Hoe we dat gingen doen zonder trainer, want de 7e plaats was nou niet echt hoopgevend. Natuurlijk hadden we onze trainer allang klaar staan: Fritz Korbach himself ging ons kampioen maken! De Baas verslikte zich in z`n pretsigaret en keek kwijlend naar Fritz: " De Fritz Korbach?!?"

Fritz moest natuurlijk hard lachen en verzekerde de Baas dat hij, mits er genoeg te drinken was..., Principat kampioen ging maken.

De Afloop:

Ja, het seizoen loopt nog, ik houdt jullie op de hoogte!



(waar ben ik aan begonnen 8) )
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Meesterlijk! :cool:

Trouwens, hebben we ook een ontbijtje hier? Ik moet zo weer aan het werk, maar ben te lui om zelf wat in elkaar te flansen! :mrgreen:

Wat betreft de DJ's en bardames: ik kan mij geheel in de bevindingen van de ballotagecommissie vinden! Wow! :shock: 8)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Nice Satyr, nice! :)

Marleen, doe mij maar een stevig English breakfast!

*Gaaaap*
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Zo, ik heb net even een netje sinaasappelen omgetoverd tot verse jus.

Voor de liefhebbers er is nog wel wat! Tjsa..sorry jongens dat Angela en Astrid beide niet geweest zijn.

Ik kwam ze op weg naar huis tegen en vroeg of ze wel tegen de vogelgriep waren beschermd. Dan begrijp je dat ik ze beide met liefde een prik wil geven.
Wie moet er kapot?
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Damn.. het gaat nu wel hard met de open sollies...

Log ik in op msn, krijg ik de volgende personen die graag bij ons willen schoonmaken.Ik heb zo wel mijn twijfels..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wie moet er kapot?
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Fotze schreef: Ik kwam ze op weg naar huis tegen en vroeg of ze wel tegen de vogelgriep waren beschermd. Dan begrijp je dat ik ze beide met liefde een prik wil geven.
Je bent een weldaad voor de mensheid Fotze!

Afwijzen die gasten trouwens. Laat een van de fanmasters maar schoonmaken, dat is hun baantje hier op het forum toch ook? Ultieme combinatie...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Die knakkers hierboven komen zo uit dat verhaal van Satyricon..... Ben bang dat als ik een
bullet bestel zij dat letterlijk op gaan vatten.

Btw. ben ik wat katerig, Fotze is er nog jus of hebben je patientjes hun weerstand op
moeten vijzelen?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Ik zit inmiddels aan mijn 4de glas verse jus... even checken.. Ja er zijn nog wel 2 glazen op voorraad.

Verder zal ik zo even eieren koken. 6 minuten geeft het beste resultaat, (niet alleen qua smaak).

Ik zal de sollicitanten melden dat ze helaas niet door de keuring zijn heen gekomen. Ik ga eens in mijn mega msn lijst kijken wie ik nog meer heb.

* loopt naar de internet corner in het café en logt in op msn*
Wie moet er kapot?
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Schreeuwt keihard door de lege kroeg en krijgt geen reactie.


*zet muziek op van Ciske de Rat... en leest boek van Hector Malot*
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

*koffie graag* Afbeelding
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

*zet zich op een kruk*

*Ziet dat de kroeg helemaal leeg is en neemt een koffie, die nog warm is.*

*merkt dat kruk wiebelt maar vindt een gelukkig een onbeheerd achtergelaten boek van Malot*

*mompelt alleen suiker in zichzelf*
Heerenveen: superbia ex septentrio
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

michel schreef:*merkt dat kruk wiebelt maar vindt een gelukkig een onbeheerd achtergelaten boek van Malot*
*Komt terug van het toilet, na een grote boodschap, en zie tot zijn schrik dat Michel zijn boek leest*
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Fotze ook hier?

*hoopt dat Fotze niet ziet dat het boek als ondersteuing wordt gebruikt voor 1 van de poten van de kruk*
Heerenveen: superbia ex septentrio
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

*Gaat naast Michel zitten*

He kerel, alles wel? Zin in bitterballen? Het vet is al bijna warm.

Een bitterbal smaakt mij wel altijd goed bij een potje dammen! Durf je de challenge aan?
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Goeiemorgen, heren Fotze en Michel

Jullie krijgen de groeten van Fritz Korbach, hij kende jullie nog van de Bingoavonden in het oude stadion.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Een bitterbal prima, maar denk dat m'n baas niet blij is als ik ga zitten dammen.

Zt er nog wat potentieel personeel in je lijsten?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Satyricon schreef:Jullie krijgen de groeten van Fritz Korbach, hij kende jullie nog van de Bingoavonden in het oude stadion.
Jah.. dat waren nog eens mooie tijden! Er was daar altijd een dame van de supportersclub die altijd een valse bingo had. Ze moest dan een liedje zingen voor de hele zaal.

Echt lachen was dat. Verder heb ik daar regelmatig een Friese droge worst gewonnen! Wat ook zo mooi was aan die avonden, was dat geen prijs vast stond. Won je een wekkeradio maar had je liever de theedoeken set, kon je gewoon ruilen.

Zit er nog wat potentieel personeel in je lijsten?
De meeste dames liggen op dit moment waarschijnlijk nog bij te komen van een lange nacht stappen.

Misschien moeten we het dichterbij zoeken. Ik dacht persoonlijk aan Betty dé té :wink:
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Die laat alleen per pb wat terug horen maar heeft zich hier nog niet laten zien 8)

(edit: terug horen? Mjaa, 't zal wel)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Fotze schreef:Ik dacht persoonlijk aan Betty dé té :wink:
Doe maar niet, die is nog geen 18+ kan je problemen mee krijgen... :wink:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

dan schenken we toch gewoon geen sterk? Drinkt ze maar een wijntje/ biertje/ frisje (waarschijnlijk brrezah) mee.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

michel schreef:dan schenken we toch gewoon geen sterk? Drinkt ze maar een wijntje/ biertje/ frisje (waarschijnlijk brrezah) mee.
Het ging er toch om dát ze juist ging schenken...
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Teppie Superfries schreef:Het ging er toch om dát ze juist ging schenken...
Nee, ik had haar in gedachte om schoon te maken in onze kroeg... Of ben ik dan te direct?
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Teppie Superfries schreef:Het ging er toch om dát ze juist ging schenken...
Fotze schreef: Nee, ik had haar in gedachte om schoon te maken in onze kroeg... Of ben ik dan te direct?
Is dit some kind of dirty talk heren?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Plaats reactie