TV-Tips (niet-sport)

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Knibbeltsjebrege on the beach lijkt me ook wel wat!
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Zo, even een oud topic naar boven halen om het verhaal helemaal af te ronden. Deze maand ga ik eindelijk de gewonnen reischeque gebruiken (moet ook wel, hij is nog tot 6 februari geldig). Komende week 4 dagen naar Nice, twee weken later 3 dagen naar Londen.
Tja....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

In het "Sport Overig" subforum staat al een TV-Tips topic voor voetbal en sporttips. Hier, in Offtopics is een TV-tips topic overig alle andere programma's dan sport wel gepast.

We beginnen maar eens met een anti-tip:
104 Teletekst do 28 apr
***************************************
Kopspijkers voorlopig van de tv

***************************************
HILVERSUM Het programma Kopspijkers
komt voorlopig niet op de televisie.De
Vara schrapt de uitzendingen zolang het
conflict met presentator Spijkerman
over zijn contract voortduurt.

Spijkerman wil zijn contract ontbinden
om over te kunnen stappen naar Tien,de
nieuwe zender van John de Mol.De Vara
wil hem niet laten gaan.

De Vara wil de makers van Kopspijkers
niet in problemen brengen.Die bespreken
op een satirische manier het nieuws van
de week.Het zou volgens voorzitter Keur
voor hen nagenoeg onmogelijk zijn om
niet te reageren op het vertrek van
Jack Spijkerman.
http://teletekst.nos.nl/tekst/104-01.html
Tsja. Kinderachtig van de Vara om zijn programma er gelijk af te gooien. 23 jaar loyaliteit betekent niks meer blijkbaar. En dat Spijkerman naar Tien gaat, tsja, dat zal hem een paar Balkenende's extra opleveren...
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Klopt, maar eerst zit hij in zijn eigen programma die topman van Nuon belachelijk te maken vanwege zijn hoge bonus(sen) en nu kiest hij zelf ook voor het geld.

John de Mol zal daarintegen wel een Ajax-vriend van hem zijn en een grote zak met geld voor hem klaar hebben liggen.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou het zal misschien wel een deel om het geld gaan, maar verwacht dat hij daar meer tijd en ruimte krijgt voor programma's presenteren en maken enzo...
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

vooral een sport progamma op zondag lijkt me leuk
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Hmmz, dat wordt weer een 'ik ben voor ajax en dus gaan we het daar over hebben' programma
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Voor de echte volgers hij gaat zijn zoontje dus achterna :lol:
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Tsjaa beetje triest van VARA! Cker als je weet dat Jack al heel veel andere aanbiedingen heeft geweigerd... Ik hoop dat hij naar Tien gaat! brengt meteen humor bij Tien!

Alleen jammer dat hij voor ajax is :P :wink:
St James' Park!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Triest van Spijkerman, eerst tegen de topmannen van nuon en Essent zeuren dat ze teveel verdienen en daarna snel voor de meeste centen naar Tien gaan. Nog niet te spreken van het DOORLOPENDE contract dat hij met de vara heeft.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Vara had hem dan ook geselecteerd voor Swatelaar van de week. :mrgreen:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

vlqrt schreef:Triest van Spijkerman, eerst tegen de topmannen van nuon en Essent zeuren dat ze teveel verdienen en daarna snel voor de meeste centen naar Tien gaan. Nog niet te spreken van het DOORLOPENDE contract dat hij met de vara heeft.
Contracten kun je afkopen, maar daar heb Sjek Zwatelaar niet over gehoord?

