Nieuws van de Dag

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 26-02-2016 18:11

feanryp23 schreef:Dat kun je zo interpreteren, maar dat was wel deel twee van de situatie. Waarom stonden al die mensen juist bij die ingang? Ze kwamen over het algemeen uit het centrum, dus ze hadden gewoon bij ingang E naar binnen gekund. Maar nee, ze moesten met zijn allen naar de hoek bij ingang G waar de politie een hek bewaakte. Ik weet ook wel dat je bij iedere ingang naar binnen mag, maar die charge was destijds niet gebeurd als iedereen 'gewoon' bij E naar binnen was gegaan.

Dat is in mijn ogen vrij makkelijk te verklaren. Er was tot dusver een rustig verlopen ludieke protestmars gelopen met wat verhuisdozen, toegestaan (officiëel of niet maakt niet uit) door Aboutaleb.
Even terugdenkend aan de revolutie bij ons. De 1e en meest heftige wat mij betreft. Als er op de wedstrijddagen iets was georganiseerd wat bijvoorbeeld was geëindigd op het veld achter Nieuw Noord dan had ik me daar waarschijnlijk ook opgehouden. Als ik dan naar binnen was gegaan had ik ook dáár voor de hekken gestaan om via de gracht en eventueel Fean plaza naar Zuid te lopen. Niets, maar dan ook niets geeft politie, ME of wie dan ook het recht om als debielen op mensen in te hakken die he-le-maal niets misdaan hebben. En dan kun je lullen als brugman, maar in dit land zou het zo moeten zijn dat je onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen. Het is niet voor Jan met de korte achternaam dat werkelijk alle aangehouden mensen een dag later of zelfs de zondagsavond al weer vrijgelaten waren. Ze hadden namelijk totaal geen geldoge reden om ze vast te houden, ook al dachten ze op het moment van aanhouden dat dat wel zo was.

Een ander voorbeeld van wat niet deugt in dit land. De mevrouw met de varkensmuts tijdens een protest van Pegida. Een mevrouw deed hem, onder indruk van politie af maar een man vond het belachelijk en zette hem zelf op. En afgevoerd door 5-6 man politie. Als ik daar als politie bij was geweest met m'n smoel voor de camera had ik me de ogen uit mijn kop geschaamd. Weg wezen en geen commentaar, koekoek. In wat voor land leven we man. Maar het kan nog lang duren of niet, hier komt reactie op. Gegarandeerd. Nederland is er wel klaar mee. En heus niet alleen tokkies en hooligans. Ik acht mijzelf namelijk tot geen van deze 2 groepen. Corrupte, achterbakse, leugenachtige bende is het hier. Je moet het alleen wel willen zien. Of kunnen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 26-02-2016 18:16

Grimo schreef:Iedereen weet kennelijk heel goed allemaal wat er gebeurd is in de Kuip. Maar niemand was er daadwerkelijk bij. Iedereen gebruikt ook lekker de publicaties van nieuws/websites die hem het best uitkomt.

Ach Grimo. Het wordt nu allemaal wel een beetje doorzichtig vind je zelf ook niet? Omdat er niemand bij zou zijn geweest is het niet (zo) gebeurd? Man, man!! Het valt me steeds meer op dat meerder discussieonderwerpen door jou als zodanig afgedaan worden. Jij hebt vast heel betrouwbare bronnen waar één en ander ontkracht wordt? Zo niet, dan zou je misschien je toon eens iets kunnen aanpassen. Ben benieuwd welke bron jou dan het beste uitkomt..... Kom er maar in kerel!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Grimo » 28-02-2016 10:09

Beste Mackan, ga jij, uitgerekend jij, nu mensen aanspreken over hun toon? Haha hou op.

Lees nu eens wat ik schrijf. Ik schrijf niet dat het niet (zo) is gebeurd. Dat verzin je ter plekke. Ik schrijf alleen dat iedereen kennelijk heel goed weet wat er is gebeurd, niet omdat ze erbij waren maar door nieuws, websites etc. Ik schrijf ook niet dat ik wel heel betrouwbare bronnen heb die zaken bevestigen of ontkrachten. Maak je er helemaal zelf van. Ik neem alleen niet elk bron serieus. Vind je het erg dat ik zaken van die van één kant worden belicht van bijvoorbeeld supportersites minder serieus neem over welk onderwerp dan ook.

Lees je eigen toon nu eens stoere jongen. Niet echt plezierig. Ga andere mensen dan niet een toon verwijten.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 28-02-2016 20:50

Grimo schreef:Beste Mackan, ga jij, uitgerekend jij, nu mensen aanspreken over hun toon? Haha hou op.

