Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Hoe kom ik nu bij Altiid? Via Hattrick kon je altijd gemakkelijk via de Foxtrick plugin naar deze site vol met statistieken maar het is me nu ff onduidelijk hoe ik daar kan komen :frown:
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Criz schreef:Hoe kom ik nu bij Altiid? Via Hattrick kon je altijd gemakkelijk via de Foxtrick plugin naar deze site vol met statistieken maar het is me nu ff onduidelijk hoe ik daar kan komen :frown:
Gewoon naar http://alltid.org/ en dan even inloggen met je usernaam + security code (niet je wachtwoord..). Dan zoekt 'ie zelf je team/competitie er wel bij..
Overigens, vanuit HT (een willekeurig team/competitie) is nog geen alternatief/update voor..
In case of doubt, make it sound convincing
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Grappig simplistisch design. Nu nog een fatsoenlijke matchengine!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Ik klaag voorlopig niet. Lijk vanavond middels een 2-4 overwinning op en bij de nr3 promotie naar VI (in m'n 5e volle seizoen) veilig te hebben gesteld. Of ik er klaar voor ben, mwoah.. Waarschijnlijk niet, gelukkig vertegenwoordigen m'n trainees nog een leuk bedrag, dus die binnenkort maar even verzilveren om zo een paar aankopen te kunnen doen om me in VI proberen te handhaven.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Vandaag in de VII.128 nipt met 2-1 verloren bij de nummer 1 (sta zelf 2de). Was op zich wel terecht want hij heeft een beter team. Ik heb sowieso niet het beste team uit mijn league en sta toch 2de, terwijl ik 4de of 5de hoor te staan.

De laatste 3 duels moet ik nog tegen 2 botteams en tegen 1 vrij matig team, dus hopelijk stel ik dan de 2de plaats veilig en promoveer ik naar de VI. Zou eigenlijk niet weten wat ik er te zoeken heb met mijn team maar goed :D
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Door een 0-8 overwinning ben ik vandaag dan eindelijk kampioen geworden. Ik heb helemaal niks te zoeken in de divisie waarin ik nu speel en heb nog geen puntverlies geleden. Volgend seizoen naar de achtste divisie en hopen dat ik daar wat leuk mee kan doen :D
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ik ben ook nog lekker bezig op hattrick. Nog 1 overwinning verwijderd van promotie naar de 6e divisie.
2 jaar terug ook gepromoveerd, maar toen had ik niks in die divisie te zoeken. Deze keer is mijn selectie
verder als toen. De 5-sterren middenvelders zitten er bij de meeste aan te komen. Moet goed komen.

Vandaag mijn nieuwe clublogo en nieuwe uitstraling van de club: Hieronder mijn nieuwe logo:

http://res.hattrick.org/teamlogo/8/77/7 ... 764881.JPG
Ken-nie Steppe, wel keepen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Na een paar weken nieuw design storen me toch 2 dingen:

- het gastenboek is onderin weggestopt en zodoende minder gebruiksvriendelijk.
- de ervaring en leiderschap staan niet meer in het spelersoverzicht, maar je moet op de speler klikken om het te zien. Voor iemand die spelers op ervaring 'traint' erg onoverzichtelijk. :angry:
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Eens met Jeroen, vooral het weggemoffelde Gastenboek is erg vervelend..

Gisteravond dmv een 8-0 tegen 'bot' gepromoveerd naar VI. Zal af en toe wel een flink pak slaag gaan worden als ik zo lukraak wat VI-competities bekijk, maar nu hopen op 1 'bot' en dan kijken of ik op tactiek/inzicht/geluk een 2e tegenstander de baas kan blijven 8)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ane Lenstra schreef:Gepromoveerd op de laatse speeldag, net zoals 2 seizoenen terug :mrgreen: (en vorig seizoen gedegradeerd op de laatste speeldag)
Haha, voor mij betekende de laatste speeldag juist een anticlimax :bfriend:

Verloren van een vrij matig team. Mede dankzij het feit dat ik in de eerste paar minuten een rode kaart ontving op mijn middenveld (match engine ftw?). Daardoor 2-0 verloren en van de tweede naar de derde plaats gezakt omdat mijn concurrent wel gewoon won. Had dit nooit verwacht maar aan de andere kant zou ik toch niets te zoeken hebben in de VI. Nu kan ik hopelijk een jaartje verder bouwen aan het elftal en dan alsnog naar de VI gaan. Het is alleen even afwachten nog wat er bij komt in de poule...
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Keurig 3e geworden in de VI, bij aanvang van het seizoen niet verwacht. Volgend seizoen ga ik proberen wat sterker te worden, top 4 zou leuk zijn.
Kan met m'n jeugd vrijdag kampioen worden, sta 2 punten los van de Boca Juniors Juniors.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ben ook gepromoveerd maar dat zal er al dik aan te komen. Ben nog niet zover als de meesten hier, want ik speel het nog maar 9 maanden. Volgend jaar kom ik uit in de achtste divisie en hoop ik het succes verder uit te bouwen.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Gepromoveerd naar VI met een 2e plaats (33 punten). Hopen op een beetje een fatsoenlijke competitie, want met m'n huidige ratings ga ik het knap lastig krijgen. Ach, ik ben gewoon te eigenwijs/fanatiek om niet te promoveren/wedstrijden te laten lopen, ondanks dat dat voor de lange termijn misschien wel beter zou zijn geweest..

Jeugd is kampioen geworden in een competitie van 16, 71 punten uit 30 wedstrijden, met goede trainingsresultaten/opbrengsten 8)
In case of doubt, make it sound convincing
Pierke
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 29-01-2008 17:34
Locatie: Fryslân

Bericht door Pierke »

keurig derde geworden in de VI, even de hoop gehad eerste te kunnen worden, maar dat was niet reëel, cker niet omdat ik net uit de VII kwam, en ook mijn supporters hadden er weinig vertrouwen in (vechten tegen degradatie).
hopelijk kan ik het team uitbouwen tot een stabiele 6e klasser...
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Gepromoveerd naar VI.822, een lastige competitie met veel gelijkwaardige teams waarin ik gelukkig niet bij voorbaat kansloos ben :)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Parseberjochten
28-01-2009 Beker..
"Hoi, ik ben de ME en ik vind jou niet lief.."
..
...
....
"Kthnxbye.."
+3 voor m'n nieuwe aankoop, +8 voor m'n beste middenvelder (en ja, ik train Positiespel..). Genaaid worden waar het SE's betreft en uiteindelijk (qua ratings wel verdiend..) 2-0 verloren

Even afwachten wat de ME zondag voor me in petto heeft, waarschijnlijk zit het er dan echter al weer op :?
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Over drie maanden ben ik alweer vijf jaar met Hattrick bezig, maar de lol is er voor mij eigenlijk helemaal af. Dus als er iemand is die mijn team over wil nemen? De laatste jaren ben ik telkens in de VI blijven hangen, één keer kampioen geweest, maar promoveren lijkt gewoon niet te lukken.

Je krijgt 26 spelers met een gemiddelde van 20 000 in TSI. Top 11 is gemiddeld TSI 45 000 waard. Plus nog vijf maanden supporter. Laat via pb maar even horen.
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

2 jaar geleden ben ik gestart met Hattrick. Destijds zonder jeugdopleiding. Ik wil nu eigenlijk een jeugdopleiding starten maar ik heb geen idee hoe. De handleiding stuurt me naar 'Je activeert je jeugdopleiding vanuit het menu "Mijn Club", onder "Jeugdteam" en dan Overzicht' echter daar kan ik alleen maar jeugdspelers promoveren en zaakwaarnemers 'spekken'.

Iemand enig idee?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Volgens mij kan je alleen in het tussenseizoen een jeugdopleiding starten, maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Je kunt slechts 1 variant tegelijk gebruiken. Om dus een jeugdopleiding te kunnen starten moet je eerst je investering in zaakwaarnemers helemaal stopzetten. Kan het zijn dat je daar nog een geldkraantje open hebt staan?
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

diepFries schreef:Je kunt slechts 1 variant tegelijk gebruiken. Om dus een jeugdopleiding te kunnen starten moet je eerst je investering in zaakwaarnemers helemaal stopzetten. Kan het zijn dat je daar nog een geldkraantje open hebt staan?
Ja dat klopt ik investeer daar nu in. Ik begrijp dus wanneer ik dit op 0 ga zetten dat je dan een jeugdopleiding kan starten. Kan dit dan direct of moet het zoals hierboven eerder genoemd was tussen de seizoenen in? En is het een goede beslissing om zelf een jeugdopleiding te starten?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik vind een jeugdopleiding veel leuker dan die loterij van het pullen van jeugdspelers. Je hebt er gewoon een 2e team bij eigenlijk.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

blauwekater schreef: Ja dat klopt ik investeer daar nu in. Ik begrijp dus wanneer ik dit op 0 ga zetten dat je dan een jeugdopleiding kan starten.
Klopt
Kan dit dan direct of moet het zoals hierboven eerder genoemd was tussen de seizoenen in?
Kan gewoon tussen de seizoenen in. Ik weet echter niet of je hiervoor ook een dagelijkse of economische (zaterdag op zondag) update af moeten wachten
En is het een goede beslissing om zelf een jeugdopleiding te starten?
Goede beslissing. Ik heb er veel plezier van. Het geeft de spelvreugde van een tweede team en je hebt tot op zekere hoogte zelf invloed op wat je gaat pullen. Het aanbod van de scouts (leeftijd, huidige vaardigheden, potentie) kun je niet voorspellen, maar wanneer je dan eindelijk een (top)talentje hebt gescout, dan kun je hem zelf op trainen naar 'jouw' toppertje en blij/trots zijn wanneer je hem hebt gepromoveerd :D
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
hjwiltjer
Invaller
Berichten: 469
Lid geworden op: 27-02-2007 21:10
Locatie: Groningen

Bericht door hjwiltjer »

Voor het eerst in de geschiedenis promoveer ik naar divisie VI. Zondag de laatste wedstrijd om het kampioenschap; die mag ik niet verliezen. De eerste 2 verzekeren zich van promotie, die 2e plek heb ik dus al binnen.

Zijn er nog meer forumgebruikers die gaan promoveren?
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Ik 'vrees' van wel... Nu uitkomende in de VI (na vorig seizoen via een 2e plaats in VII te zijn gepromoveerd), was m'n doelstelling handhaving en verjonging van m'n team. Na 5 wedstrijden gespeeld (1 gelijk, 1 verloren, 3 gewonnen), stond ik er echter niet eens zo beroerd voor. Ik heb toen de keuze gemaakt om nog even te verwachten met die verjonging en nu sta ik 1 wedstrijd voor het einde (met een klein beetje dank aan het speelschema - PIC/MOTS-strategie) bovenaan met 1 punt voorsprong op nr2.

Ik speel morgen thuis tegen nr7, dat is normaal gesproken 3 punten en kampioenschap. De kans is echter vrij groot dat ik (31pt en doelsaldo +40) daarmee boven de p/d-grens (op dit moment 32pt en doelsaldo +35) eindig en rechtstreeks naar V promoveer. En laat dat nu net niet in m'n toekomstplannen passen.. Maar afijn, sowieso ga ik de komende seizoenen verjongen en versterken. Mocht dat in V 'moeten' gebeuren, dan is dat niet anders. Ik hoop echter dat ik een p/d mag spelen (en verliezen), zodat ik 'relaxed' in VI door kan gaan alvorens definitief door te gaan. Het kampioenschap ga ik in ieder geval niet bewust laten lopen.
In case of doubt, make it sound convincing
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Kampioen in de V en rechtstreekse promotie naar de IV. Zie wel kansen om ook daar bovenin mee te draaien. Top4 zou mooi zijn, maar eerst nog maar even alle updates afwachten...
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Ik ben ook kampioen geworden (VI) en daarbij op doelsaldo gepromoveerd (dat was nu net niet de bedoeling..). Hoewel ik allerlei rampscenario's al voorbij had laten komen, lijkt het er op dat ik niet eens helemaal kansloos ben volgend seizoen. En dan kan ik het waarschijnlijk nog combineren met training ook.

Komende 1,5 week nog even goed kijken of het handhaving (desnoods via p/d) een realistische doelstelling is. Ik moet sowieso op 2-3 posities verjongen en m'n spits werd er zondag ook nog even met een +7 van af getrapt, dus die is ook 4-5 weken *out*.. Kan dus ook zijn dat ik alles lekker laat gaan en alvast rustig bouw aan een team voor het (daarop) volgende seizoen.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
hjwiltjer
Invaller
Berichten: 469
Lid geworden op: 27-02-2007 21:10
Locatie: Groningen

Bericht door hjwiltjer »

Het wordt een moeilijke opgave, maar overleven zou mogelijk moeten zijn. Geen bot-teams dit keer; dus een eerlijke strijd.

Ik promoveer naar divisie VI.47; toevallig iemand die hier ook in speelt?

1 erikunited
2 Kobusjes
3 Squadra Super Niels
4 VV Numero Uno
5 WOVGZEW
6 FC Mjøllnir
7 Spetznaz GRU
8 sc Friesenveen
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
fiets
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-05-2009 11:13

Bericht door fiets »

Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Met nog 2 wedstrijden te gaan heb ik handhaving in V.11 in eigen hand. Ik kan 'kiezen' voor een veilige 3e/4e plaats, dan wel voor het spelen van een p/d (extra training/extra inkomsten). En dat waarschijnlijk ongeacht het resultaat van morgenavond, een wedstrijd die ik bewust laat lopen, ook al is het de (sub)topper tussen nr3 (ikzelf) en nr2 TTS City.

Jeugd gaat al weken mwoah, mwoah.. Het schijnt nogal lastig te zijn voor m'n scouts om iemand te scouten die én 15-jarig is én talent/potentieel heeft..
In case of doubt, make it sound convincing
Plaats reactie