Nieuws van de Dag

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

'Theo van Gogh vermoord' 2-11-'04

Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linnaeusstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.

Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.

De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.

De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.

Bron: http://www.nos.nl

Vreselijk dit.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Goed, het is dus bekend dat het een "Arabier" was. (jaja, hij kon zich ook verkleedt hebben). Nog een triest feitje ergens gelezen: Negenhonderd en elf (9/11) dagen tussen vandaag en de moord op Pim Fortuyn.

Ziekelijk dit. Dat achterbakse gedrag. bah bah bah. Nog zieker is dat deze moord ook nog hier en daar goedgekeurd wordt. Laat die "mensen" toch wegwezen.
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Ziekelijk dit. Dat achterbakse gedrag. bah bah bah. Nog zieker is dat deze moord ook nog hier en daar goedgekeurd wordt. Laat die "mensen" toch wegwezen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Deze mensen hebben duizenden aanhangers in Nederland en dan overdrijf ik nog geeneens. (1,4 miljoen "Nederanders" is moslim)
Maar goed, het is wel duidelijk dat als het zo door gaat de fundementalisten Nederland kapot maken.

Nostradamus was right after all :roll:
tic.
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Nog een triest feitje ergens gelezen: Negenhonderd en elf (9/11) dagen tussen vandaag en de moord op Pim Fortuyn.
9/11(negen november) ?? ik denk dat je op 11/9(elf september) doeld :roll: Toch.. op kijk ik er nou zo raar tegen aan :huh:
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Tjerketours schreef: 9/11(negen november) ?? ik denk dat je op 11/9(elf september) doeld :roll: Toch.. op kijk ik er nou zo raar tegen aan :huh:
In de VS zeggen ze nine eleven als ze 11 september bedoelen.


Echt triest dat Theo van Gogh is vermoord, vrijheid van meningsuiting schijnt weer niet te kunnen in Nederland.
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Luna schreef:Makkelijker gezegd dan gedaan. Deze mensen hebben duizenden aanhangers in Nederland en dan overdrijf ik nog geeneens. (1,4 miljoen "Nederanders" is moslim)
En Folkert had 13,5 miljoen aanhangers?

Omdat Van Gogh door een Marokkaan is doodgeschoten, betekent het nog niet dat de 1,4 miljoen moslims in Nederland achter hem staan.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Olaf schreef: En Folkert had 13,5 miljoen aanhangers?

Omdat Van Gogh door een Marokkaan is doodgeschoten, betekent het nog niet dat de 1,4 miljoen moslims in Nederland achter hem staan.
Dat hoop ik niet nee ....
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Makkelijker gezegd dan gedaan. Deze mensen hebben duizenden aanhangers in Nederland en dan overdrijf ik nog geeneens. (1,4 miljoen "Nederanders" is moslim)
Maar goed, het is wel duidelijk dat als het zo door gaat de fundementalisten Nederland kapot maken.
Waar haal je het vandaan dat alle moslims achter hem staan? Als hij nou vermoord was door iemand in spijkerbroek en t-shirt, zou je dan ook gezegd hebben dat alle miljoenen Nederlanders in spijkerbroek achter hem stonden? Doe toch niet zo kortzichtig. Bovendien: op dit moment is nog helemaal niet bekend of religie ermee te maken heeft. Het getuigt van primitiviteit dat jij dat er gelijk bij haalt. Zeker in de huidige situatie waarin al zo veel mensen tegenover elkaar staan. Dat vind ik pas gevaarlijk.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Nog een diep triest bericht.

Iemand die tevens veel te jong is overleden.

Wielrenner Gerrie Knetemann overleden aan hartstilstand

Uitgegeven: 2 november 2004 18:53
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 20:12

WOERDEN - Oud-wielrenner Gerrie Knetemann is dinsdag op 53-jarige leeftijd overleden. Volgens een woordvoerder van de wielerunie KNWU is een hartstilstand de doodsoorzaak.