Lees nu eens wat ik schrijf. Ik schrijf niet dat het niet (zo) is gebeurd. Dat verzin je ter plekke. Ik schrijf alleen dat iedereen kennelijk heel goed weet wat er is gebeurd, niet omdat ze erbij waren maar door nieuws, websites etc. Ik schrijf ook niet dat ik wel heel betrouwbare bronnen heb die zaken bevestigen of ontkrachten. Maak je er helemaal zelf van. Ik neem alleen niet elk bron serieus. Vind je het erg dat ik zaken van die van één kant worden belicht van bijvoorbeeld supportersites minder serieus neem over welk onderwerp dan ook.

Lees je eigen toon nu eens stoere jongen. Niet echt plezierig. Ga andere mensen dan niet een toon verwijten.

Stoere jongen? Daar begin je weer Grimo. Niet echt plezierig. Wil je aub even checken hoe jij mensen aanspreekt? Allard bijvoorbeeld over financiën? Uitgerekend jij ja. Ik maak trouwens nergens iets van jouw beweringen, Ik vraag je ernaar, eigenlijk wel wetend dat je zelf ook 0,0 aan bronnen hebt én er ook niet bij bent geweest. Maar wellicht heb je de ? even gemist?? Het is in een aantal topics steeds van hetzelfde. Heb je bronnen, was je erbij..... Alsof dat zaligmakend is en je overal bij moet zijn geweest. Bepaalde forumleden zijn bij gevallen geweest maar ook dan geloof je ze niet.
Het zou je sieren als je wél eens met betrouwbare bronnen aan zou komen voordat je anderen in twijfel trekt die wél ervaringen hebben met de sterke arm der wet. Jij kijkt wel heel vaak, toevallig of niet, een andere kant op. Als de nodige filmpjes van relletjes maar ook verslagen van ouders met kinderen (ja jammer genoeg ook supporters, want dan telt je verhaal kennelijk niet mee) die niet geheel normaal behandeld zijn dan twijfelachtig zijn, wat moet je dan wel geloven? Ik laat het antwoord helemaal aan jou. Ik ben zeer benieuwd naar je uitleg.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor feanryp23 » 29-02-2016 10:53

Op zich kan ik me wel in je standpunt vinden hoor Mackan, maar het is toch ook onmogelijk om mensen serieus te nemen die steevast "ACAB" roepen? Het is nu niet meer zo, maar voorheen werd bij ieder incident Ben Takkenberg naar voren gehaald als schuldige. En dat gaat nogal ten koste van de geloofwaardigheid van die supporters. Iedereen mag alles vinden, maar het is verdomd lastig om te oordelen als je er niet bij bent geweest, want als je je bijvoorbeeld baseert op filmpje A, dan komt er wel weer een filmpje B waarop iets anders te zien is.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 11:19

Mackan68 schreef:
Stoere jongen? Daar begin je weer Grimo. Niet echt plezierig. Wil je aub even checken hoe jij mensen aanspreekt? Allard bijvoorbeeld over financiën? Uitgerekend jij ja. Ik maak trouwens nergens iets van jouw beweringen, Ik vraag je ernaar, eigenlijk wel wetend dat je zelf ook 0,0 aan bronnen hebt én er ook niet bij bent geweest. Maar wellicht heb je de ? even gemist?? Het is in een aantal topics steeds van hetzelfde. Heb je bronnen, was je erbij..... Alsof dat zaligmakend is en je overal bij moet zijn geweest. Bepaalde forumleden zijn bij gevallen geweest maar ook dan geloof je ze niet.
Het zou je sieren als je wél eens met betrouwbare bronnen aan zou komen voordat je anderen in twijfel trekt die wél ervaringen hebben met de sterke arm der wet. Jij kijkt wel heel vaak, toevallig of niet, een andere kant op. Als de nodige filmpjes van relletjes maar ook verslagen van ouders met kinderen (ja jammer genoeg ook supporters, want dan telt je verhaal kennelijk niet mee) die niet geheel normaal behandeld zijn dan twijfelachtig zijn, wat moet je dan wel geloven? Ik laat het antwoord helemaal aan jou. Ik ben zeer benieuwd naar je uitleg.


Mackan ik denk niet dat jij de persoon bent die andere mensen op een verkeerde toon moet aanspreken. Misschien is mijn toon niet altijd goed maar de jouwe zeker ook niet.