Barend & van Dorp zeurden ook over de topsalarissen van de managers van Essent en Nuon, terwijl de mannen zelf ook ieder goed zijn voor € 900.000,00 per jaar !! En dat voor 7 maanden een uurt per dag op TV!!
Graaijax Hamsterdam!!
Keurig
Invaller
Berichten: 253
Lid geworden op: 15-02-2005 15:32

Bericht door Keurig »

vlqrt schreef:Triest van Spijkerman, eerst tegen de topmannen van nuon en Essent zeuren dat ze teveel verdienen en daarna snel voor de meeste centen naar Tien gaan. Nog niet te spreken van het DOORLOPENDE contract dat hij met de vara heeft.
Het is nou ook weer niet zo dat geld alleen maar belangrijk is voor Spijkerman. Hij heeft al jaren aanbiedingen gekregen van andere zenders en omroepen die hem meer geld boden dan de VARA. Echter, met de ontwikkelingen op het publieke net (waarschijnlijk verdwijnt amusement), zijn oude dag (hij krijgt een contract voor 8(!) jaar) en het feit dat hij nu programma's kan gaan produceren met zijn eigen bedrijfje (wat de VARA niet wilde hebben) geven voor hem de doorslag.

OVerigens, ziet iemand anders ook de vergelijking met de voetbal wereld? Ik bedoel, we gunnen Radomski toch ook allemaal een mooie transfer na al die jaren trouwe dienst? Net als we Jan de Visser zijn transfer naar Feyenoord gunden (ook voor de oude dagvoorziening van Jan)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Keurig schreef: Ik bedoel, we gunnen Radomski toch ook allemaal een mooie transfer na al die jaren trouwe dienst?
Ook als ie nog een contract heeft van 2 jaar??
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

De Heer spijkerman krijgt inderdaad meer salaris dan bij de VARA, waarom hij voor TIEN heeft gekozen? Hij heeft het gister proberen uit te leggen bij B&VD:

Hij heeft niet zoveel geld als de meeste mensen denken dat hij heeft. Hij bouwde bij de VARA geen pensioen op. Deze 2 dingen gecombineerd zorgden er o.a. voor dat hij is overgestapt. Het geld wat hij nu extra verdient wordt gebruikt voor zijn pensioen.
Plus dat hij daarnaast een bedrijfje wil starten met iemand, voor het maken van cabaret/coomedy programma's dit wil hij al een tijd en dat kon bij de VARA niet. John de Mol had dat opgevangen en zag daar veel potentie in!
En Jack krijgt ook een sportprogramma.....

Gaat Jack voor het geld? Ja misschien/waarschijnlijk wel...is dit dan anders dan de heren Nuon en Essent? Naar mijn idee wel.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Bij Nuon en Essent had het ook te maken met de salarissen van de medewerkers die bevroren moest worden, terwijl de topman erop vooruit gaat. Bovendien waren er heel veel problemen en klachten van klanten. Is nog al wat anders.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Ik mis Kopspijker in ieder geval niet!! Dit seizoen was het sowieso al wat magertjes. Heerschop en Visscher moesten de kar trekken. En de Zwaterlaar was soms ver gezocht. En nu is Sjek hetzelf eens een keer. Simpelweg omdat ie nog een contract heeft!!En arm is ie ook weer niet!
Graaijax Hamsterdam!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik wil hierbij alle programma's van de NCRV onder jullie aandacht brengen 8)
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jaap F. schreef:Ik wil hierbij alle programma's van de NCRV onder jullie aandacht brengen 8)
Dank je! Heb ze in me opgenomen, 1 voor 1 overwogen en daarna zorgvuldig naast me neer gelegd!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Je kunt best een oude dag willen opbouwen, maar dat had hij maar moeten bedenken toen hij dit contract tekende. Als je een contract tekent vind ik dat je (in de sportwereld daargelaten) er op moet rekenen dat je het uitdiend. Spijkerman was (hopelijk voor hem) bij zijn volle verstand toen hij dat contract tekende. Als je dan een contract bij een ander tekend dan vind ik dat niet chique. Als de Vara hem niet wil laten gaan moet hij daar maar mee leven, net als hij op zijn achterste poten had gestaan wanneer de Vara hem geen nieuw programma had aangeboden.

Jack Spijkerman zal best een bovenste beste vent zijn die een overgang naar Tien echt verdiend, maar als je ergens anders een contract hebt dan dien je dat eerst netjes op te lossen alvorens je ergens anders een contract tekent.
Jullie zouden raar opkijken wanneer Huntelaar morgen een contract tekende bij PSV omdat Heerenveen hem niet wilde laten gaan ... ik denk dat iedereen hier dan schande van zou spreken terwijl het in principe ongeveer een vergelijkbare zaak zou zijn.
Paulus de B
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-02-2005 16:14

Bericht door Paulus de B »

Ik wil hierbij alle programma's van de NCRV onder jullie aandacht brengen
het is jammer dat je geen digi tv hebt,daar heb je de hele dag NCRV progamma's.
bij Private channel ofzooooooo, krekt wat, Jaap!
tis allemaal de schuld van die clown en accrobaat
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Iemand gisteren het 'totaal objectieve' Wat stem ik? gezien? Ik heb wat flarden opgevangen. Het was duidelijk dat de overheid geldschieter was. Wat een aanfluiting.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

www.geenstijl.nl schreef:JA JA, kabinet kijkt pay-tv
Net als de redactie van GeenStijl hebben jullie je gisteravond natuurlijk op het terras misdragen met bier en bReEzah-sletjes. Laatstgenoemden zijn als het goed is de deur uitgewerkt, dus nu ter zake. Want we hebben wat gemist en wel een ruim 1 uur durende promotiecampagne voor een JA. En nee, deze keer niet op de staatstelevisie, maar bij de commerciëlen nog wel. Het leek dit kabinet namelijk wel aardig zo vlak voor de gang naar de stembus nog even een uurtje Tel Sell in te kopen. Kosten? Slechts 1 miljoen euri, dus waar hebben we het over. Eén miljoen euro voor het naar het schijnt sober decortje en B-garnituur prominenten. Ja, Arnie kan tenminste vertellen dat hij, als één van de weinigen in dit land, het kabinet een poot heeft weten uit te draaien. Volgens Ivo Niehe had het namelijk ook voor de helft gekund, maar een kniesoor die daar op let. Die grondwet moet er namelijk komen. Want, zo stelt Jan Peter: "Bij een NEE, sta ik voor gek voor de rest van Europa..."
Ik heb niet gekeken, ben direct doorgezapt omdat het er erg slaapverwekkend uitzag.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Een opvallende documentaire om 22.30 uur op Nederland 1: Willem en Ielynke, 2 mensen met een groeistoornis, "dwergen". Is docu van gemaakt, zijn jaren gevolgd, hebben relatie, inmiddels 2 kinderen. Heb stuk gelezen dat makers de 2 kinderen ooit ook weer volgen in een docu om te kijken hoe het hen is vergaan.
Vraag is natuurlijk vaker gesteld of het wel "goed" is om kinderen te krijgen, hebben zeker kans op erfelijke groeistoornis. Aan de andere kant deze mensen zijn geestelijk natuurlijk in orde, vrouw heeft gezonde kinderwens.
Valt onder discussie of bv. geestelijk gehandicapten of mensen die ziekte hebben die ze voor groot percentage op kinderen kunnen overdragen, en die toch voor kinderen "krijgen" kiezen.
Ben benieuwd hoe deze twee mensen de problemen, die ze toch zullen ondervinden, oplossen en ga even kijken.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Op woensdag a.s. zend Omrop Fryslan het programma "Van Tuinen Thús" uit met als gast Gert Jan Verbeek. Hij laat ons zijn woning in Jubbega zien terwijl Geert met hem een gesprek heeft.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Vanavond bij Talpa: GJ Verbeek te gast :!:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Gister in Netwerk een documentaire over "the old firm". Maar als je dat niet gezien hebt heb je er nu niets meer aan. :mrgreen:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

en was dat jeroen?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik reageer op Arjen, Netwerk staat nog op die website, daar staan veel programma's van de publieke omroep, kan je nog een keer zien als je het gemist hebt.
Plaats reactie