Het gebeurde toen hij met drie vrienden in Bergen (NH) een tocht op de mountainbike maakte. Knetemann was sinds begin jaren negentig bondscoach van de profs bij de KNWU.


Knetemann kreeg de hartstilstand toen hij was afgestapt, omdat zijn ketting van de tandwielen was gelopen. Terwijl hij de fiets wilde repareren, begaf zijn hart het.

Als renner begon Knetemann in 1968, in 1973 werd de Amsterdammer professional. Knetemann won in zijn loopbaan onder meer de wereldtitel, de Amstel Gold Race, tien etappes in de Ronde van Frankrijk en Parijs-Nice. Knetemann, die als renner bekend stond om zijn grappen en grollen, nam in september 1989 afscheid.

Vrolijk

De Kneet, zoals zijn bijnaam luidde, stond garant voor vrolijke en opmerkelijke gebeurtenissen. De voormalige stratenmaker werd naast zijn prestaties ook door zijn presentatie een bekende Nederlander. Uiteindelijk zou hij na zijn loopbaan nog wat bijverdienen als spreker en bovendien was hij mede-eigenaar van een pannenkoekenrestaurant.

Uniek

KNWU-voorzitter Joop Atsma noemde Knetemann in een eerste reactie een uniek sportmens en een voorbeeld voor iedereen. Atsma, oud-amateurrenner en Tweede-Kamerlid voor het CDA, en Knetemann waren ook persoonlijke vrienden.

Boogerd

Michael Boogerd heeft met verbijstering gereageerd op het bericht van het plotselinge overlijden van bondscoach Gerrie Knetemann op 53-jarige leeftijd. "Veel te jong. Dit valt rauw op je dak. Heel erg. Ook als je bedenkt wie hij achterlaat, een vrouw en drie nog vrij jonge kinderen", zei de Raborenner op zijn vakantieadres op Gran Canaria.

Boogerd vertelde dat hij dit jaar vaker dan ooit overleg heeft gevoerd met Knetemann met het oog op de Olympische Spelen en het wereldkampioenschap. "Het contact werd ook steeds beter. In de Tour kreeg ik sms'jes van Gerrie waarin hij me succes wenste. Ik voelde dat hij steeds meer respect voor mij als wielrenner kreeg. Zijn dood is een grote schok."

Overzicht carrière Knetemann

1968 wielerdebuut
1970 tot 1973 amateur bij Amstel-ploeg
1974 prof bij Gan Mercier 1974-75, daarna bij Raleigh (1976-83), Europ Decor (1984), Skill-Sem (1985), PDM (1986-89)
1974 winst Amstel Gold Race
1975 winst Tour-etappe
1976 winst Ronde van Nederland, Tour-etappe
1977 winst twee Tour-etappes, ploegenklassement Tour
1978 wereldkampioen op Nurbürgring, winst Parijs-Nice, twee Tour-etappes, ploegentijdrit in Tour, twee dagen gele trui, zesdaagse Gent, zesdaagse Maastricht, vierde Super Prestige Pernod (voorganger wereldbeker), sportman van het jaar
1979 winst proloog en etappe Tour, een dag gele trui, twee ploegentijdritten, wereldbeker ploegen
1980 winst Ronde Middellandse Zee, België en Nederland, Tour-etappe, een dag gele trui, twee ploegentijdritten, zesdaagse Maastricht, Europees kampioen achter dernies
1981 winst Ronde van Nederland, vier dagen gele trui Tour, twee ploegentijdritten, Europees kampioen achter dernies
1982 winst Driedaagse van de Panne, twee Tour-etappes, wereldbeker ploegen
1983 winst Ronde Middellandse Zee, zware val in Dwars door België
1984 Nederlands kampioen achter dernies, winnaar Gerrit Schulte-trofee
1985 winst Amstel Gold Race
1986 winst Ronde van Nederland, zesdaagse Madrid
1987 winst Ronde Zweden
1989 einde actieve loopbaan, PR-man bij PDM
1991 tot heden bondscoach KNWU
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

(Bericht van Cross en enkele reacties verwijderd. Eventuele discussie hierover wacht hetzelfde lot. Dit is een topic over het nieuws van de dag. Een tijd geleden hebben we de onvermijdelijke politieke discussie hier al eens gehad.)

