Nieuws van de Dag

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor gurly » 16-05-2003 21:32

(pl)euro schreef:*kijkt even met een schuin oog naar haar nieuwe bankstel*

Nou die gedachte van 60 miljoen katjes doen mij even gruwelen :? :?

Overigens was de vrouw 87 jaar en een beetje kat wordt gemiddeld 15?? jaar..... als die vrouw nu 103 was geworden had ze die katjes wel mooi overleefd, dus wie heeft er dan langer te leven..... die katjes of grietje? :mrgreen: :mrgreen:


Nou wat maakt dat uit, tis gewoon vette dierenmishandeling. Net zoals "Booijstra" zei: katjes verdrinken: God straft meteen!!!!
Avatar gebruiker
gurly
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 08-05-2003 16:23

Berichtdoor (pl)euro » 16-05-2003 21:39

Ach, ze had ze ook met zak en al tegen een muur kunnen slaan, of een beetje ether in een emmer met de katjes erin en dan de deksel erop.... Tsja die vrouw was 87 jaar en vroeger hielden ze deze methodes erop na. Beetje in het verleden blijven hangen, of misschien wel dementerend (wie zal het zeggen... Grietje niet meer in elk geval) En ik zou je nog meer van dit soort gruwelpraktijken kunnen vertellen, maar dat zal ik maar niet doen hé? :wink:

Maar misschien moet je eens een kijkje in een slachthuis nemen, om te kijken op welke manier een schnitzel of biefstukje aan zijn einde is gekomen :upto:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Boegyman (NL) » 25-05-2003 11:21

RKC stuurt NAC factuur voor een bal

Voetbalclub RKC Waalwijk let op de kleintjes. Nadat NAC-speler Gabor Babos uit vreugde een bal weg had geschoten aarzelde de club dan ook geen moment en stuurde NAC een factuur voor een bedrag van 37,78 euro.
Babos schopte de bal het vak van NAC-supporters in, nadat zijn club met 3-2 van RKC had gewonnen. De fan die de bal in handen kreeg nam de bal echter mee naar huis. RKC was daar niet blij mee en wilde de bal op zijn tegenstander verhalen.
"Hij schopt die bal doelbewust dat vak in. Dan is het toch niet zo gek dat wij een rekening sturen. Als iemand een spiegel in de kleedkamer kapot-maakt, gebeurt dat ook altijd", aldus een woordvoerster van RKC.

Nadat NAC het bericht op haar website had gezet kwam er binnen een paar uur een supporter opdagen om de bal terug te geven. Babos was echter zo kwaad om de actie van RKC dat hij een handtekening op de bal zette, deze teruggaf aan de supporter en zelf veertig euro voor RKC neertelde.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Boegyman (NL) » 07-06-2003 17:33

Slecht nieuws voor Beetle.....
'Laatste Kever rolt eind juli uit de fabriek'

Na 68 jaar is dan toch het einde in zicht. De Volkswagen Kever gaat waarschijnlijk eind juli met pensioen. Dat meldt de krant de Stuttgarter Nachrichten.
De auto werd in opdracht van Hitler ontworpen door Ferdinand Porsche. Het eerste exemplaar was in 1935 klaar, maar tot massaproductie kwam het door de oorlog nog niet. Na de oorlog werd de auto wel enorm populair; 21,5 miljoen Kevers zijn er in al die tijd verkocht.

Eind juli zal de laatste wagen van de band rollen in de fabriek in Pueblo (Mexico). In 1978 werd de productie van Kevers in Europa al gestopt. Volkswagen bevestigt dat de productie zijn einde nadert, maar zegt dat het moment daarvan nog niet officieel vaststaat.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Marça » 14-06-2003 16:34

Mogelijk UEFA Cup-voetbal op Het Kasteel

13/6/2003 23:27

Het Kasteel heeft een rijke voetbalgeschiedenis. Ondanks de mindere sportieve prestaties van Sparta herleven in augustus mogelijk de tijden van Europees voetbal in het Rotterdamse stadion.
Hapoel Tel Aviv heeft volgens Radio Rijnmond namelijk een oogje laten vallen op Het Kasteel. De Israelische club is op zoek naar een uitwijkmogelijkheid, omdat thuiswedstrijden op last van de UEFA vanwege het veiligheidsrisico niet in eigen land mogen worden gespeeld. De eerste voorronde van de UEFA Cup wordt gespeeld op 14 en 18 augustus.

