Nieuws van de Dag

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Marça » 21-01-2003 20:05

Vrouwenplaatjes drijven verkoop Panini op



--------------------------------------------------------------------------------
De introductie van de Panini-plaatjes met afbeeldingen van vrouwelijke voetbalsters lijkt een succes te worden. Twintig dagen na de start van de verkoop in Italië is er een stijging in het aantal verkochte zakjes van 12 procent te zien.

Vooral de steden waar het vrouwenvoetbal populair is, zijn verantwoordelijk voor de stijging. Zo zag Verona, waar landskampioen FC Foroni speelt, de verkoop met 19% stijgen.

Koploper is echter Monza, de stad waar Ronaldo's vrouw Milene Domingues voor het plaatselijke Fiammamonza uitkomt. Ook al is Ronaldinha niet in het album te bewonderen - zij was in Spanje toen de fotograaf langskwam - toch werden er 21% meer plaatjes verkocht dan vorig jaar.



--------------------------------------------------------------------------------
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Boegyman (NL) » 01-02-2003 20:13

Ziekenhuis: baby moet condoom gebruiken

Een jongetje van twee maanden oud uit Noorwegen heeft een brief gekregen waarin hem wordt verteld dat hij tijdens 'de daad' een condoom moet gebruiken. Ook vermeldt de brief dat het resultaat van de test op geslachtsziektes negatief was.

De ouders van baby Even Andreas waren stomverbaasd toen ze een brief van het ziekenhuis in de stad Finnmark kregen, waarin stond dat hun zoon geen Chlamydia had opgelopen. De resultaten van de test die het kind wel had ondergaan, een ogentest, zijn door ziekenhuismedewerkers aangezien voor de resultaten van een test op geslachtsziektes.

"Statistieken wijzen uit dat jongeren in Finnmark eerder beginnen met seks dan anderen in Noorwegen, maar dit was volgens mij een beetje tè vroeg," aldus de vader van Even.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Marça » 01-02-2003 20:53

Boete jeugdspeler na imitatie van varken



--------------------------------------------------------------------------------
Nunes groeide in een jeugdtoernooi uit tot held van Santo André. Na zijn gelijkmaker in het duel met Palmeiras deed de jeugdspeler ter ondersteuning van de vreugde een varken na. De regionale voetbalbond São Paulo, dat het jeugdtoernooi organiseerde, kon er niet om lachen en stelde de jeugdspeler een boete van ruim 5000 euro in het vooruitzicht.

'De boete was niet voor de viering van het doelpunt zelf, maar voor de provocatie', zei Carlos Lima. De woordvoerder van de regionale voetbalbond doelde op de rellen die na het incident plaatsvonden. De supporters bestormden het veld na de verloren strafschoppenreeks, die noodzakelijk was door de 2-2 van Nunes. 'De supporters van Palmeiras waren al boos, omdat hun ploeg de wedstrijd uit handen had gegeven en toen beledigde een speler hen ook nog eens.' Nunes had niet voor niets een varken gekozen. De aanhang van Palmeiras heeft het dier als onofficiële symbool geadopteerd.

Nunes acht zich niet verantwoordelijk voor de rellen. De jonge aanvaller, die al laten heeft weten geen geld te hebben voor de boete, verwijt de voetbalbond zijn carrière te verpesten. Zijn club Santo André heeft nog niet officieel gereageerd op de straf.




--------------------------------------------------------------------------------
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 01-02-2003 20:55

Doelman Antwerp FC: 'Return, wat is dat?'



--------------------------------------------------------------------------------
Sinds kort staat Gennadi Tumilovitsj bij Antwerp FC onder de lat. De Wit-Russische doelman moest vorige woensdag halverwege het bekerduel met GB Antwerpen het veld in voor vaste doelman Stefan Leleu. 'Tumilovitsj is een goeie doelman, komt goed uit en doet aardig mee in de zestien', verdedigde coach Henk Houwaart zijn keuze om aanvoerder Leleu te passeren voor Tumilovitsj.

De Wit-Russische international heeft echter één nadeel. Hij spreekt noch Nederlands, noch Engels, Duits, Frans of een andere West-Europese taal. 'Hij beheerst de taal niet, maar de voetbaltaal is toch universeel? We zijn hem sleutelwoorden aan het leren zoals achter je en naast je en wacht. Het komt wel goed met hem', voorspelde Houwaart in de Gazet van Antwerpen.