Cross, flikker op met je hersenloze racistische gezeik. Ga dit soort onzin lekker op een nazi-forum zetten, dat gaan we hier niet tolereren en dat weet je ook wel. Je aanbidt de vrije meningsuiting en ik ben er ook erg op gesteld, maar niet tegen elke prijs. Trouwens, jij bent in je oordeel net zo fundamentalistisch als de mensen over wie je steeds je mening klaar meent te moeten hebben.
marc
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 10-03-2003 13:00
Locatie: Gramsbergen

Bericht door marc »

* Klap* * Klap** Klap*

Hulde Aan de fanmaster.
Erg sterk optreden.
Als je dit gaat accepteren is het einde zoek.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Vincent schreef:(Bericht van Cross en enkele reacties verwijderd. Eventuele discussie hierover wacht hetzelfde lot. Dit is een topic over het nieuws van de dag. Een tijd geleden hebben we de onvermijdelijke politieke discussie hier al eens gehad.)

Cross, flikker op met je hersenloze racistische gezeik. Ga dit soort onzin lekker op een nazi-forum zetten, dat gaan we hier niet tolereren en dat weet je ook wel. Je aanbidt de vrije meningsuiting en ik ben er ook erg op gesteld, maar niet tegen elke prijs. Trouwens, jij bent in je oordeel net zo fundamentalistisch als de mensen over wie je steeds je mening klaar meent te moeten hebben.
er was niks rachistisch aan maar ok jou keus, mischien het woordt racisme eens ontleden???
Lang leve het censuur
McYosi
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-12-2002 16:33
Locatie: Kampen

Bericht door McYosi »

Cross79 schreef: er was niks rachistisch aan maar ok jou keus, mischien het woordt racisme eens ontleden???
Misschien is het wel handig dat je niet al te moeilijke woorden gebruikt Cross, dat is niet je sterkste punt. RacHistisch, jou (ik mis de w), mischien (ik mis een s) en woordT, ga je schoolgeld terughalen :D
"I wish you knew your music was to stay forever"
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Een wereld van intimidatie, agressie en geweld voortvloeiend uit fanatisme. Sommige mensen schijnen het heel normaal te vinden.
Afbeelding
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat John Kerry heeft zijn Republikeinse rivaal Bush woensdag gebeld om hem te feliciteren met diens overwinning bij de presidentsverkiezingen. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.

Kerry zal zijn verlies officieel bekendmaken om 19.00 uur (Nederlandse tijd) in Boston. Twee uur later volgt een toespraak van president Bush in Washington.

Kerry belde het Witte Huis even na 17.00 uur en sprak circa vijf minuten met Bush. In het telefoongesprek zei Kerry dat hij geen verdere verdeeldheid wilde en daarom niet nog anderhalve week wil wachten op de telling van de zogenoemde 'provisional' stemmen in Ohio. De Democraten zijn tot de conclusie gekomen dat ze in deze beslissende staat circa 100.000 stemmen tekort komen. Ook drong de verliezende presidentskandidaat er bij Bush op aan om dringend iets te doen aan de verdeeldheid in de Verenigde Staten.

Kerry was uiteraard "teleurgesteld", aldus een adviseur van Kerry tegen CNN. De Democraat was echter ook tevreden over zijn "sterke campagne".

Bush heeft tegen Kerry gezegd dat hij een "bewonderenswaardige en waardige" tegenstander is geweest, aldus het Witte Huis.
Bron : Telegraaf
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

McYosi schreef: Misschien is het wel handig dat je niet al te moeilijke woorden gebruikt Cross, dat is niet je sterkste punt. RacHistisch, jou (ik mis de w), mischien (ik mis een s) en woordT, ga je schoolgeld terughalen :D
Ja lekker makkelijk Ms Yosie, iemand pakken op dislectie.....stoere vent
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Theo van Gogh is vermoord. We schrijven een nieuwe dramatische gebeurtenis bij in een steeds langer wordende rij van zowel binnen- als buitenlandse tragedie’s. Donkere wolken pakken zich samen boven de Nederlandse- en internationale samenleving. De aanslagen op de Twin Towers, de moord op Pim Fortuyn, de aanslag in Madrid, het gijzelingsdrama in Beslan en dan ook nog eens de gruwelijkheden in Irak van mishandelingen in de Abu-Gharid tot mensonterende onthoofdingen aan toe.
De kloof tussen de Arabische- en Westerse wereld is groter dan ooit. Ontstaan door de aardbeving die de wereld sinds 11 september 2001 in zijn greep houdt. Alle bestaande sluimerende spanningen hebben de laatste jaren ineens hun weg naar de oppervlakte gevonden. Uit een dergelijke situatie kan toch weinig goeds voortkomen lijkt me.

Van Gogh is vermoord door een moslimfundamentalist. Een figuur wat uit de meest bekrompen en blinde vorm van geloofsovertuiging werkelijk tot alles in staat is. Daarvan schijnen er in Nederland ongeveer 150 rond te lopen. Zij vormen een bedreiging en zij moeten daarom worden vervolgd en opgesloten.
Het verwijt van de algemene opinie reikt echter verder dan alleen deze relatief kleine groep.
De radicalen handelen in naam van de Islam en die algemene opinie vindt daarom dat de Moslimgemeenschap in Nederland te weinig afstand neemt van hun extremistische geloofsgenoten. Daaruit trekken zij de conclusie dat de gemiddelde Islamiet niet afkeurend tegenover hun ideeën staat. Dit zou dan een klimaat scheppen waarin de fundamentalisten zich gesteund - althans niet belemmerd - voelen in hun denken en doen.

Dat is een zorgwekkende ontwikkeling, maar het is nog maar de helft van ons probleem. Deze algemene goedkeuring van radicaal gedachtegoed komt namelijk ook in sterke mate op onder de autochtone bevolking. Waar er binnen de Islamitische gemeenschap een klimaat wordt geschept waarin er ruimte is voor radicalisering, doet deze beweging zich op precies dezelfde manier voor onder de autochtone Nederlanders. De haat tegen iedereen die zich moslim noemt neemt toe met grote sprongen en er is niemand meer om het tot de orde te roepen. De weg voor het opkomende extremisme staat aan beide kanten van de streep wagenwijd open. Waardoor voelen wij als blanke Nederlanders ons straks nog meer in ons recht staan dan onze Arabische landgenoot? Beide kanten gedogen immers de radicalisering binnen hun eigen gelederen.

Zij die zeggen dat niet elke Moslim een terrorist is krijgen het verwijt dat ze blinde naïevelingen zijn. Toch is het gewoon waar. Er mag dan wel een groep zijn van serieus te nemen grote, die zich identificeert met foute zaken, maar de tegengeluiden uit andere delen van de Islamitische gemeenschap zijn er wel degelijk. Na ‘Beslan’ spraken vooraanstaande Moslims zich wereldwijd uit tegen de terroristen die dezelfde religie aanhangen als zij. Ook nu, na de moord op Van Gogh zijn er wel degelijk geluiden van afkeuring. Niet van iedereen wellicht. Dat is dan dus een kwalijk gevolg van de genoemde opkomende radicalisering.
Een radicalisering die algemeen is. Of zullen de geluiden uit de autochtone gemeenschap wel massaal afkeurend zijn als er een Imam met fundamentalistische trekjes om het leven zou worden gebracht? Gezien het verschil in reactie’s op een bekladde synagoge en een bekladde moskee lijkt mij dat eigenlijk nogal onwaarschijnlijk. Het gaat ons nou eenmaal veel meer aan het hart wanneer onze eigen groep getroffen wordt. Dat is een menselijk instinct, maar wel eentje waar erg verkeerde gedachte’s uit voortvloeien.

Moslims radicaliseren. Het Westen radicaliseert als antwoord daarop. Vervolgens radicaliseren de Moslims weer verder. En als gevolg daarvan… Ach, je kunt het wel raden. Waar en bij wie deze negatieve spiraal ooit is ingezet weet ik niet. Dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar is de vraag hoe we hem weer stopzetten sowieso niet veel belangrijker?
Niet elke moslim is een extremist. Ben ik nou naïef en kortzichtig? Ik zie wel in dat er een groot probleem ligt waar zo snel en daadkrachtig mogelijk wat aan gedaan moet worden. Maar wanneer we ons - buiten het vervolgen van de fundamentalisten om - intolerant blijven opstellen tegenover de gehele Islamitische bevolking zal deze alleen maar meer radicaliseren. De groep net onder de ‘harde kern’ ziet een vijand van hun geloof opdoemen en zal ook de laatste stap tot extremist maken. De gematigde groep daar weer onder zakt ook weer een plaatsje in de verkeerde richting, enzovoort.

Als we de vijand groter denken dan hij in werkelijkheid is zal hij op den duur ook daadwerkelijk groter worden. En dat moeten we toch niet hebben lijkt me?
Laatst gewijzigd door villa Cruoninga op 04-11-2004 02:38, 1 keer totaal gewijzigd.
..still wearin' of the green!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Inmiddels zijn er nog 8 man opgepakt

6 Marokanen
1 Algerijn
1 marokaanse Spanjaard

het toeval 9/11 is volgens enkele kranten geen toeval, 9/11 keerde eerder terug bij Madrid wat precies 911 dagen na de twin towers was.
Lang leve het censuur
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Even een kleine correctie: Madrid was 912 dagen na de aanval op de Twin Towers. Maar om er toch wat 'moois' van te maken hebben we toen de dagen tussen de aanslagen maar gepakt...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Marokkanen spugen op portret Van Gogh
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - Een levensgroot portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren.






Direct na zijn gewelddadige dood greep spuitbus- en graffitikunstenaar Donovan Spaanstra (33) naar de spuitbus en schilderde een levensgroot portret op de gevel van een pand in de Warmoesstraat. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", legt Spaanstra zijn eerbetoon uit. Spaanstra kon het nieuws van de moord op Van Gogh amper bevatten. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." De artiest plukte een foto van de filmmaker van internet en ging onder luid applaus van omstanders aan het werk. Niet iedereen kon het spontane eerbetoon echter waarderen. Spaanstra zelf werd tijdens het schilderen lastig gevallen door Marokkaanse jongeren: "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet."

Er klonken in de Warmoesstraat ook andere geluiden: applaus, instemming en verdriet. Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.
Lang leve het censuur
marc
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 10-03-2003 13:00
Locatie: Gramsbergen

Bericht door marc »

Ziek Ziek Ziek

Totaal geen respect!!
Waar heb je dit stukje vandaan cross????
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Als dat bericht waar is, heb ik het liefst dat ze die mongolen het land uit trappen van waar ze vandaan komen. Ga lekker hamas schreeuwen in het midden-oosten, maar niet hier. En dat sommien geen respect hebben, is toch eigenlijk niets nieuws meer?
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Bespugen portret overschrijdt grenzen

UTRECHT - 04/11/04 - Minister Rita Verdonk voor Vreemdelingenzaken vindt dat het bespugen door Marokkaanse jongeren van het portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in Amsterdam alle 'grenzen overschrijdt'. Dit zei de minister donderdagochtend in de Tweede Kamer. Ook gaf Verdonk aan de uitlatingen van een man voor de El Tawheed-moskee in Amsterdam te willen onderzoeken. Die heeft volgens Tweede Kamerlid Geert Wilders woensdag gezegd dat Van Gogh een 'aantal klappen op zijn bek had verdiend'.

Verdonk zei met 'veel afschuw' kennis te hebben genomen van de moord op Van Gogh en gaf aan een 'bijzondere verantwoordelijkheid' te hebben voor veiligheid en integratie. Dat was volgens de minister een van de redenen waarom zij direct na de moord met verschillende moslimorganisaties om tafel heeft gezeten.

Cineast Theo van Gogh werd dinsdagochtend in Amsterdam doodgeschoten
Bron: http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/548566.htm


Weinig respect idd.. Waar gaat dit heen in dit land :shock: Het wort steeds meer gewoon.. dat er zomaar mensen kunnen worden vermoord. Er moet echt iets aan gedaan worden :!:
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Ik wil niet racistisch overkomen maar als mensen zo beginnen dan vraag je toch om een reactie. Wat een doellose actie. Die paar mensen die dat deden moeten ze indd meteen het land uitrappen en vooral noooooooooit meer terug laten komen.
De enige echte trots van het noorden!!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Rita zegt dat het grensoverschrijdend is. Helaas helpen woorden niet. (sterker nog....)

Ze kan het wel zeggen, maar ik zie liever actie.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Die politici lullen alleen maar, en dan als er iets is gebeurt dan gaan ze nog wat lui oppakken. Ze moeten van te voren zulke "mensen" aanpakken. Dan heb je ook veel minder moorden e.d. Achjah.. de burgers weten het altijd beter :roll: :wink:
Laatst gewijzigd door Sneek op 04-11-2004 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

proudofthenorth schreef:Ik wil niet racistisch overkomen maar als mensen zo beginnen dan vraag je toch om een reactie. Wat een doellose actie. Die paar mensen die dat deden moeten ze indd meteen het land uitrappen en vooral noooooooooit meer terug laten komen.
Oe denk erom wat je zegt, ik zei dit 2 dagen terug hier op het forum en kreeg een gele kaart, denk erom wat je zegt.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

De meest gehoorde uitspraak afgelopen dagen was:Ik was het niet met hem eens maar in nederland mag je zeggen wat je wil.[zolang het niet in strijd is met de wet]Dit is waar!!Dit is ook wat iedereen in de haagse politiek nu zegt....En terecht.Theo van Gogh zei dingen die hard aankwamen bij groeperingen of mensen persoonlijk.Je was het er mee eens of niet.Hij heeft over sommige mensen letterlijk gezegd dat ze aan het gas moesten.....De tendens uit de politiek is nu 'Dat mag je zeggen, dat is je recht.Iets zeggen en er naar handelen is een wereld van verschil'.Als hij zoiets zei bedoelde hij dat niet lettelijk maar om de mensen te prikkelen/shockeren.

Hoeveel van de Den Haag supporters of van welke club dan ook willen Temmink of wie dan ook aan het gas.....En als een enkele D-H supporter met sylvie Meis aan de bar zou zitten....is ze dan ook een hoer?Of zou diegene haar ervaren als best wel een leuke meid?Het is shockerend bedoeld.........niks meer niks minder......Als Theo het mocht .......Waarom een ander niet?Hypocriet dat is het enige wat ik kan bedenken.


DE NACHTBRAKER HEEFT GESPROKEN! :blbl:
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Idd mag je in dit land zeggen wat je wil, de Nederlandse wet betaamt dat, let wel en dit is niet rascistisch bedoeld, maar die mensen(Allochtonen) komen niet uit Nederland dus denken vaak in hun eigen wetten, in hun land zul je zo wel niet mogen denken/spreken.
Lang leve het censuur
Plaats reactie