De Nederlandse autoriteiten moeten toestemming verlenen. Sparta, dat mogelijk ook een oefenwedstrijd speelt tegen Hapoel Tel Aviv, heeft inmiddels een verzoek ingediend.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Boegyman (NL) » 18-06-2003 20:25

Zoon Khaddafi op proef bij voetbalclub Perugia

Perugia krijgt vanaf 1 juli een opmerkelijke speler op proef: Al Saadi Khaddafi.
De zoon van de Libische leider Moammar kwam afgelopen weekeinde tot een akkoord met de clubleiding van Perugia. Mocht hij trainer Serse Cosmi kunnen overtuigen dan zou hij een transfer kunnen verdienen.
'Het is een eer om voor Perugia te spelen', verklaarde Khaddafi junior tegenover persbureau Ansa. 'Ik zou graag uitproberen of er voor mij een mogelijkheid bestaat om te spelen.'

Khaddafi is één van de betere voetballers van Libië. In 2001 werd hij nog uitgeroepen tot beste aanvaller van zijn land. Hij is zowel speler als eigenaar van Al-Ittihad. Bovendien is hij aandeelhouder van Juventus terwijl hij sinds vorig jaar ook zaken doet met Lazio Roma.

Perugia heeft vaker opvallende buitenlandse spelers in dienst gehad, zoals de Japanner Hidetoshi Nakata, de Zuid-Koreaan Jung-Hwan Ahn en de Iraniër Rahman Rezaei.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Marça » 19-06-2003 12:32

Chinese clubs zien niets in topless-presentatie

Bij de Chinese mannen uit de provincie Hunan is het kijken naar sport sinds kort nog populairder geworden. De vrouwenbeweging én de Chinese voetbalclubs schreeuwen echter moord en brand. De manier waarop de kijkcijfers worden verhoogd, is schandalig, menen zij.
Tijdens het sportnieuws en het weerbericht voeren de twee presentatrices namelijk een heuse stripact op. Al dansend ontdoen zij zich naarmate het nieuws vordert van hun kleding. De strippers geven zich niet geheel bloot, topless is de grens.

De clubs uit de hoogste Chinese klasse zijn unaniem tegen de volgens hen 'onwaardige en beschamende' manier van presenteren van het sportnieuws. Houdt de televisiezender uit Hunan niet binnen een week op met de vunzigheid, dan komen zij met hun camera's de Chinese stadions niet meer in.


Kunnen ze dat hiero ook niet ff invoeren.... :P
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 27-06-2003 10:09


Contract te mooi om waar te zijn

27/6/2003 9 :46

Eddie Forrest was de koning te rijk. De verdediger kon zijn semi-profcontract bij Arbrouth uit de Second Division en zijn tweede baantje inruilen voor een fulltime dienstverband bij Raith Rovers uit de Schotse First Division. Maar het was te mooi om waar te zijn.
Na het eerste telefoongesprek met Rovers-voorzitter Danny Smith nam Forrest geen halve maatregelen. Met de aanbieding op zak klopte hij aan bij zijn oude baas Arbrouth. Voorzitter John Christison en manager John Brownlie begrepen de sportieve en financiële verbetering en verscheurden het eerder overeengekomen contract. Ook stelde Forrest zijn andere baas, een amusementcentrum in Glasgow, op de hoogte van zijn vertrek. De 24-jarige verdediger zou zich helemaal kunnen richten op voetbal.

Maar Forrest blijkt te hard van stapel te hebben gelopen. Een telefoontje met Raith Rovers bracht aan het licht dat hij het slachtoffer is geworden van een bijzonder slechte grap. Want eenmaal doorverbonden met voorzitter Smith bleek deze een hele andere stem te hebben dan de eerste, die hem een fulltime contract had aangeboden.

'In het voetbal worden genoeg grappen uitgehaald, maar dit is iets anders. Iemand heeft zich gemengd in mijn carrière en mijn leven, dat is gewoon niet leuk meer. Ik dacht dat ik maandag of dinsdag zou tekenen bij Raith, maar nu vraag ik me af of ik nog een club krijg', zei Forrest.

Misschien dat zijn zaakwaarnemer Kevin Drinkell nog kan voorkomen dat de carrière voortijdig ten einde komt. Maar of die hard wil lopen voor de verdediger is de vraag. Drinkell werd namelijk bij deze vermeende overgang gepasseerd door Forrest.

Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Koningin komt in Kootstertille

Berichtdoor Eastermar » 02-07-2003 10:27

Streekbezoek Koningin aan Noordoost Fryslân

Hare Majesteit de Koningin brengt woensdag 27 augustus een streekbezoek aan Noordoost Fryslân. Zij bezoekt achtereenvolgens Kootstertille (gemeente Achtkarspelen), Zwaagwesteinde (gemeente Dantumadeel), Veenklooster en Westergeest (gemeente Kollumerland) en Dokkum (gemeente Dongeradeel).

Deze gemeenten werken nauw samen op verschillende beleidsterreinen. De thema's die tijdens het bezoek van de Koningin centraal staan, zijn de aanpak van onderwijsachterstanden bij kinderen in het basisonderwijs, het jeugd- en jongerenbeleid, landbouw, landschapsbeheer en recreatie en het versterken van de economie in de regio.

De Koningin wordt 's ochtends bij het Dorpshuis Tillehûs in Kootstertille verwelkomd door de Commissaris van de Koningin in Fryslân, de heer drs. E.H.T.M. Nijpels. Na een korte introductie over het programma bezoekt de Koningin de openbare basisschool De Balkwar, waar zij geïnformeerd wordt over speciale methoden om leerachterstanden bij kinderen terug te dringen.

In het centraal activiteitencentrum It Badhûs in Zwaagwesteinde heeft de Koningin een gesprek met bestuurders, welzijnswerkers en jongeren over de specifieke aanpak van problemen met jeugd- en jongeren in de gemeente Dantumadeel.

Na een lunch in Fogelsanghstate, vervolgt de Koningin haar bezoek in Westergeest bij het educatief- en voorlichtingscentrum voor de melkveehouderij Hammerslag. Hier vindt een rondetafelgesprek plaats over landbouw, landschapsbeheer en recreatie in Noordoost Fryslân.

Tot slot reist de Koningin naar Dokkum. Hier brengt zij een bezoek aan het bedrijf Hiatus, waar met een aantal ondernemers uit de regio gesproken wordt over de aanpak van de economische ontwikkeling. Aansluitend is er een slotbijeenkomst in het Stadhuis van Dokkum.


Cross, je krijgt visite ;)

bron: http://www.achtkarspelen.nl
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Cross79 » 02-07-2003 11:18

Hehehehe, ja ze zou ff langskomen voor een bakkie leut.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sch 4ever » 03-07-2003 11:43

haha ze komt ook in zwaagwesteinde zal ze dat wel overleven :-)

haha zullen zien of we die tuthola van dichtbij kunnen bezien zal wel niet.

Geef mij maar maxima
Harkemase boys nr1 fan fryslan
Avatar gebruiker
sch 4ever
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 11-05-2003 11:51
Woonplaats: de wâlden

Berichtdoor Beetle » 03-07-2003 14:33

Krijgt Tub huisarrest? :mrgreen:









(Is een geintje Tub.)
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 03-07-2003 14:57

elektronisch huisarrest ja :upto:

Maar als ik op het dak ga staan van mn huis kan ik der mischien net raken met een tennisbal :twisted:
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Mister Grie » 03-07-2003 21:21

Cross79 schreef:elektronisch huisarrest ja :upto:

Maar als ik op het dak ga staan van mn huis kan ik der mischien net raken met een tennisbal :twisted:


Dan kom je weer in het Leeuwarder Courant! maar dan als tennis talent :wink:

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor Cross79 » 03-07-2003 21:44

Schrijf ik op de tennisbal dat er een party is on my roof
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sch 4ever » 04-07-2003 16:55

zal de leeuwarden courant in de gaten houden en dan vooral de sportpagina's om te zien of cross erook in staat.
Harkemase boys nr1 fan fryslan
Avatar gebruiker
sch 4ever
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 11-05-2003 11:51
Woonplaats: de wâlden

Berichtdoor Boegyman (NL) » 17-07-2003 19:49

Uit de serie "Onze lieve heer heeft rare kostgangers"

Eigenaar van "nazi-hond" gearresteerd

In Berlijn kan de eigenaar van een hond mogelijk 6 maanden de cel in, omdat hij zijn hond de Hitlergroet had aangeleerd. De 53-jarige man werd gearresteerd toen de labrador zijn rechterpoot omhoog stak in de buurt van een basisschool. Wanneer de man de hond commandeerde met "Adolf gruss" stak de hond zijn rechterpoot omhoog.