Je snapt werkelijk niks van wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik betrouwbare bronnen heb. Maar nee ik geloof niet iedereen en daar ik weer mijn redenen voor en zeker niet als het van bepaalde websites komt. Dat een aantal dat als DE waarheid zien, prima ik niet. Tevens is het zeker een meerwaarde als je er zelf wel bij bent geweest. Dat is beter dan via via via verhalen. Wat ik elke keer probeer uit te leggen is dat een verhaal meerdere kant heeft en dat hier over het algemeen slechts 1 kant belicht wordt. Ik zeg niet dat de politie goed gehandeld heeft, ik zeg niet dat de supporters allemaal onschuldige jongetjes waren. Maar ik weet wel dat het verhaal niet 1 kant heeft.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 29-02-2016 16:23

feanryp23 schreef:Op zich kan ik me wel in je standpunt vinden hoor Mackan, maar het is toch ook onmogelijk om mensen serieus te nemen die steevast "ACAB" roepen? Het is nu niet meer zo, maar voorheen werd bij ieder incident Ben Takkenberg naar voren gehaald als schuldige. En dat gaat nogal ten koste van de geloofwaardigheid van die supporters. Iedereen mag alles vinden, maar het is verdomd lastig om te oordelen als je er niet bij bent geweest, want als je je bijvoorbeeld baseert op filmpje A, dan komt er wel weer een filmpje B waarop iets anders te zien is.

Waar is dat filmpje B dan wat het optreden als goed kan laten lijken? Ik heb het nog niet gezien. Je kunt wel blijven volhouden dat filmpje A weinig waarde heeft. Maar als filmpje B er helemaal niet is dan heeft het gewoon ontzettend veel waarde. Nogmaals het tegendeel is niet bewezen dus waren de mensen onschuldig. En dat is met hun vrijlating nog de zelfde avond en een dag later ook toegegeven. Moeilijker is het niet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 29-02-2016 16:30

Grimo schreef:
Mackan ik denk niet dat jij de persoon bent die andere mensen op een verkeerde toon moet aanspreken. Misschien is mijn toon niet altijd goed maar de jouwe zeker ook niet.

Je snapt werkelijk niks van wat ik schrijf. Ik zeg niet dat ik betrouwbare bronnen heb. Maar nee ik geloof niet iedereen en daar ik weer mijn redenen voor en zeker niet als het van bepaalde websites komt. Dat een aantal dat als DE waarheid zien, prima ik niet. Tevens is het zeker een meerwaarde als je er zelf wel bij bent geweest. Dat is beter dan via via via verhalen. Wat ik elke keer probeer uit te leggen is dat een verhaal meerdere kant heeft en dat hier over het algemeen slechts 1 kant belicht wordt. Ik zeg niet dat de politie goed gehandeld heeft, ik zeg niet dat de supporters allemaal onschuldige jongetjes waren. Maar ik weet wel dat het verhaal niet 1 kant heeft.

Jij snapt zelf heel veel niet. Je wenst niet aangesproken te worden op directe aanvallen die je nu in meerdere topics doet. Door niemand. Je komt alleen met jouw nuances. Hebt verder géén bronnen maar wilt toch geloofwaardig zijn. En als iemand je dan vraagt om daar onder het genot van een biertje eens over van gedachten te wisselen voel je je bedreigd. Ach het heeft geen zin. Voorheen heb je mij ook vaak beschuldigd van tunnelvisie, maar degene die vooral in zijn eigen verhaal gelooft ben jij. En dan maakt het niet uit wat het onderwerp is. Ga lekker door met anderen stoer te noemen terwijl dat helemaal de strekking niet is (ik heb het zonder te kleineren en schelden fatsoenlijk gehouden, juist!) Of blijf vooral je krachttermen janken, zeuren en zeiken gebruiken. Toedeloe. Arm kind......Kijk eerst eens naar jezelf.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Grimo » 29-02-2016 16:55

Mackan68 schreef:Jij snapt zelf heel veel niet. Je wenst niet aangesproken te worden op directe aanvallen die je nu in meerdere topics doet. Door niemand. Je komt alleen met jouw nuances. Hebt verder géén bronnen maar wilt toch geloofwaardig zijn. En als iemand je dan vraagt om daar onder het genot van een biertje eens over van gedachten te wisselen voel je je bedreigd. Ach het heeft geen zin. Voorheen heb je mij ook vaak beschuldigd van tunnelvisie, maar degene die vooral in zijn eigen verhaal gelooft ben jij. En dan maakt het niet uit wat het onderwerp is. Ga lekker door met anderen stoer te noemen terwijl dat helemaal de strekking niet is (ik heb het zonder te kleineren en schelden fatsoenlijk gehouden, juist!) Of blijf vooral je krachttermen janken, zeuren en zeiken gebruiken. Toedeloe. Arm kind......Kijk eerst eens naar jezelf.