Zijn eerste wedstrijd liep in ieder geval goed af. Antwerp won het bekerduel met 2-1, tot grote blijdschap van Tumilovitsj . 'Alle spelers, trainers en supporters stonden te dansen', herinnert de keeper zich. En dus ging ook hij uit zijn dak, want zijn ploeg had zich geplaatst voor de volgende ronde.

Tenminste, dat dacht hij. Kennelijk waren zijn ploeggenoten het woordje return vergeten te vertalen, en was niemand in staat geweest uit te leggen dat volgende woensdag de terugwedstrijd op het programma staat. Het duurde bijna een week voordat Tumilovitsj het doorhad. 'Ik dacht tot maandag dat we in de halve finale zaten, want ik wist niet van de return.'

Of Tumilovitsj tijdens die return in het doel staat, is nog maar de vraag. Zondag ging hij namelijk knullig in de fout door een uittrap in de voeten van tegenstander Wesley Sonck te plaatsen, die daarmee het competitieduel tussen Antwerp en RC Genk definitief besliste (2-0).




--------------------------------------------------------------------------------
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Marça » 14-03-2003 15:25

Ronaldinho: 'Seaman-lob was een mistrap'

Een kleine troost voor David Seaman. De vrije trap waarmee Ronaldinho Gaúcho Big Dave passeerde tijdens het WK 2002, was eigenlijk een mistrap. De Braziliaanse aanvaller besliste de kwartfinale tussen Brazilië en Engeland door een vrije trap vanaf 35 meter over Seaman in de verste bovenhoek te lobben: 2-1.
'Ronaldinho zei dat hij had geprobeerd de bal in de andere hoek te mikken', vertelde Juninho Paulista dinsdag in The Independent. Juninho speelt momenteel voor Middlesbrough, en maakte tijdens het WK deel uit van de Braziliaanse ploeg. 'Hij raakte de bal verkeerd. Uiteindelijk was het puur geluk. Maar in voetbal moet je soms geluk hebben.'

Vlak na het duel ontkende Ronaldinho dat hij de bal verkeerd had geraakt: 'Cafú had me er op gewezen dat hun doelman ver voor zijn lijn stond. Op het moment dat ik de bal wilde schieten, zag ik hoe hij stond en lukte het mij hem te verslaan.'

David Seaman vermoedde destijds echter direct dat de Braziliaan geluk had gehad. Niettemin was hij ontroostbaar na de treffer, die uitschakeling voor de Engelse ploeg betekende. Of hij zich beter zal voelen door de bekentenis van Ronaldinho, lijkt onwaarschijnlijk.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Shit zeg -> DSM doodsoorzaak

Berichtdoor Heert-Jan » 04-04-2003 14:11

DSM-slachtoffers gleden in ketel van 280 graden Celsius

Uitgegeven: 4 april 2003 12:51
Laatst gewijzigd: 4 april 2003 12:55

GELEEN - De oorzaak waardoor de drie mannen dinsdag op het DSM-terrein in Geleen om het leven kwamen, is bekend. De mannen waren na de ontploffing door een putdeksel in de verwarmingsketel gegleden, waar het op dat moment 280 graden Celsius was. Dat liet DSM vrijdag weten.

De ontploffing had plaats in een verwarmingsketel van 30 meter hoog en 6 meter breed. Bovenop de ketel zat een klein platform met een putdeksel van 15 ton. De slachtoffers waren technici die bezig waren met onderhoud op het platform.

Putdeksel

Door de ontploffing kwam het putdeksel omhoog, waardoor het scheef kwam te liggen. De mannen gleden vervolgens in de ketel, die op dat moment niet in gebruik was, maar nog wel een gloeiendhete temperatuur had.

Geborgen

De lichamen van slachtoffers zijn pas donderdagavond geborgen. Ze zijn naar het Academisch Ziekenhuis in Maastricht AZM overgebracht, waar sectie op de lichamen wordt verricht om de identiteit van de mannen met zekerheid vast te stellen. DSM maakte vrijdag bekend dat het gaat om technici van DSM, GTI en Hertel/IVM.

De twee lichtgewonde medewerkers konden na behandeling door de eigen medische dienst van het bedrijf naar huis. De explosie had buiten het terrein van de fabriek geen gevolgen.


Nu maar hopen dat het gelijk met ze gebeurt was.. Asociaal heet...
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Drie Gezusters in vlammen op...