Dagelijks stond de man met zijn hond aan het schoolhek om racistische leuzen te verspreiden. Hij schold de kinderen uit wanneer ze niet Arisch waren.

De hond, Adolf, is nog op vrije voeten. Het baasje hangt naast de mogelijke gevangenisstraf ook nog een boete van 7000 euro boven het hoofd.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Boegyman (NL) » 09-08-2003 15:43

Dieven roven dierentuin van Caracas leeg

Dieven hebben een groot aantal dieren gestolen uit de dierentuin van de Venezolaanse hoofdstad Caracas. Dat heeft een woordvoerder van de dierentuin vrijdag bekendgemaakt.

De dieven gingen er vandoor met 37 schildpadden, een schaap, een pauw, een eend en een landschildpad. De dieven forceerden 's nachts een hek van de dierentuin en roofden ook de souvenirshop leeg. De diefstal vond twee weken geleden plaats, maar is vrijdag pas bekendgemaakt.

Volgens de dierentuin zij er onder de gestolen schildpadden een aantal zeldzame inheemse dieren die met uitsterven bedreigd worden.

De politie is bezig met een grootschalig onderzoek naar de diefstal. Volgens de justitie is de kans groot dat de dieren ontvreemd zijn om te worden verkocht. De waarde van de gestolen dieren wordt door de politie geschat op 80 miljoen bolivar, ongeveer 45.000 euro.


(pl)euro......je hebt nu echt wel genoeg dieren :P
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor (pl)euro » 09-08-2003 16:51

Ik weet het.... ik weet het..... :oops: :oops: , zelfs de "bouwvakkers" klagen steen en been over mijn veestapel :mrgreen: , maar als ik kleine puppy's (met kreukelzone), of ander klein spul zie, ga ik overstag........ dan smelt mijn :heart:

Afbeelding

Ze zijn gewoon zooooooooooooo schattig........ :heart:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Marça » 09-08-2003 19:22

Saviola bijna slachtoffer van eigen gulheid

Barcelona-spits Javier Saviola is in Washington ontsnapt aan de harde handen van de Amerikaanse beveiliging in het Robert F. Kennedy Stadium. El conejito (het konijntje) was bijna het slachtoffer van zijn eigen gulheid.
Na het oefenduel met AC Milan, dat Barça met 2-0 won, gaf Saviola zijn shirtje weg aan een jonge fan (in Argentinië-shirt) die er niet in slaagde om de beveliging te passeren om zijn held op het veld te benaderen.

Met ontbloot bovenlichaam zagen diezelfde vleeskolossen Saviola bij het verlaten van het veld vervolgens aan voor een supporter die wel op het veld was weten te raken.

Elftalleider Carles Naval wist te voorkomen dat de Argentijnse spits in zijn kladden werd gegrepen. 'Hij is een speler, blijf van hem af!' Na wat tegensputteren lieten de body-guards de kleine spits gaan.

Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 24-08-2003 15:37

Shirtsponsor maakt Atlético FC Hollywood


Voetballers zijn soms al wandelende reclamezuilen. In Oostenrijk lijkt zelfs geen plekje op de outfit veilig voor een reclame-uiting. Maar bij Atlético Madrid krijgt shirtsponsoring door de overeenkomst met filmmaatschappij Colombia een nieuwe dimensie.
Elke wedstrijd een andere shirtsponsor is niet uniek. In Nederland probeert FC Eindhoven op die manier het wegblijven van één hoofdsponsor te ondervangen. Maar elke maand spelen de Madrileense spelers met een ander filmaffiche op hun borst.

Spannende actiefilms als Hollywood Homicide en S.W.A.T. passen wel bij het karakter van bijvoorbeeld de Argentijnse middenvelder Diego Simeone. Maar hoe reageren de tegenstanders als Atlético Madrid het veld opkomt met op de borst de aankondiging van kinderfilm Peter Pan of Spiderman II? Een ding is zeker, Atlético Madrid mag zich nu met recht FC Hollywood noemen.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Jelle E » 12-09-2003 10:01

Hoorde deze afgelopen zondag op radio 1. Ondanks mijn toestand smakelijk om moeten lachen. http://www.ikon.nl Aardig geschreven of niet Jaap. :D