Tuurlijk Mackan. Blijf je nou echt door emmeren over dat biertje van een jaar, anderhalf jaar geleden? Wist dat je vaak in zaken blijft hangen maar begin je hier nou werkelijk voor zoveelste keer over? Ik heb die desbetreffende persoon al lang uitgelegd waarom ik daar geen behoefte aan had en heb. Dat is wel klaar nu maar jij blijft maar oude koeien uit de sloot halen. Tevens is het ietwat treurig om mij aan te spreken over mijn toon. Het is heel simpel, wat mijn toon betreft, what goes around comes around. Zoals je zegt ,kijk eerst eens naar je zelf, jouw toon is bij tijd en wijlen ook zeer onplezierig. Kijk dus vooral eens naar jezelf wel wanneer je uit je tunnel komt want in het donker zie je niks. Je weet het allemaal zo goed met jouw zwart-witte kijk. Ik geloof in mijn verhaal ja, gelukkig wel.

Laten we met gezever kappen. Erg onplezierig voor anderen. Het ging een tijd goed tegen elkaar. Laten we daar op terug vallen, want vind dit gejengel treurig en niets toevoegen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Wizard » 01-03-2016 15:09

Beide haantjes maar even terug in jullie hok.

Graag weer on topic.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Jazz » 03-03-2016 10:12

Offtopic: langwekkende reacties/discussie zeg... :?

Ontopic: Gaat lekker daar met de "Dutch boys" in Syrie die vechten voor IS. Eigen schuld zou ik zeggen. 0,0 medelijden mee!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor TORCIDA » 03-03-2016 18:53

Jazz jij scoort punten zeg prima dat je een ander idee of beleving hebt.Jammer dat je het vermogen mist om het te onderbouwen. Maar goed het is waarschijnlijk voor jou al moeilijk genoeg om een fatsoenlijke inhoudelijke reactie te geven.

daarom roep je maar wat....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Jazz » 04-03-2016 09:09

TORCIDA schreef:Jazz jij scoort punten zeg prima dat je een ander idee of beleving hebt.Jammer dat je het vermogen mist om het te onderbouwen. Maar goed het is waarschijnlijk voor jou al moeilijk genoeg om een fatsoenlijke inhoudelijke reactie te geven.

daarom roep je maar wat....


Ik hoef niets te onderbouwen. Wat valt er te onderbouwen over een discussie waarbij oude koeien uit de sloot worden gehaald en persoonlijke aanvallen worden gemaakt? Dat jij dan zo'n reactie geeft, zegt genoeg. Ik heb trouwens genoeg "fatsoenlijke, inhoudelijke" reacties gegeven, maar blijkbaar heb je die niet gevonden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Wizard » 04-03-2016 09:40

Kunnen we ophouden met het op de man spelen?
De eerstvolgende reactie, die op de man is en zonder inhoud is, zal ik verwijderen.

Ben wel een beetje klaar met dit puberale gedoe.

OT graag.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor TORCIDA » 14-03-2016 14:24

Uit het AD...

De politie heeft wel degelijk vooraf overleg gehad met de organisatie van de demonstratie bij De Kuip in Rotterdam, waarbij 326 mensen werden aangehouden. Dat stellen de raadsfracties D66, VVD, SP, GroenLinks en de Partij voor de Dieren in een brief met 57 nieuwe vragen over de massale arrestatie op 21 februari. Burgemeester Ahmed Aboutaleb zei eerder in de raad dat er geen ,,serieus aanspreekpunt'' was voor de demonstratie.
De raadsfracties menen dat er wel degelijk voorafgaand aan de demonstratie contact is geweest tussen de voetbaleenheid van de politie en organisatoren van de demonstratie. ,,De politie kon weten dat zij een bepaalde mate van aanzien bij de supporters genoten. Sterker nog, wij hebben concrete signalen ontvangen dat er ook sprake is geweest van overleg over de wijze waarop de demonstratie kon plaatsvinden en dat er afspraken zijn gemaakt over de te volgen route'', aldus de raadsfracties.

De demonstratie liep uit de hand toen supporters zich bij stadion De Kuip richting het Maasgebouw begaven, waar het bestuur van de club zit. De voetbalfans werden op hun route ingesloten in een steeg. Volgens de burgemeester was dat om tactische redenen, omdat de kans bestond dat ze door de achteropkomende supporters onder de voet zouden worden gelopen. Vervolgens braken er ongeregeldheden uit en werd besloten de supporters als groep aan te houden.

Raadsleden hadden er vooral grote moeite mee dat ouders met hun kind of kinderen ook zouden zijn opgepakt. Volgens Aboutaleb zijn die ertussenuit gehaald, ,,omdat we er 100 procent van uitgaan dat vaders met een klein kind niet uit zijn op rellen''.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor SVSCH » 18-04-2016 23:20

http://www.ad.nl/ad/nl/38261/Nieuws/article/detail/4284450/2016/04/18/De-hele-pedoprostitutie-werd-in-die-tijd-gewoon-gedoogd.dhtml


weAreChange.nl sprak met oud-gevangenisdirecteur Jos Poelmann over de getuigenverhoren die in de week van 18 april 2016 plaatsvinden rond de Demmink-zaak. Poelmann vertelt onder meer hoe hij zich erover verbaast dat parlementsleden onder politieke druk geen aandacht durven te geven aan de affaire en levert verschillende illustraties van klassenjustitie binnen dit getuigenverhoor. Zo geeft hij aan dat na aangifte van verkrachting ieder ander direct van zijn bed zou zijn gelicht, terwijl Demmink telkens opnieuw uit de wind is gehouden. Met het strafrechtelijk onderzoek tegen Demmink is in meer dan twee jaar nog geen stap voorwaarts gemaakt, onder het mom dat de Turkse overheid niet zou willen meewerken. Hij zegt sterk de indruk te hebben dat er "iets onder tafel moet blijven", onder meer naar aanleiding van gesprekken met Kamerleden die goed op de hoogte zijn van de zaak en die aangeven dat ze gehinderd worden in het stellen van Kamervragen en onder druk zijn gezet deze zaak te laten vallen. Er zijn dus in justitiekringen, naast bonnetjes, nog veel meer dingen die niet gevonden mogen worden.


Het wordt tijd voor een grote schoonmaak bij justitie..
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Otsje P » 19-04-2016 09:04

SVSCH schreef:Het wordt tijd voor een grote schoonmaak bij justitie..


De zaak Demmink stinkt wel behoorlijk. Echter gaan er ook allemaal idioten mee aan de loop. De complottheorieën zijn niet van de lucht. Gisteren mocht Koos van Woudenberg getuigen. Die lijkt ze toch echt niet helemaal meer op een rijtje te hebben. Bij het twitterverslag van de getuigenis, werd gelinkt naar de site van Koos. Dat is toch wel een beetje een triest verhaal.

https://koosgaatdoor.wordpress.com

De twitterverslaggever zelf (Mick van Wely) wordt op Koos zijn site ook aan een complot gekoppeld. En onze eigen Foppe de Haan wordt zelfs beschuldigd van behoorlijk perverse dingen. En Riemer wist er van.

En de Ankers worden altijd ingeschakeld om alles in de doofpot te stoppen. :roll:

Oftewel, beetje van het padje.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor SVSCH » 22-04-2016 18:58

Klopt het is jammer van de complotdenkers die het aantrekt maar daar moet je doorheen prikken en naar de feiten kijken. Die door de mainstream media hoofdzakelijk overigens genegeerd worden. En dan zie je dat onze hele rechtsstaat in feite een wassen neus is en een grote corrupte teringzooi.

Bekijk anders de documentaire Dutch Injustice eens en verdiep je in de zaak Baybasin die al meerdere keren in het gelijk is gesteld en die zaak komt binnenkort nog wel meer in het nieuws let maar op. En hoop dat daarmee Demmink en zijn pedovriendjes Opstelten en Teeven etc ook eens aangepakt worden en dan gaat heel Den Haag over de kop.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor SVSCH » 22-04-2016 19:01

Dutch Injustice: When Child Traffickers Rule A Nation


https://www.youtube.com/watch?v=MLcFRXHCE6w
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor SVSCH » 20-05-2016 23:01

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/rappo ... -heel-diep

Goh verrassend :lol: :lol:

Volgende week meer nieuws over de corrupte criminelen binnen de hoogste kringen in de politiek. Ben benieuwd of er nu eens koppen gaan rollen en de Nederlanders eens wat minder naief worden. (Rapport Oosting/Rolodex)
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Nieuws van de Dag

Berichtdoor Mackan68 » 23-05-2016 18:22

Livestream van de aankomst van de 1e 2 JSF's op vliegbasis Leeuwarden.
https://www.youtube.com/watch?v=wACWvCTkb-g
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Vorige

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten