Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Feanfan 1 schreef:Ik ben overigens met Hattrick gestopt. Ik heb ongeveer 8 seizoenen meegedaan, maar er was totaal geen vooruitgang.
Ik ben een paar jaar geleden gestopt. Ik stond in de achtste finale van de beker, kocht een goddelijk team bij elkaar en vloog er tegen de eerste beste laagvlieger genadeloos uit. Dat moet de meest onrechtvaardige wedstrijd ooit zijn geweest ;) Daarna hield ik het maar voor gezien.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Finansiën
Kapitaal: 32 952 462 € (32 991 156 €)
Sponsers: yrritearre
Ach...misschien ooit weer eens....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

De kans dat Tinga F.C. gaat promoveren naar de zesde divisie is 99%. Ik sta momenteel 2de in de VII.854 en moet volgende week, in de laatste competitiewedstrijd, uit tegen een botteam. Ik breng geld in het laatje door spitsen te trainen tot het 12de of 13de niveau en jeugdspelers meteen te verkopen na promotie.
Teake
Bankzitter
Berichten: 196
Lid geworden op: 19-01-2010 15:14

Bericht door Teake »

Haha,

Ik ben nu ook begonnen met het spel, moet het eerst nog allemaal leren kennen. :P
Wel leuk spel.
Van Basten, get out!
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Zondag kampioen geworden van divisie III.16 met daarbij behorende rechtstreekse promotie naar divisie II.
Nu kijken of ik de eredivisie kan halen. :wink:
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Zeer netes, ik ben afgelopen jaar weer eens gedegradeerd van de VI naar de VII. In het jaar dat ik degradeerde ben ik van training overgestapt. Ik train nu 2 seizoenen positiespel en daar hoop ik vanaf komend seizoen de vruchten van te gaan plukken. Ik ben nu 6e geworden in de 7e en bij de laatste wedstrijd was mn middenveld rating al Redelijk zeer hoog, dus dat ga ik mooi doorbouwen met nog minimaal 2 seizoenen.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Dat is iets wat ik hiervoor ook gedaan heb. Heb de 3 besten toen gehouden, die zijn momenteel ook nog maar 23 ofzo. Maar wel met oa. wereldklasse / reusachtig verdedigen.. Dat is mijn basis. De volgende stap is het middenveld. Dee 3 beste centrale mids en 2 op de vleugel blijven bij het team en dan komen er weer 5 nieuwe jongens bij als reserve bij het andere team. Zo krijg ik toch nog een beetje extra geld.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Hoe kan het dat zowat je hele selectie 'matig' conditie heeft? En wat voor keeper heb je op doel staan?

Daarnaast denk ik niet dat je er verstandig aan hebt gedaan om 'Richard Brentjes' als trainer te maken. Met een matig trainer in de zevende divisie spelen volgend jaar is niet verstandig. Het is ook wel aan de ontwikkeling van je middenvelders te zien dat ze niet snel een niveau stijgen.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

In het begin kost het even een duit maar dat verdien je later makkelijk weer terug met de verkoop van goed doorontwikkelde talenten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Net geen kampioen geworden :x Kom 4 doelpuntjes te kort.
Ben inmiddels begonnen aan de verbouwing van het stadion en ben bezig mijn selectie te verkleinen naar 24 spelers.

Ik heb de volgende trainer:

Code: Selecteer alles

Een goed trainer die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. 
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Vandaag eindelijk weer eens een talent gescout. Alleen als je een Keeper zoekt dan krijg je dit:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jochum Henke is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.

Geven we hem een contract, baas?
Hopelijk heeft hij verder ook nog enige skills.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

16 jaar en hoeveel dagen Gerdykster? Heb je verder nog talent in je jeugd of ga je je training op hem aanpassen? Ik hoop voor je dat hij ook matig of hoger kan worden in 'passing' want anders ben ik bang dat je er geen fortuin voor gaat vangen.
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

hij is momenteel 16 jaar en 74 dagen, wel aan de oude kant. Wel haalde hij in zijn 1e wedstrijd 7,5 sterren is toch gelijk is van mn betere jeugdspelers. Het nivo van mijn jeugd is volgens mij wel redelijk goed. Alle spelers waar ik competitie mee speel halen minimaal 5 sterren. In het verleden heb ik al eerder 2 spitsen uit mn jeugd gehaald met uitstekend scoren en verkocht voor minimaal 1 miljoen elk. Dus het genereerd wel.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

mijn stem heb je!!
Voel je niet te klein om groot te denken!!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Mijn stem heb je ook, maar ik vind eigenlijk wel dat je ook supporter moet zijn!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ik zie liever iemand met meer ervaring en kennis van het spelletje, maar anders had je mijn stem wel gekregen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Doe je op dit moment al iets met het NT? Scouten of iets dergelijks?
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik heb geld voor een international :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

En ik maar denken dat mijn stem net die ene was die je nodig had om BC te worden :wink:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Inmiddels weer halverwege de competitie, sta nu 2 punten los van de 'concurrentie'. Dat had meer kunnen/moeten zijn als ik niet 5 wedstrijden met 'B-trainees' had gespeeld i.v.m. bekeravontuur (ronde 6 uitgeschakeld met 315 HatStats tegen). In principe heb ik het beste team en derhalve de beste kansen, nu zien dat uit te spelen. Liefst met een p/d voor een extra training aan het eind van 't seizoen :)
In case of doubt, make it sound convincing
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Verantwoord Frituren neemt helaas de 7e plek in, in divisie II.

Concentreer me even op het trainen van eigen jeugdproducten, laat me wat afglijden om daarna weer de stap naar de Eredivisie te maken. Ben rustig aan het sparen, heb nu bijna 30M op de bank. Per 2 weken komt daar 500k bij, ex. transfers.
Afgelopen zondag was het degratieduel tussen de lamme en de blind (ook een gedowngrade trainingsteam), die door mij met 0-1 werd gewonnen. Zodoende 3 punten en 1 voor en heel veel tegen. Rest van de wedstrijden ging tussen de 0-5 en 0-9 verloren....
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Kapitaal: 33 935 695 € (33 964 815 €)

Ik moet er toch eens iets mee gaan doen.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Hoe bouw je in vredesnaam zo'n groot budget op?
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Door te trainen/traden en competitiviteit op een lager pitje te zetten ;)

Mocht ik op dit moment m'n hele selectie verkopen dan zal ik waarschijnlijk ergens richting de 45-50 miljoen eindigen. Koop er een stel leuke trainees en wat opvulling voor terug en houdt ruim 30 miljoen 'cash' over :P
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Trainen, transfers en rente? :)

Ben met Fiskje FC weer een nieuw avontuur gestart, zit nu in mijn 2e seizoen in de anonieme 8e divisie. Omdat ik er niet zoveel tijd in steek gaat het ook niet zo snel, zit nu lekker in de middenmoot, mijn team aan het opbouwen.

Als iemand wil oefenen, daag Fiskje FC maar even uit.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Vrieskist schreef:Trainen, transfers en rente? :)

Ben met Fiskje FC weer een nieuw avontuur gestart, zit nu in mijn 2e seizoen in de anonieme 8e divisie. Omdat ik er niet zoveel tijd in steek gaat het ook niet zo snel, zit nu lekker in de middenmoot, mijn team aan het opbouwen.

Als iemand wil oefenen, daag Fiskje FC maar even uit.
Rente stelt niet zoveel voor, trainen/traden is het toverwoord. Als je de tijd en energie hebt om te skilltraden, dan kun je zo meer dan een miljoen per week winst maken. Dan gaat het best snel met je banksaldo ;)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

diepFries schreef: Rente stelt niet zoveel voor, trainen/traden is het toverwoord. Als je de tijd en energie hebt om te skilltraden, dan kun je zo meer dan een miljoen per week winst maken. Dan gaat het best snel met je banksaldo ;)
Skilltraden is spelertjes opkopen die bijna poppen en dan daarna weer verkopen?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

diepFries schreef:Door te trainen/traden en competitiviteit op een lager pitje te zetten ;)

Mocht ik op dit moment m'n hele selectie verkopen dan zal ik waarschijnlijk ergens richting de 45-50 miljoen eindigen. Koop er een stel leuke trainees en wat opvulling voor terug en houdt ruim 30 miljoen 'cash' over :P
Wat train je dan als ik vragen mag? En hoe pak je dat aan?
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Vrieskist schreef: Skilltraden is spelertjes opkopen die bijna poppen en dan daarna weer verkopen?
Klopt. En daarbij pak je regelmatig meer dan 100k speler in 1 week/training tijd 8)
Criz schreef: Wat train je dan als ik vragen mag? En hoe pak je dat aan?
Oh, ik ben zelf geen goed voorbeeld van een hoop geld sparen ;) Ben in 2007 begonnen, eerst Positiespel, toen een seizoen of 3-4 terug de overstap gemaakt naar Korte Pass en nu bijna 1,5 seizoen op Verdedigen.

Heb echter pakweg een seizoen geleden een NT-projectje aangeschaft in een impulsieve bui en zal daardoor binnenkort naar Spelhervatting en uiteindelijk Keepen moeten switchen. Tenzij er iemand zo gek is meer dan 11 miljoen voor 'm te betalen zodat ik 'm zonder al te veel verlies weer doorverkoop :P

Nu ik uitgebekerd ben probeer ik wel wat extra cash te verzamelen met wat skilltrades. Er zijn er echter best veel die in dezelfde vijver vissen, dus met 2 per week (op een totaal van 10 trainingsposities) vind ik het wel prima ;)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Hoe doe je dat skilltraden dan? Hoe weet je wanneer een speler bij popt?
Plaats reactie