Jaargang 1 Aflevering 1 door André Manuel

Mocht ik een ietwat afwezige indruk maken, onsamenhangende zinnen produceren, wartaal uitslaan, spontaan in gezang uit barsten, zo vrijelijk associëren dat ik er mijn hand niet voor omdraai om de uitgezogen adoptiekinderen van Vanessa en de Marokkaanse schandknapen van Fons Spooren in één veel te lange zin in onder de rododendrons van het Anne Frankplantsoen in een wilde orgie te praten, spontaan in gezang uitbarsten, wartaal uitslaan en vaak in herhaling vallen, dan moet u weten dat ik dit weekend al voor 125 € aan medicinale cannabis heb weggerookt.
Ik voelde me wat snotterig, lig nu al 14 dagen in een veel te dun slaapzakje op het Malieveld te wachten op de rest van de demonstranten, dan heb je ’t zo te pakken!, dus ik naar mijn huisarts en daar je als hedendaags artiest én particulier verzekerd bent én naast de wiet ook de alcohol en cocaïne in je standaardluxepakketplus hebt zitten, praat ik op dit moment tegen een vlak voor mijn hoofd hangende rode planeet die er zo te horen wat bijklust als opnameapparatuur. Het is geen straf om in deze christen-democratische tijden van recessie en godsdienstoorlogen totaal van de wereld te zijn. Berichten uit de grond. Door de grond. Aan de grond.

Om de festiviteiten rondom 50 jaar Zeeuwse Watersnoodramp nog eens extra onder de aandacht te brengen steekt het Vlissingse aktiecommittee Wij Konden Het Dak Op her en der in het land wat onbeduidende dijkjes door. Op het moment dat de Nationale Rampenzender SBS 6 in hun onvolprezen Aars van Nederland inzoomt op een geruïneerde parketvloer met daarop in grote gele laarzen de ontroostbare hoofdbewoner schakelen we terug naar de studio voor een gesprek met de voorzitter van het Vlissingse actiekommittee ‘Wij Konden Het Dak Op’, de heer “Tweede-generatieslachtoffer-junior”, die alles weer in het juiste perspectief zet en ons een foto toont van een opgezwollen koe, drijvend tussen de kruinen van enkele populieren, in wie de oplettende kijker de moeder van de heer 'Tweede-generatieslachtoffer-junior' zal herkennen. Aan haar blauwe schort en haar vrolijke bloemetjesjurk misschien. En bij 1400.000 kijkers stromen de tranen over de wangen, worden er flessen bier losgetrokken, waarna men als ze uitgelachen zijn surft naar Condoleance Punt En El waar onder de link ‘Moeder van Zeeuw die op een Opgeblazen Koe Leek’ al duizenden landgenoten hun afschuw hebben geuit over haar verschrikkelijke lot, dat dat onder Pim nooit gebeurd was en of de foto’s nog ergens na te bestellen zijn.

Deze week heb ik weer eens aan de heer Fortuyn moeten denken. Bij dat Breakfast in America. Het mocht dan misschien een onchristelijk tijdstip zijn, het had toch iets weg van Het Laatste Avondmaal. Ik heb Judas er in ieder geval meteen uit kunnen pikken, die strategisch zijn mond hield om de glorerende schnabbel als Secretaris-Generaal van de Navo niet in gevaar te brengen. Voor premier Pim had er waarschijnlijk niet meer ingezeten dan even met z’n allen naar de Mc Drive en daarna in een open limousine door Dallas. Wat zijn we toch een volk van hielenlikkers geworden. Geen woord over de bijna 7000 Iraakse burgerslachtoffers en dat daarmee de opgelopen schade van 11 september toch aardig lijkt te zijn weggestreept. Geen woord over de hautaine Britse wapendeskundigen die hun voormalige kolonie beschuldigen van de productie van massavernietigingswapens terwijl ze zelf nog niet eens om kunnen gaan met een aardappelschilmesje. En ook geen woord van zorg over de Republikeinse kandidaat Arnold Schwarzenegger waar ik toch andermaal een Oostenrijker in meen te herkennen op weg naar een Duizendjarig Rijk. Peace in Our Time. U kunt gerust weer in slaap dommelen, geachte luisteraar. Alleen nog dit. Het gehele weekend is er een verzoeningsfeest in Bovensmilde. Tussen Molukkers en Nederlanders. De NS
We're still a bunch of tough bastards.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Marça » 12-09-2003 20:27