Berichtdoor Beetle » 08-05-2003 23:21

Ik heb drie weken in Breda gewerkt en één van de weinige goede herinneringen gaat in rook op. Het was een van de beste eetgelegenheden daar, aan de grote Markt van Breda onder de rook (sic...) van de grote kerk. Hier een impressie van dei tent. Ik weet niet of de website lang online zal blijven.

link
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Jaap F. » 09-05-2003 08:34

Afschuwelijk - vooral ook vanwege de monumentale waarde - 15e eeuws pand. :(
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor (pl)euro » 09-05-2003 14:37

Om maar te zwijgen van enige emotionele waarde :crying: :crying:





carnaval in Breda zal nooit meer hetzelfde zijn
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor eddie » 09-05-2003 17:10

Errug zonde inderdaad, was altijd een gezellige tent. Is er al wat meer bekend hoe het staat met de omliggende panden? Las gisteren dat die ook gevaar liepen.
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor Beetle » 09-05-2003 23:50

Afbeelding


Afbeelding

Meer foto's...

Snik.... :roll:
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Boegyman (NL) » 14-05-2003 14:12

Deense metselaars hebben recht op bierpauze

De mannen verheugden zich er zo op. Een welverdiende pauze na een paar uur hard werken, opgevrolijkt met een potje bier. Helaas. Het Deense metselbedrijf Mogens Jensen vond alcoholgebruik tijdens het werk niet zo'n goed idee.

Dit tot groot verdriet van de metselaars. Zij beklaagden zich bij de vakbond over het onrecht dat hen werd aangedaan. De vakbond liet er geen gras over groeien en daagde het metselbedrijf voor de rechter. Met succes.

Weliswaar is het volgens de Deense wet verboden alcohol te nuttigen op het werk, maar er zat een maas in de wet. Twee keer per dag hebben de metselaars een onbetaalde pauze en als men gedurende die periode een lekker pintje neemt, mag de baas daar geen stokje voor steken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Boegyman (NL) » 14-05-2003 14:16

Oké nog eentje dan....

Opnames Baywatch een ware sexorgie

De opnames van de Amerikaanse tv-serie Baywatch was een waar sexfestijn. Pamela Anderson heeft toegegeven dat acteurs sex met elkaar hadden tussen de opnames door. "Ik denk dat ik in ieder geval al mijn collega's één keer heb gehad. Maar dat was normaal. Iedereen had seks, in de trailer, achter de trailer, om de trailer, overal!", zo zegt Pamela.
Voor Pamela houdt dit in dat ze minimaal vijftig verschillende collega's tussen de lakens heeft gehad.

Ook Baywatch-babe Gina Lee Nolin geeft toe dat de cast het er flink van nam. "We hadden zelfs een afspraak: Als de trailer schudt mag je niet kloppen!"
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Heert-Jan » 14-05-2003 14:57

Zoeken ze nog figuranten?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Bejaarde dood in sloot na verdrinken katjes

Berichtdoor Johnny » 15-05-2003 21:10

Bejaarde dood in sloot na verdrinken katjes
WIJNJEWOUDE - De 87-jarige Grietje de Vries-Bosma uit Wijnjewoude is gisterochtend dood aangetroffen in een slootje aan de Merkebuorren in haar woonplaats. De politie vermoedt dat de bejaarde vrouw heeft geprobeerd drie jonge katjes te verdrinken en dat zij daarbij zelf in het water is gevallen.
Het lichaam van de vrouw werd tegen elf uur gevonden door een 56-jarige inwoner van Wijnjewoude. Agenten troffen in het water drie dode jonge katjes aan. De politie denkt dat het slachtoffer bij de waterkant onwel is geraakt of uitgegleden en vervolgens in de sloot is terechtgekomen.

Uit het onderzoek is niet gebleken of de vrouw verdronken is, of dat ze al dood was toen ze te water raakte.


Misschien wou Grietje de katjes wel redden... :?
Laatst bijgewerkt door Johnny op 15-05-2003 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Egotist: a person more interested in himself than in me.
Avatar gebruiker
Johnny
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 13-12-2002 22:16
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor montana » 15-05-2003 21:12

ja ik las het ook bizar verhaal. Lijkt me inderdaad sterk dat zo'n oude vrouw katjes probeert te verdrinken.
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor Boegyman (NL) » 15-05-2003 22:16

Fans slaan eigen spelers in elkaar

Het was gisteren een behoorlijke vechtpartij op het trainingveld van de Griekse club Panathinaikos. Een groep van tweehonderd fans begon op de spelers en trainers in te slaan, nadat ze even daarvoor het veld op waren gestormd. Ze waren woedend over het verlies van de club tegen aartsrivaal Olympiakos.

De spelers en trainers liepen verschillende trappen en klappen op, maar kwamen er zonder grote verwondingen vanaf. Wel werden er enkele auto's vernield en liepen enkele gebouwen grote schade op. De politie ging de hooligans met harde hand te lijf. Daarbij raakten drie agenten gewond en werden dertig personen opgepakt.

Trainer Sergio Markarian heeft inmiddels gereageerd door zijn ontslag in te dienen na de laatste wedstrijd, die komende week wordt gespeeld. Zijn club staat momenteel gelijk met Olympiakos op de eerste plaats, maar doordat het onderlinge resultaat telt wordt Olympiakos waarschijnlijk de Griekse kampioen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Bijker » 16-05-2003 07:58

Dan zal ze toch ook een grote poes moeten hebben.... :lol:

dat moeten die agenten toch kunnen nagaan.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor eddie » 16-05-2003 08:44

Bijker schreef:Dan zal ze toch ook een grote poes moeten hebben.... :lol:

dat moeten die agenten toch kunnen nagaan.


Denk dat ze bij een vrouw op die leeftijd geen zin hebben omdat even lekker na te zoeken :lol:
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor gurly » 16-05-2003 09:02

Het kan inderdaag zijn dat ze de katjes wou redden.
Als ze echt die katjes aan het verdrinken was, ben ik blij dat ze ook dood is!!
Avatar gebruiker
gurly
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 08-05-2003 16:23

Berichtdoor taz » 16-05-2003 11:46

Zou het niet zo zijn dat ze iets (de katjes verdrinken) gezien heeft dat ze niet mocht zien... en dat de schuldigen daarna dachten:
whatever, één grijze dakduif meer of minder, laten we die der bij gooien :shock: ?
Of idd, dat ze ze gewoon wilde redden :frown:

tragisch... :|
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:40
Woonplaats: near Drachten

Berichtdoor Bijker » 16-05-2003 11:47

Neem aan dat dit wel wordt uitgezocht.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor Freezeman » 16-05-2003 13:28

gurly schreef:Als ze echt die katjes aan het verdrinken was, ben ik blij dat ze ook dood is!!


Erg volwassen reactie hoor, ik ben trots op je. Afbeelding
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor eddie » 16-05-2003 13:50

Freezeman schreef:
gurly schreef:Als ze echt die katjes aan het verdrinken was, ben ik blij dat ze ook dood is!!


Erg volwassen reactie hoor, ik ben trots op je. Afbeelding


Zullen we gelijk maar alle mensen die vlees eten ook dood wensen?
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor Caspar » 16-05-2003 14:15

het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat er 3 katjes naast mekaar in het water zitten......

bovendien zullen er wel genoeg redenen zijn geweest dat de politie naar buiten brengt..
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Booijstra » 16-05-2003 15:41

Katjes verdrinken?!...God straft meteen! :twisted:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor gurly » 16-05-2003 16:11

eddie schreef:
Freezeman schreef:
gurly schreef:Als ze echt die katjes aan het verdrinken was, ben ik blij dat ze ook dood is!!


Erg volwassen reactie hoor, ik ben trots op je. Afbeelding


Zullen we gelijk maar alle mensen die vlees eten ook dood wensen?


Sorry maar jullie hebben blijkbaar alleen maar gevoel voor mensen!! Als dat oude wijf die katjes echt heeft laten verdrinken, is het terecht dat ze zelf ook dood is. En wat nou volwassen reactie, een vrouw van 87 jaar, en 3 jonge katjes, wie heeft er dan nog langer te leven??? :blbl:
Avatar gebruiker
gurly
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 08-05-2003 16:23

Berichtdoor Cult » 16-05-2003 16:35

Ik ben bang dat als er geen katjes verdronken, of andewijs geruimd, zouden worden wij op dit moment 60 miljoen katjes in Nederland zouden hebben. Dat is een leuke gedachte :(
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor gurly » 16-05-2003 17:58

ja best wel ja!! leuk toch!!1 :P
Avatar gebruiker
gurly
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 08-05-2003 16:23

Berichtdoor (pl)euro » 16-05-2003 19:59

*kijkt even met een schuin oog naar haar nieuwe bankstel*

Nou die gedachte van 60 miljoen katjes doen mij even gruwelen :? :?

Overigens was de vrouw 87 jaar en een beetje kat wordt gemiddeld 15?? jaar..... als die vrouw nu 103 was geworden had ze die katjes wel mooi overleefd, dus wie heeft er dan langer te leven..... die katjes of grietje? :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

VorigeVolgende

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten