Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 01-10-2010 12:15

Criz schreef:Hoe doe je dat skilltraden dan? Hoe weet je wanneer een speler bij popt?

De salarisformule wordt voor het grootste deel bepaald door de vaardigheden van een speler. Als je een speler hebt met praktisch geen bijstats (monoskill), kun je op basis van het salaris een redelijke nauwkeurige inschatting maken hoe hoog zijn hoofdstat is en derhalve of hij op punt van 'poppen' staat :)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Vrieskist » 01-10-2010 12:23

diepFries schreef:
Criz schreef:Hoe doe je dat skilltraden dan? Hoe weet je wanneer een speler bij popt?

De salarisformule wordt voor het grootste deel bepaald door de vaardigheden van een speler. Als je een speler hebt met praktisch geen bijstats (monoskill), kun je op basis van het salaris een redelijke nauwkeurige inschatting maken hoe hoog zijn hoofdstat is en derhalve of hij op punt van 'poppen' staat :)

Zijn hier geen tools voor? Of heb je zelf een lijst/tabel/formule gemaakt?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 01-10-2010 13:06

Vrieskist schreef:
diepFries schreef:[..]
Zijn hier geen tools voor? Of heb je zelf een lijst/tabel/formule gemaakt?

Ik ben geen expert hoor, verre van zelfs. Hoewel het best leuk is wanneer je eens 200k in een paar dagen tijd winst maakt op een speler is het oersaai en vervelend werk om de transferlijst of te zoeken naar geschikte spelers en dan ook nog eens de bidwars met andere skilltraders naar tevredenheid te winnen (lees: niet teveel te betalen).

Als ruwe indicator heb je PsicoTSI (plugin voor Firefox) welke een numerieke indicatie van de hoogste stat geeft. Wordt echter onbetrouwbaarder naar mate de speler meer bijstats heeft. Er zullen vast tools zijn die op basis van salaris uitrekenen hoe hoog een speler zit, ik ken/gebruik ze zelf echter niet. Mijn 'knowhow' is op basis van de transferlijst verkennen (wat is de bandbreedte bij leeftijd x en hoofdstat y, etc, etc.)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor H-J » 03-10-2010 09:49

Maar weer eens wat posten:

Abdoullah Yassini (301898785)
17 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 21-10-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.


Eigenaar: Spursveen (sinds 03-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 2 130
Loon: 550 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: goed
Vleugelspel: matig
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: uitstekend
:D
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 29-10-2010 08:37

2 pops verwacht, 3 gekregen :D

Yonah Tebbens -> It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn ferdigenjen is stegen fan treflik nei briljant.

Massimiliano Veneziano -> Ferbettere syn ferdigenjen feardigens fan formidabel nei treflik.

Leonidas Kumpys -> Ferbettere syn ferdigenjen feardigens fan bêst nei poerbêst.

TSI: +24 160 / -10 130
Verdedigen: +3 / -0
Conditie: +1 / -0
Vorm: +6 / -4

Waarvan vorm +2/-2 in m'n A-team. Voorwaar eens geen daling onder de streep :)

Afgelopen zondag trouwens eerste competitienederlaag geleden. Door vormproblemen en een noodzakelijke PIC het middenveld (net) niet kunnen pakken in m'n 'standaard 5-3-2' (2 IM's) thuis en te eigenwijs om dan maar voor 3 IM's of een 5-4-1 te gaan. Dan krijg je soms 't deksel op de neus. Ach, met het oog op het gaan voor p/d (extra training) kwam het ook niet slecht uit :wink:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 03-07-2011 23:29

Na een succesvol seizoen met het behalen van ronde10 in de beker vanavond de p/d voor een plekje in IV gewonnen, 2-5. Nieuwe competitie gaat echt loeizwaar worden. Was al 8/64, de zwakke broeders zijn er uit gegaan en er komen een paar TSI/salarisvreters met me mee uit V. Kortom, uitdagingen genoeg.

Grappig detail, maar liefst 4 van de 8 teams in m'n nieuwe competitie komen uit Fryslân :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Fotze » 10-07-2011 08:01

diepFries schreef:Na een succesvol seizoen met het behalen van ronde10 in de beker vanavond de p/d voor een plekje in IV gewonnen, 2-5. Nieuwe competitie gaat echt loeizwaar worden. Was al 8/64, de zwakke broeders zijn er uit gegaan en er komen een paar TSI/salarisvreters met me mee uit V. Kortom, uitdagingen genoeg.

Grappig detail, maar liefst 4 van de 8 teams in m'n nieuwe competitie komen uit Fryslân :lol:


Kom maar op! Camataru Captains speelt 2 wedstrijden MOTS tegen je team!
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 10-07-2011 23:35

Fotze schreef:[..]

Kom maar op! Camataru Captains speelt 2 wedstrijden MOTS tegen je team!

Wordt nog interessant dan, DKV'er Noflik meent ook al 2x tegen mij te moeten MOTSen :)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Fotze » 11-07-2011 12:53

diepFries schreef:
Fotze schreef:[..]

Kom maar op! Camataru Captains speelt 2 wedstrijden MOTS tegen je team!

Wordt nog interessant dan, DKV'er Noflik meent ook al 2x tegen mij te moeten MOTSen :)


Jij speelt toch 30 wedstrijden per seizoen MOTS? :P
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 11-07-2011 13:07

Fotze schreef:
diepFries schreef:
Fotze schreef:[..]

Kom maar op! Camataru Captains speelt 2 wedstrijden MOTS tegen je team!

Wordt nog interessant dan, DKV'er Noflik meent ook al 2x tegen mij te moeten MOTSen :)


Jij speelt toch 30 wedstrijden per seizoen MOTS? :P

Minstens 16 (14x competitie, 1x p/d en minimaal 1x beker) :wink:

Best aardig om eens wat 'bekenden' tegen te komen. En op zich lijkt het ook wel een redelijk actieve competitie, dus eens zien of we het er een poosje vol kunnen houden :stan:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Fotze » 12-07-2011 07:53

De eerste wedstrijd van het seizoen gelijk vol op de MOTS, daarna 12 wedstrijden PIC en in de laatste wedstrijd weer vol aan de bak tegen Diepfries.

Halverwege het seizoen speel ik trouwens 2 x achter elkaar tegen onze eenling :wink: uit Leeuwarden.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 12-07-2011 16:15

Fotze schreef:De eerste wedstrijd van het seizoen gelijk vol op de MOTS, daarna 12 wedstrijden PIC en in de laatste wedstrijd weer vol aan de bak tegen Diepfries.
PIC spelen is voor angsthazen, meteen afstraffen!!
Halverwege het seizoen speel ik trouwens 2 x achter elkaar tegen onze eenling :wink: uit Leeuwarden.

Ik kom 'm in ronde 5 en 10 tegen. Eerst uit, daarna thuis: makkie dus :stan:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Fotze » 12-07-2011 17:49

diepFries schreef:Ik kom 'm in ronde 5 en 10 tegen. Eerst uit, daarna thuis: makkie dus :stan:


Zullen we eens kijken wie hem de meeste en vooral langdurigste blessures kan bezorgen? :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Wolliepoly » 24-07-2011 15:11

Weet iemand een goede tool waarmee ik de ontwikkeling van (jeugd)spelers kan volgen samen met de tranferwaarde?

ik had een goede maar is niet meer chpp goedgekeurd.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 24-07-2011 15:22

Geen idee of 'ie de transferwaarde ook mee neemt, voor de ontwikkeling/training van je jeugdteam is HattrickYouthClub wel een aanrader.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Wolliepoly » 24-07-2011 18:39

thanx :!:
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 11-08-2011 17:24

Voorlopig is de strijd Fotze - diepFries onbeslist. Ons onderlinge treffen eindigde op de eerste speeldag in een vermakelijke 3-3. Wel ligt eerstgenoemde inmiddels uit de beker en heeft ondergetekende na 4 wedstrijden gespeeld een voorsprong van 5 punten (7 om 2).
Een en ander is echter ondergeschikt aan de 'battle' die de komende weken plaats gaat vinden. Maar liefst 6 weken op rij zal in onze competitie de derby tegen DKV plaats vinden, aan mij de eer om zondag af te trappen (zowel letterlijk als figuurlijk). Met minder dan 4 doelpunten verschil EN 4 toegebrachte blessures nemen we uiteraard niet genoegen :twisted:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Fotze » 12-08-2011 15:37

Ik lig inderdaad al uit de beker en heb ook nog maar 2 punten in de competitie gehaald. Ik acht mijn team ook kansloos om nog een jaar in IV te blijven spelen. Het zal een seizoen worden voor training, ervaring en hopelijk nieuwe vlaggetjes. Er zijn nog maar 2 belangrijke wedstrijden dit seizoen. Daarin zal er met een hakploeg worden gespeeld. Rode kaarten, blessures of eventueel staken van de wedstrijd is allemaal geoorloofd.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 14-08-2011 21:19

Fotze schreef:Ik lig inderdaad al uit de beker en heb ook nog maar 2 punten in de competitie gehaald. Ik acht mijn team ook kansloos om nog een jaar in IV te blijven spelen. Het zal een seizoen worden voor training, ervaring en hopelijk nieuwe vlaggetjes. Er zijn nog maar 2 belangrijke wedstrijden dit seizoen. Daarin zal er met een hakploeg worden gespeeld. Rode kaarten, blessures of eventueel staken van de wedstrijd is allemaal geoorloofd.
Missie 1/6 completed :stan:

Helaas geen 4 doelpunten verschil en/of 4 toegebrachte blessures gehaald. De 3-6 voelt niettemin erg fijn :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 31-05-2012 14:00

Inmiddels in debuutseizoen III kampioen op doelsaldo. Aanstaande zondag wacht de p/d voor een plekje in II. Ook voor het 4e seizoen op rij minimaal bekerronde 10 gehaald en Kristiaan Flinterman begint NT-waardige stats te krijgen. Nog een seizoentje of 5 plezier maken in de hoge(re) regionen en dan weer vanaf nul op gaan bouwen. Lange termijn, you've gotta love it :D
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 04-06-2012 15:25

En geMatst, volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor TheArjan » 07-06-2012 15:46

diepFries schreef:En geMatst, volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen..


Dat zat inderdaad niet mee zeg, je had de overwinning dik verdiend!

Laat ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om de hattrick federatie voor Heerenveenfans te promoten, alle supporters zijn van harte welkom in de SC Heerenveen Federatie (ID 7749)
TheArjan
Selectiespeler
 
Berichten: 177
Geregistreerd op: 08-10-2004 09:21

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 10-05-2013 22:11

Vanavond heeft Kristiaan Flinterman zijn debuut gemaakt in het Nederlands Elftal. Ruim 9,5 seizoen training ging er aan vooraf, dat er nog maar vele interlands mogen volgen.

Verder gaat het prima met SC diepFries. Afgelopen seizoen 2e geworden in de competitie en 'weer' bekerrond 11 gehaald en er is inmiddels een klein spaarpotje aanwezig. Met nog 2-3 seizoenen te gaan met deze selectie wellicht dit seizoen nog een poging wagen om na 2 verloren p/d's nu toch eens divisie II te bereiken?
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor blauwekater » 17-05-2013 19:17

Wat voor stats heeft een keeper nodig om in het Nederlands elftal terecht te komen als ik mag vragen?
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 17-05-2013 20:59

Je zit dan toch al snel op Goddelijk+ Keepen, idem Spelhervatten plus nog een flinke portie Verdedigen. Heb je een talentje lopen? :wink:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor blauwekater » 18-05-2013 15:01

Nee over zulke talenten beschik ik niet in mijn team. Ik train ze ook nog niet echt zover door. Wonderbaarlijk is tot op heden het verst. 6e divisie ook. :lol:
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor diepFries » 18-05-2013 19:59

Zover doortrainen is ook helemaal niet efficiënt, de laatste levels gaan echt tergend langzaam en de meerwaarde is dan nog beperkt. Voor NT-niveaus kan die meerwaarde wel net het verschil maken, op clubniveau heb je er weinig aan. Bovendien zou met 11 soortgelijke spelers je salarispost ook de pan uit rijzen, laat staan wanneer je een bredere selectie van 15-16 of nog meer spelers gebruikt. Je zult dus meer gebruik moeten maken van bijstats, etc. Wellicht dat TheArjan (mits hij hier nog mee leest) daar wat meer over kan vertellen, die speelt inmiddels alweer enige tijd in de Eredivisie met zijn team Foppuh.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Wizard » 16-10-2013 14:01

Sinds kort weer begonnen met hattrick te spelen. 3,5 jaar geleden gestopt, daarvoor speelde ik het actief met veel vrienden waarbij divisie III het hoogste is geworden. Nu net gepromoveerd naar VI, wat uit ervaring een lastige competitie is. Nu zorgen dat ik erin blijf en werk aan m'n banksaldo.

Eredivisieteams hier zo te lezen. Respect!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Hattrick.org -> online CM!

Berichtdoor Damaverick » 17-10-2013 09:13

Leuk... Meerdere HT spelers hier dus.
Ik zelf speel het vanaf 2007.

Hoogste behaald is 3 seizoenen in de V, maar na reorganisatie moest ik eerst me even af laten zakken naar VI
Dus bezit met een jong team om vervolgens de stap naar de V weer te kunnen zetten.

(1e) Team: Maverick's
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Vorige

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten