Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Persberichten

05-04-2008 Abe komt 'thuis'
Nadat het bestuur van SC diepFries vanmiddag bekend maakte sterspeler Abe Lenstra te hebben aangetrokken barstte er een gigantisch volksfeest los. Na 14 seizoenen in Amsterdam bij Ûs Abe (voorheen waterdragers) is onze held dan eindelijk weer op de Friese velden te bewonderen.

De inmiddels 38-jarige Abe zelf was vol vertrouwen over de toekomst, "Alleen mijn aanwezigheid hier staat al garant voor succes. Ik ben hier gekomen om met SC diepFries kampioen te worden!"
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik kwam toevallig dit team tegen: azax (506303)

Hoe krijg je het in je hoofd? :shock:
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

TSI: -150 (+1750/-1900)
Vorm: 2 (+5/-3)
Middenveld: 4 (+4/-)

4 trainees gestegen :) TSI-daling komt door 2 blessures (+4 en +2) in de friendly op woensdag in Indonesië. Komende week naar Bosnië-Herzegovina, m'n vlaggetjesverzameling begint gestaag te groeien in m'n 3e volle seizoen. Momenteel nog steeds koploper, echter m'n reeks van 34 overwinningen op rij sneuvelde door een 'geintje van de ME' tegen en bij de hekkensluiter (3-3). Vorige week met een 7-2 overwinning thuis recht gezet en nu vanavond uit bij nr4. Wordt een zware pot. Als hij MOTS speelt op vleugelaanval ben ik de klos, anders ga ik 'm pakken met een AO-centrumaanval (hoop ik). Sta nu nog 1 punt voor op de nr2, waar ik over 2 weken naar toe moet. Normaal gesproken is die echter te sterk en ga ik niet promoveren naar VII, maar dat is ook niet heel erg
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Hoe kom je aan die trainingsstats? Moet je daarvoor supporter zijn?
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

De Bliksem Boys zijn gepromoveerd naar de 6e! Wie weet treffen we de Camataru Captains of Boca Juniors '02
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik speel op dit moment VI divisie.
Maar hoe het nu lijkt degradeer ik na 1 seizoen weer terug naar de VII divisie.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Gisteravond m'n eerste wedstrijd om het 'echie' verloren. De topper in VIII.514 tegen A.F.C.A. Apeldoorn werd op het middenveld beslist. 2 van de 5 kansen (slecht-zeer hoog aanval vs matig-zeer hoog defensie van Apeldoorn waren treffers, mijn eigen 3 kansen (matig-hoog aanval vs matig-laag defensie) werden gemist, ondanks een wonderbaarlijk zelfvertrouwen. A.F.C.A. Apeldoorn staat nu met 33 uit 12 aan de leiding, ik volg op 2 punten met 31 uit 12.

Desalwelteplus ben ik zeer tevreden over het seizoen tot nog toe. Van tevoren had ik niet verwacht überhaupt om de titel mee te kunnen doen. Trainees boeken goed progressie en met team is over-all een stuk sterker geworden. Daarnaast vraag ik me af of nu al promoveren naar de VII wel verstandig was geweest, het had wel eens een seizoen vol nederlagen kunnen betekenen. Nu kan ik nog 'rustig' een seizoen opbouwen.
In case of doubt, make it sound convincing
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

volgend seizoen helaas weer naar de 7e divisie... na 2e seizoenen ploeteren in de 6e.. :(
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

en de derde Anton Harder speelt inmiddels bij CC.

De familie Harder is inmiddels bij meerdere clubs ondergebracht. O.a. Boca Juniors '02 en Madgition herbergen volle neefjes van good old Aaron H.

CC mag wederom een jaar in VI spelen met kans op directe degradatie aanwezig.
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ik stroomde halverwege het seizoen in, heb m'n clubje net van degradatie kunnen redden in de IX. Het kan verkeren; anderhalf jaar geleden zat ik met m'n eerste team bijna in de III en de halve finale van de beker. Nu loop ik aan te kloten met inferieure zooi in de laagste regionen der HT. :mrgreen:
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Afgelopen seizoen, mijn 3e seizoen, ben ik eindelijk begonnen mij te verdiepen in Hattrick. Na een promotie gevolgd door een degradatie speelde ik dit seizoen weer in de IX. Heb mijn vanaf dit seizoen volop gestort op het trainen van spelers, vanaf een jeugdopleiding af. Dit seizoen heb ik een makkelijk seizoen gehad. 13 overwinningen en één gelijkspel. Ik ben vooral blij met de resultaten van mijn training, ik heb afgelopen seizoen 5 spelers opgetraind naar uitstekend, en 7 spelers opgetraind naar goed in hun main skill. Volgend seizoen verwacht ik wel klaar te zijn voor promotie en niet weer terug te vallen naar IX.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik speel inmiddels een aantal seizoenen hattrick en zit nu in de VIII. Volgend jaar hoop ik VII te spelen, dat is denk ik wel een realistische doelstelling want er zitten 5 bot teams in mijn league en de rest is ook weinig soeps.

Graag zou ik trouwens nog iemand hebben die een tijdje elke week een friendly wil spelen tegen mijn team. Ik vergeet namelijk nogal vaak om iets te regelen en dat is natuurlijk zonde van de training... :oops:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik zit in de 8e, ben dit seizoen wel de grote favoriet voor promotie, na 2x een 2e plaats op rij te hebben behaald.

Ik heb intussen een briljante spits en 4 -20 mids die minimaal uitmuntend zijn :mrgreen:

Verdedigend is het wat minder, maar daar staat veel ervaring en de keeper is formidabel.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Aangezien ik al enige tijd niet meer inlog wil ik graag mijn hattrick team aan een andere feanfan geven. Volgens mij mag het niet maar enfin..Speel 5e klasse, zit nog in de beker en heb 1,7 miljoen op de bank. Interesse? Stuur PB..
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik heb hatrick.org ook geprobeerd, vond er weinig aan.
Weinig mogelijkheden in vergelijking met goalunited.org. Mooie graphics en veel mogelijkheden!!!
Speel het nu 2 jaar.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Friesland1990
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-07-2008 19:17

Bericht door Friesland1990 »

Ik speel het spelletje dus ook. dit is mijn 4e seizoen hiervoor. ongelsagen kampioen in 10e en 9e geworden, en 1e seizoen in 8e meteen 2e. Op het moment sta ik met 2 anderen gedeelt 1e. Na dit seizoen, word het complete team omgegooid. nieuwe tackteik + trainees. Dit zal meteen het gewenste resultaat opleveren.

teamnaam FC The Unknown
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Fotze schreef:en de derde Anton Harder speelt inmiddels bij CC.

De familie Harder is inmiddels bij meerdere clubs ondergebracht. O.a. Boca Juniors '02 en Madgition herbergen volle neefjes van good old Aaron H.

CC mag wederom een jaar in VI spelen met kans op directe degradatie aanwezig.
haha, nog altijd rotsvast in de VI. mooi man.
Heeft Aaron Harder door de bond een coachingsverbod gekregen of is er een andere reden dat je hem nog niet tot coach gepromoveerd hebt?
De beste aanval is een goede aanval.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Gisteravond kampioen geworden in VIII.514 en tegelijkertijd een nieuw HatStats-record neergezet: 191 :)

Met 36 uit 12 nog alle zicht op 42 punten dit seizoen. Nieuwe doelstelling is het halen van 100 gescoorde doelpunten. Momenteel sta ik op 81 voor en ik heb nog een 'bot'-team en een 'zwak' team te gaan. All Offensive en dan zien we wel waar het schip strand :mrgreen:
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Zelf speel ik ook al een tijdje hattrick. Mijn team id is (150396). Daag me maar uit voor friendly's. Vind het wel leuk om tegen andere feanfans te spelen. Ook vergeet ik soms iets te regelen wat me dan training kost. Zoiets is natuurlijk zonde :shock:

Ik speel VIII, volgend seizoen bijna zeker VII want ik sta eerste zonder puntverlies en met het hoogste doelsaldo. Moet alleen nog wel 1x tegen de nummer twee maar ik heb wel een beter team enzo dus dat moet lukken. Ookal zou ik verliezen dan wordt ik nog 1ste. Zal het er in de VII wat leuker aan toe gaan qua community enzo? Dat je ook wat meer interactie hebt met je competitiegenoten? Want het is nu wel erg stil in mijn VIII met 4 botteams en 3 teams die nauwelijks actief zijn...
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Veel teams in lagere divisies zijn niet erg actief.. Althans zie ik ook in mijn competitie (VIII.514) niemand op het Fed-forum, af en toe gaat er nog eens een HT-mailtje over en weer en er zijn er 2 (waaronder ikzelf) met supporter (en dus een gastenboek en de mogelijkheid voor het uitbrengen van persberichten). Gelukkig zijn er nog federatieforums, etc., maar voor het overige is het knap saai in VIII en ik vrees ook in de meeste VII en waarschijnlijk ook VI..

Grappig genoeg heb ik het afgelopen weekend met een andere VIII'er nog over jouw team gehad :mrgreen: Je was op dat moment volgens Alltid de hoogstgeklasseerde (bekerranking) VIII'er.. (nu is dat FC Babybell - voorheen SC Hearrefean - van manager Cruijff (1298561), toevallig ook een bezoeker hier?). Nu gaat dat op basis van aantal punten+doelsaldo, dus met 4 'bots' is dat ook niet verwonderlijk. Succes in ieder geval met je jacht op 42 punten in de laatste wedstrijd. Ik ga ondertussen (in een competitie met 1 'bot') proberen op 100 gescoorde doelpunten uit te komen (42 punten is, 'geintjes van de ME' uitgezonderd, zo goed als zeker)
In case of doubt, make it sound convincing
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Ik speel nu drie jaar Hattrick met mijn "Aussie Mozzies", ben begonnen in divisie X en zondagavond kampioen geworden in mijn debuutseizoen in divisie V. Ben best wel een beetje trots en het was ook volslagen onverwacht. Het middenveld bij een aantal van mijn tegenstanders was (veel) beter, maar ik heb het idee dat het middenveld niet altijd doorslaggevend meer is. Ik heb een geweldige aanval die veel kansen afmaakt. Nu nog één keer winnen en dan promoveer ik hoogstwaarschijnlijk rechtstreeks naar divise IV, zonder p/d duel. Ik denk niet dat ik daar iets te zoeken heb, maar ja, dat zei ik voor aanvang van dit seizoen ook over divisie V... :D
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Mijn eerste seizoen in de VI overleefd. Wordt 5e of 6e.
jort
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 12-12-2007 19:26
Locatie: franeker

Bericht door jort »

ik speel zondag een heuze topper om het kampioenschap in de 8e divisie
bij winst ben ik kampioen, bij verlies is de tegenstander kampioen en bij gelijkspel de huidige nr 3.
ik speel overigens uit in de euroborg :twisted:
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Wat vinden jullie van de nieuwe look?
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

Ik ben er nog niet echt kapot van, en kan mijn wedstrijdratings ook niet meer in de oude stijl krijgen.... :(
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Het nieuwe design is wel even wennen in de omgang, maar er zijn een aantal leuke opties bij gekomen!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik hoef maar maximaal 2x te klikken voor mijn banksaldo.

Mijn Club >> Financien
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Op dit moment vind ik vooral het Forum-gedeelte een stuk lastiger geworden.. Waarschijnlijk zal ik daar over een paar weken ook wel weer aan gewend zijn. En uiteraard zijn er her en der nog wat kleine bugs.. De meeste aanpassingen kan ik me echter wel in vinden. Vooral de nieuwe tenue-ontwerper biedt erg veel mogelijkheden. Heb er nu snel een tweetal (thuis- en uit-) gemaakt, wanneer ik iets meer tijd heb die maar eens gaan perfectioneren :D

Overigens lijkt SC diepFries in haar debuutseizoen in VII via een knappe tweede plaats meteen te gaan promoveren naar VI. Gezien het resterende programma is een muitende spelersgroep nog de grootste bedreiging. Ik vraag me echter af of het nu wel zo verstandig is, 4x promoveren in 5 seizoenen (opgericht in juni/juli 2007). Het is een beetje m'n eer te na om een wedstrijd te laten lopen die ik kan winnen.. Dan maar hopen op een gelukkige (1-2 bots) indeling volgend seizoen om me in ieder geval te kunnen handhaven in VI.
In case of doubt, make it sound convincing
ebaiba
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-12-2008 22:08

Bericht door ebaiba »

ik kom maar niet door de 6e divisie heen na 3 jaar.. om hopeloos van te worden
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

Wat ik ook erg onhandig vind is dat je niet snel kunt zien wat voor trainer iemand heeft, deze moet je nu gewoon tussen de spelers opzoeken, terwijl dat eerst snel op de beginpagina van een team kon.
Vind het namelijk altijd wel ff aardig om te zien wat voor trainer een club heeft die een jeugdspeler van mij koopt.
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Plaats reactie