Coach overlijdt na gemiste strafschop


Een gemiste strafschop lijkt coach Mzee Kheri fataal te zijn geworden. De trainer van het Tanzaniaanse KMKM reageerde woedend nadat een van zijn spelers in de 25ste minuut een strafschop had gemist in het duel met landskampioen Mlandege.
Nadat de schutter vanaf elf meter de paal had geraakt, sprong Khezi boos op. Direct zakte hij in elkaar en ging gestrekt tegen de grond. Omstanders probeerden hem nog minutenlang te reanimeren, maar tevergeefs. Vlak na het rustsignaal (vreemd genoeg ging het duel tijdens het reanimeren gewoon door) werd Kheri dood verklaard. Officieel is er nog geen doodsoorzaak bekend.

Kheri was in 1996 nog korte tijd bondscoach van Tanzania. Hij had de nationale ploeg destijds gedurende drie kwalificatieduels voor de Afrika Cup onder zijn hoede.



:shock:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 03-10-2003 18:53

Supporters Roda JC zetten hun clup in z’n hemd

West Side Ultras, een van de supportersverenigingen van de Limburgse voetbalclub Roda JC, heeft naar eigen zeggen ‘een ludieke actie opgezet’. Op hun website is sinds kort de 21 jarige Hoensbroekse striptease-danseres Tamara Chelsey te zien. Elke keer als de profs van Roda een wedstrijd winnen, trekt de wulpse blondine een kledingstuk uit. Nog 14 zeges dit seizoen en Tamara staat poedelnaakt, met slechts een Roda-bal voor haar schaamstreek, op de middenstip.

Het bestuur van de voetbalclub is overigens allesbehalve blij met deze ‘strippartij’ en “houdt de zaak nauwlettend in de gaten”. Algemeen directeur van Roda, Frank Rutten: “Ik wil benadrukken dat het hier gaat om een supportersactie. Kennelijk vond men het leuk om dit te doen. Zelf kijk ik er niet naar, maar dat meisje zal alle kleding nog wel aan hebben. Het seizoen is net begonnen. Nee, geen sprake van dat zij op onze officiële Roda JC website komt te staan. Onze doelgroep is heel breed en echt niet iedereen zit hierop te wachten”. Dan grinnikt hij: “Ach, als onze voetballers er beter door gaan spelen....”

Op de supporterssite http://www.rodajcfans.nl poseert een nog geheel geklede Tamara met een voetbal op de graszoden, onder het kopje ‘Uit de kleren’. Het foto-onderschrift luidt: ‘ Beste Roda-fanaten. Als trouwe Roda-girlie wil ik onze geel-zwarten graag stimuleren. Aangezien ik vernomen heb dat ze op en buiten het veld gezonde jongens zijn, wil ik ervoor zorgen dat ze scherp zijn in de wedstrijd. Ze moeten maar 1 doel voor ogen hebben: winnen! Ik zal onze helden bij elke overwinning belonen, door zelf tot het naadje te gaan. Welk naadje dat precies is, zal uiteindelijk blijken. Ik verheug me op een scherp en heet seizoen! Kusje, Tamara’



Afbeelding

:P
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 25-10-2003 13:20

Bankovervallers verliezen kluis in Sappemeer

SAPPEMEER - Een aantal onbekende criminelen heeft zaterdagmorgen een even brute als stuntelige ramkraak gepleegd op een bank in het Groningse plaatsje Sappemeer. De verdachten reden met een shovel de gevel van de bank aan puin en tilden daarna met de laadbak van de shovel de kluis van de pinautomaat uit het gebouw. Deze zetten zij vervolgens in een bestelbusje, waarmee ze zich met hoge snelheid uit de voeten maakten.

De achterklep van het busje bleek echter niet goed dicht te zitten. Enkele minuten verder viel het gevaarte uit de bus op straat. De kluis heeft enige tijd op de weg gelegen en is in de loop van de ochtend door een berger afgevoerd.

De politie is nog op zoek naar de 'mislukte' bankovervallers.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Forza » 19-11-2003 11:22

Hulpsinterklazen haken af wegens bedreigingen

AMSTERDAM (ANP) - Steeds minder mensen in Amsterdam zijn bereid
zich in een sinterklaaspak te hijsen. De 39-jaar oude Amsterdamse
Sinterklaascentrale is de afgelopen jaren veel hulpsinterklazen
kwijtgeraakt. Er zijn nu dertig klazen en zestig zwarte pieten
actief, aldus voorzitter H. van der Kroon dinsdag. Vorig jaar had
de centrale nog veertig sinterklazen en tachtig pieten in dienst.
De vrijwilligers krijgen in Amsterdam steeds vaker te maken met
jonge raddraaiers die zich baldadig gedragen. Ze bestoken de oude
heren met seksistische opmerkingen, trappen tegen de auto van de
sint en frustreren bezoekjes aan huis door op de ramen te kloppen
of aan te bellen. In de wijken met veel allochtone inwoners, zoals
De Baarsjes en Bos en Lommer, zijn de problemen het grootst en
durven de hulpsinterklazen zich nauwelijks meer te vertonen.
"We zijn er erg bezorgd over'', aldus Van der Kroon. "We nemen
tal van maatregelen om dit soort dingen te voorkomen.'' Zo blijft
Sint Nicolaas bij bezoekjes aan huis zo lang mogelijk in de auto
zitten tot het moment is aangebroken om aan te kloppen. "Dan
rennen we zo snel mogelijk naar het huis. Onze tactiek is om zo min
mogelijk op te vallen op straat.''
Bij bezoeken aan winkelcentra en bij publieke optredens op
straat maakt de sint afspraken met de politie, die een oogje in het
zeil houdt. Bij dit soort bezoeken maakt de centrale ook gebruik
van allochtone pieten. Bij de politie van Amsterdam zijn volgens
een woordvoerder dit jaar nog geen aangiftes van bedreigde
sinterklazen binnengekomen.
De Amsterdamse Sinterklaascentrale is een van de grootsten in
Nederland en bestrijkt naast de hoofdstad Almere, Amstelveen,
Purmerend en Diemen. De club vrijwilligers krijgt nog wel
aanmeldingen van nieuwe sinterklazen, maar te weinig volgens Van
der Kroon. "We geven een zakcent om het aantrekkelijk te maken,
maar willen geen mensen die het alleen voor het geld doen.''
Aanmeldingen voor het spelen van zwarte Piet zijn er wel genoeg.
De Sinterklaascentrale merkt ook de gevolgen van de economische
recessie. Dit jaar zijn er 10 procent minder boekingen dan vorig
jaar, zo schat Van der Kroon. 5 december zelf is meestal al ver van
tevoren volgeboekt, maar vooral op de dagen daaromheen is er minder
vraag naar Sint Nicolaas. "Dan vragen ze of opa even op het raam
klopt.'' Een bezoekje van de goedheiligman kost ongeveer 40 tot 50
euro per halfuur.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor (pl)euro » 19-11-2003 13:46

Ik snap er geen jota van.... Sinterklaas met de auto? :shock: (volgens mij komt hij met de stoomboot aan en gaat verder te paard) en er blijken ineens 30 klazen te zijn? :shock: (waar zijn die 29 andere dan tijdens de landelijke intocht?) en waar is die 39-jaar oude Amsterdamse sinterklaascentrale voor? :roll:
(ik dacht dat alles vanuit madrid geregeld werd.... :cry: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Forza » 19-11-2003 14:44

Intrigerend is vooral dat de hulpsinten om NIET op te vallen uit een auto springen en dan beginnen te rennen... :urgs:
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Boegyman (NL) » 22-11-2003 17:36

Fins kampioenschap kroegtafeltrommelen gestart

In Finland, waar bizarre 'wereldkampioenschappen' als gsm-werpen, moddervoetbal, winterzwemmen en vrouwendragen zeer geliefd zijn, wordt momenteel om ter best op cafétafeltjes getrommeld. Naar vrijdag in Helsinki bekend werd, lopen momenteel de voorrondes van het nationaal kampioenschap.

Deelnemers dienen daarbij voor een jury twee minuten lang zonder andere hulpmiddelen dan hun armen, benen en ook hun hoofd, een drumsolo op een tafeltje uit te voeren. De finale heeft midden januari in Helsinki plaats. Het eerste nationaal kampioenschap kroegtafeltrommelen is vorig jaar -voor kenners niet echt verrassend- gewonnen door drummer Twist-Twist Erkinharju van de ook buiten Finland bekende rockgroep Leningrad Cowboys.


The Leningrad Cowboys........YEAH! :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron