Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Hattrick.org -> online CM!

Bericht door Jeroen »

Ik heb afgelopen week de website http://www.hattrick.org ontdekt. Daar kan je online Championsmanager spelen!

Zijn er op het forum ook mensen die meespelen? Het loopt al een tijdje (in NL het 7e seizoen geloof ik). Ik heb afgelopen donderdag mijn team toegewezen gekregen (dat duurt een paar dagen), en ben even aan het sleutelen gegaan.

Je begint in de 6e divisie in Nederland, met erg slechte spelers. Het is een beetje lastig de spelers op waarde te schatten, daarvoor moet je veel in de forums voor newbies lezen etc. Ik heb nog geen idee hoe het precies werkt met de transfers.

Twee keer per week speel je een wedstrijd. Zondagavond competitie, en woensdag beker. Als je uit de beker ligt, wordt aangeraden om friendlies te organiseren. Ik heb net mijn eerste wedstrijd met 0-5 gewonnen!!! :lol:

Dus als je van CM houdt, moet je dit zeker even bekijken, misschien kunnen we dan ff wat friendlies regelen!
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Ik heb me inmiddels ook aangemeld maar er zijn 295(!!!) wachtenden voor mij. Ik moet minstens 4 dagen wachten. Het idee van de site ziet er wel leuk uit. Als ik mijn team heb meld ik het wel, kunnen we dan friendlys spelen
Anti-vlaggetjes
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik doe ook mee... m'n teamID = 144979
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Het spel ziet er inderdaad erg leuk uit :!:

Ik heb me maar ook ff ingeschreven.. nog 188 wachtenden :angry:
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Hebben jullie je team al klaar voor morgen?:)
anders even een oefenwedstrijdje spelen?
mijn team heet de Pablitos
Do u really need a cigarette to look cool?!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Zit er ook bij. 70129
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

ik heb me net aangemeld lijkt me een leuk spel!!
ik heb nog 56 wachtenen voor me valt mee
Phaemus
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-12-2002 17:50

Bericht door Phaemus »

Een site met een soort gelijk principe, maar dan met elke avond wedstrijden:

http://www.onlinesoccermanager.com/sign ... e%20Bedman
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Gisteren aangemeld vandaag al een team!
Valt me niet tegen.
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

mijn id:145663
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik heb sinds eergister ook een team genaamt SCH :D
de eerste wedstrijd ondertussen gewonnen met, jaja: 6 tegen 1 :lol: :lol:

mijn ID: 145555
Ladies and gentleman: We've got him!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Heb me inmiddels ook ingeschreven bij OSM, zit bij NAC. Principe lijkt me wel geinig, alleen moet ik dan wel punten pakken natuurlijk :D vanavond de eerste spannende pot :wink:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Spursveen is Heert-jan en Pablitos ben ik :)

Spursveen - Pablitos 2 - 5

Datum: 2003-01-08 17.30
MatchID: 4915447
Stadion: White Pompebled Lane
Publiek: 261


Door het redelijke weer voor voetbal kwamen er 261 fans kijken op White Pompebled Lane. Spursveen begon de wedstrijd met een onbegrijpelijke 2-6-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Andreasson - Pasma, van Osch - Steinmeijer, Crans, Vandeberg, Rojer, Drent, Baggen - Hoebe, Kremers.

Pablitos begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Bakker - van Tricht, Gietemann, Nispel, Speelman - Bartholome, de Bruin, Jongbloets, Winterink - van Meerveld, Gohil.

Pablitos´s Wouter van Meerveld verliet het veld na 12 minuten, omdat hij nu nog amper kon lopen. Zijn vervanger was Joey Bessems. Een overtreding na 13 minuten zorgde voor een vrije trap in een lucratieve positie. Bart van Osch schoot de bal met een kanonskogel langs de keeper, 1 - 0. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Spursveen: 2 - 0. Doelpuntenmaker was Karel Vandeberg. Op dat moment ging Spursveen zijn spelers terug trekken, om zo de voorsprong veilig te stellen. Spursveen leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Iets later kon Pablitos´s Stefano Gohil de score makkelijk verkleinen tot 2 - 1 na een mis-communicatie in de verdediging van de tegenstander. De gelijkmaker voor de bezoekers leek bijna een feit in de 24 minuut, in een Eén tegen een situatie, maar Olof Andreasson kreeg de bovenhand en blokte het schot. Na verscheidene overduidelijke shirttrek incidenten, kreeg Spursveen´s Armando Steinmeijer een gele kaart. De ruststand is 2 - 1. Pablitos had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.

De Spursveen spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen. In de 55e minuut van de wedstrijd scoorde Dennis Speelman na een vrije trap die van richting werd verandered door de wel erg verdedigende opstelling van het bezoekende team. De keeper had totaal geen kans om de bal te houden, zodat Pablitos in de boeken kwam als de maker van de 2 - 2. 57 minuten zijn er gespeeld en Armando Steinmeijer verlaat het veld door zijn knieblessure. Invaller is Hugo Zijm. Pablitos´s Stefano Gohil zorgde voor een 2 - 3 voorsprong in de 59e minuut, na een perfecte aanval op rechts. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor Pablitos: 2 - 4. Stefano Gohil komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 62e minuut. Toen had, Stefano Gohil al een hattrick op zijn naam staan. Wow, wat een schot van Klaas Winterink! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 2 - 5. Na verscheidene overduidelijke shirttrek incidenten, kreeg Spursveen´s Damian Crans een gele kaart. Pablitos,die een balbezit had van 61 procent, domineerde de wedstrijd.

Spursveen´s beste speler was Dennis Hoebe. Mitchell Rojer had daarentegen een slechte dag. Pablitos´s beste speler was Joey Bessems. Tom Bakker had daarentegen een slechte dag.


:stan:
Do u really need a cigarette to look cool?!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

LOL, ik heb Dennis woensdag ff met 6-2 ingemaakt.

Waarom speel je 2-6-2 HJ? Dan krijgen je spelers geen training deze week! Je moet één van de gangbare tactieken spelen... Anders kunnen mensen bijv. 12 middenvelders per week trainen...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ik had mijn backs de opdracht "extra middenvelder" gegeven, aanvallen met die bende!
2-6-2 was niet helemaal de bedoeling, maar goed, daar was het een oefenpot voor!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik heb mijn eerste competitie wedstrijd met 6-1 gewonnen :D , en een oefenwedstrijd ergens in schandinavie met 6-2 verloren :(

moet ik het woensdag Forza Jensen maar es moeilijk gaan maken :D
Ladies and gentleman: We've got him!
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

eerst even kijken wat de zondagavond ons brengt Caspar :)
Daarna zal ik 't jouw net zo moelijk maken als de Scandinaviers I wish 8)
Do u really need a cigarette to look cool?!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

je doet je best maar!

ik ga vanavond een keeper kopen van 2 ton. es zien hoeveel je langs m krijgt 8)
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

het schijnt dat je ook wedstrijden kan volgen maar ik heb geen idee hoe en wat.

weet iemand hier meer van?
Ladies and gentleman: We've got him!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Volgen zou ik het niet echt noemen, het is niet zoals met CM dat je alle belangrijke gebeurtenissen in beeld krijgt ofzo. Om de zoveel minuten wordt er een stukje bij het wedstrijdverslag bij getypt, maar daarbij moet je wel zelf steeds op 'vernieuwen' drukken.

Ik hoop dat mijn team zich enigzins hersteld na de 5-0 nederlaag van afgelopen week :S
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

mijn team deed het weer goed: het werd in mijn eigen volgepropte stadion waar slechts 12 lege plekken waren 4 - 0!!

mijn supporters zijn nu dolgelukkig!!!

Forza Jensen, Here We Come!
Ladies and gentleman: We've got him!
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Het is een thuiswedstrijd voor mij hoor :) en volgens mij organiseer jij nog geen busreizen dus aan die dolgelukkige supporters heb je dan ook niks :)
Do u really need a cigarette to look cool?!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

forza jensen schreef:Het is een thuiswedstrijd voor mij hoor :) en volgens mij organiseer jij nog geen busreizen dus aan die dolgelukkige supporters heb je dan ook niks :)
busreisje is georganiseerd. er zullen ongeveer 20.000 suporters meegaan :D :D

passen die wel allemaal in je stadion??? :blbl:

overigens: je zal het moeilijk krijgen tegen een ploeg met zo veel zelfvertrouwen: verwonderlijk :mrgreen:
Ladies and gentleman: We've got him!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ruststand bij SC Priscos (Olaf) - FC '79 (Ikke): 1-2

Lastiger dan verwacht tegen Olaf. Heb er al een aantal weken training opzitten, en mijn 3-5-2 formatie is excellent op dit moment. Ik speel overigens wel met de 2e selectie. We zullen zien wat de 2e helft brengt. Heb overigens wel 78% balbezit, die goaltjes komen vanzelf wel.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En jahoor! 1-6 :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Jammer Forzajensen!! ik win :lol:

het werd 0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3 en 2-4

die overwinning gaat mooi mee naar huis :D

wat was het druk trouwens........ :twisted:
Ladies and gentleman: We've got him!
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

wat was het druk trouwens........
jajajaja het is een oefenduel he! Bij Heert jan vorige week kwamen er maar 261 dus :)
Maar feli met je overwinning hoor :D
en voortaan wat cooler op de achtergrond van foto's gaan staan he 8) :wink:
Do u really need a cigarette to look cool?!
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Het was ontzettend spannend. Maar uiteindelijk trok Jeroen aan het langste eind. Met 6-1..... :P

Iemand interesse in een oefenpotje volgende week?

Oh ja Jeroen, heb je enig idee hoe snel een bepaalde ervarenheids rating weer vervalt. M.a.w. hoe lang duurt het voordat jouw 3-5-2 weer vervalt naar inadequate?
Plaats reactie