De speaker e.a omlijsting ergernissen in het stadion
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Beheerder
Re: De speaker e.a omlijsting ergernissen in het stadion
Ach, wat is een dieptepunt in de rust als je de eerste helft hebt moeten aanschouwen, dan vallen die spice girls nog wel mee.
Maar oké, goede muziek hoor je zelden in een stadion.

-
- Basisspeler
- Contacteer:
Bedoel je die met het woord "Want" er heel vaak aan. heerlijk nummerSintnyk schreef:Zaterdag weer een dieptepunt in de rust gehoord .... de nummer 1 hit van de Spice Girls in 1996....

i Really really Want .....
>>> http://www.forzaheerenveen.nl <<<
-
- Nieuw talent
Die spice girls vallen idd nog wel mee, maar "Lente in Twente"
ja sorry hoor maar dat vind ik dus een beetje jammer.

- Anoniempje
- Bankzitter
Beide is gewoon kut. Draai dan wat pittiger muziek die iets van een sfeertje neerzet. Of in ieder geval 'wedstrijdgerelateerd', want 'Lente in Twente' terwijl Roda op bezoek is, gaat nergens over. Ook al is het als cynische plaat t.o.v. de sneeuw in maart bedoelt.
Clubliederen zijn wél uitstekend trouwens. Draai die!
Clubliederen zijn wél uitstekend trouwens. Draai die!
Gonzalo García-García: muy bien!
-
- Wereldspeler
Er mag wat mij betreft wel wat meer Hardcore in het stadion gedraaid worden 

-
- Beheerder
Wat meer? Naar mijn weten wordt dat sowieso niet gedraaid en dat is maar goed ook.sch4-live schreef:Er mag wat mij betreft wel wat meer Hardcore in het stadion gedraaid worden

-
- Superster
idd maar goed ook, hardcore hoort niet bij voetbal en lijkt mij bij sommige mensen eerder agressie op te wekken dan saamhorigheid. Draai dan liever clubliederen, die zouden de saamhorigheid moeten bevorderen
-
- Bankzitter
Wat mij enorm irriteerd is dat je na de eerste helft van sch - roda,in de pauze als eerste krijgt te horen: Man of te the match!
Van die dame met die verlepte stem(ja die zelfde als van sportclub heerenveen journaal en IT Hearefean)
Dan sta je godver 1-3 achter en dan begint zij te blaten met 'man of the match' daar wordt ik egt pissig van.
Van die dame met die verlepte stem(ja die zelfde als van sportclub heerenveen journaal en IT Hearefean)
Dan sta je godver 1-3 achter en dan begint zij te blaten met 'man of the match' daar wordt ik egt pissig van.
-
xander Verified
- Superster
Tsja er mag wel wat meer opswepende muziek uit de boxen komen al dat nl talig/ top 40 of oude muziek vind ik maar niks voor een wedstrijd. Clubliederen zijn wel weer mooi maar er mag wel wat meer dance/trace uit de boxen komen..
Alle ballen op Henkie!
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Als ik 'goede' (over smaak valt te twisten) muziek wil horen, zet ik m'n iPod wel aan.. Wat ze in het stadion draaien kan me op zich niet heel veel schelen, maar als je soms ziet waarmee ze aan komen zetten.. (zoals de Spice Girls bijvoorbeeld) Daar kun je toch wel wat meer over nadenken, of niet?
Clubliederen vind ik op zich een goed idee, maar wat afwisseling met wat eigentijdse muziek mag ook wel.. Ik noem een Syb van der Ploeg, de Kast, Blof, Acda & de Munnik..
Is vrij laagdrempelig om naar te luisteren en is voor iedereen wel te pruimen denk ik...
Clubliederen vind ik op zich een goed idee, maar wat afwisseling met wat eigentijdse muziek mag ook wel.. Ik noem een Syb van der Ploeg, de Kast, Blof, Acda & de Munnik..

-
- Beheerder
Sowieso vind ik dat 'We gonna win' van Bryan Adams wel vaker gedraait mag worden. Volgens heb 'm ook wel eens gehoord in het stadion, gaaf nummer voor de wedstrijd.
- ItFean82
- Forumicoon
Is inderdaad prachtig, bij Groningen doen ze het ook en ik moet zeggen dat geeft toch een opzwepend gevoel zo vlak voor de wedstrijd.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Wereldspeler
Vindt het ook jammer dat er maar weinig Heerenveen nummers worden gemaakt.
Neem deze als voorbeeld van PSV :
Zoiets zie ik nou graag in het stadion horen.
Neem deze als voorbeeld van PSV :
Zoiets zie ik nou graag in het stadion horen.
-
- Superster
Of bijna elk nummer van Queen, die schijnen op elk moment toepasbaar te zijn, ik noem een The Show Must Go On, We Will Rock You, I Want It AllGearard schreef:Sowieso vind ik dat 'We gonna win' van Bryan Adams wel vaker gedraait mag worden. Volgens heb 'm ook wel eens gehoord in het stadion, gaaf nummer voor de wedstrijd.
-
- Superster
Ik zat maandag bij jong Heerenveen in vak 410.... net onder de luidsprekers, mn oren knalden er zo wat vanaf.
- hm_DR88
- Wereldspeler
Vanavond bij de wedstrijd Heerenveen - NAC zat ik voor de verandering eens in vak 19 rij 10. Men zegt dat bij het verstrijken van de jaren het gehoor slechter wordt. Hoewel ik zelf niet piepjong ben, vrees ik toch voor het gehoor van de mensen die verantwoordelijk zijn voor het geluid. Of ze zijn zelf stok en stok doof of ze willen de Heerenveensupporters een gehoorbeschadiging op laten lopen. Maar dit is werkelijk niet normaal. Je kunt je echt nauwelijks verstaanbaar maken voor degene die naast je zit. En bij bepaalde (reclame)jingles benaderderde de geluidsterkte de pijngrens.
Ik kan me voorstellen dat je zo een enkele keer een bezoekersvak met supporters (b.v. Feijenoord of Groningen) op deze manier wilt aftroeven. Even normaal lijkt me. Bij het betreden van veld door de spelers kan er best een pittig stuk muziek gedraaid worden. Maar ruim drie kwartier voor de wedstrijd geterroriseerd te worden door deze lawaaibagger verdient niemand. Als onze oudere supporters echt problemen hebben met de verstaanbaarheid dan is een gehoorapparaat meer op zijn plaats. Meer geluid helpt echt niet. Dus als we echt klantvriendelijk willen zijn, moet dit in het komende seizoen even anders.
Ik kan me voorstellen dat je zo een enkele keer een bezoekersvak met supporters (b.v. Feijenoord of Groningen) op deze manier wilt aftroeven. Even normaal lijkt me. Bij het betreden van veld door de spelers kan er best een pittig stuk muziek gedraaid worden. Maar ruim drie kwartier voor de wedstrijd geterroriseerd te worden door deze lawaaibagger verdient niemand. Als onze oudere supporters echt problemen hebben met de verstaanbaarheid dan is een gehoorapparaat meer op zijn plaats. Meer geluid helpt echt niet. Dus als we echt klantvriendelijk willen zijn, moet dit in het komende seizoen even anders.
-
- Wereldspeler
Wat mijbetreft mag de muziek etc ook wel wat minder luid,en al hellemaal als de supporters wat aan het zingen zijn. Maar wij hebben daar toch geen invloed op ben ik bang.
-
xander Verified
- Superster
Fotoverbod in het ALS?
Las ik op http://www.feanfans.nlGEEN FOTO'S, NIEUWE REGELGEVING SC HEERENVEEN?
Doordat onze camera plotseling niet meer werd toegelaten in het Abe Lenstra Stadion, hebben wij helaas geen foto's kunnen maken van de wedstrijd tussen SC Heerenveen en NAC. Wij betreuren het genomen besluit van SC Heerenveen! Momenteel is het nog onduidelijk of we in de toekomst nog foto's kunnen maken!
Waar is de club in hemels naam mee bezig de laatste tijd dit mag niet dat mag niet pff..
Alle ballen op Henkie!
-
- Wereldspeler
Re: GEEN FOTO'S, NIEUWE REGELGEVING SC HEERENVEEN?
Waar is onze club in hemelsnaam mee bezig,mogen er geen eens meer foto's worden gemaakt ?
!@#@#!#@!#
!@#@#!#@!#
-
- Forumicoon
Ken het verhaal erachter niet, maar was dit niet toevallig een overijverige steward? Of wellicht wilde de club geen foto's van een beschamend leeg stadion?
Kan me niet voorstellen dat de club feanfans.nl zou weigeren foto's te nemen.
Kan me niet voorstellen dat de club feanfans.nl zou weigeren foto's te nemen.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Ik hoop inderdaad dat het eenmalig een een of andere overijverige k*tsteward is geweest, maar feanfans kennende zullen ze het dan ook wel een aan andere (hoofdsteward) gevraagd hebben. Als het werkelijk nieuwe regelgeving van de club is toont het maar weer eens aan dat ze daar te veel tijd over hebben en er dus wel bepaalde personen uit hun onbelangrijke functie ontheven kunnen worden.
Het is even afwachten, maar we beginnen steeds meer op een communistisch bolwerk te lijken, we missen alleen nog een paar hakenkruizen en een koppeltje mooie vrouwen.
Het is even afwachten, maar we beginnen steeds meer op een communistisch bolwerk te lijken, we missen alleen nog een paar hakenkruizen en een koppeltje mooie vrouwen.
Corruption is everywhere, fight it!
- Hielke
- Forumicoon
Feanfans.nl is altijd goed voor prachtige, professionele, fotoreportages. Niet soms, nee: van alle wedstrijden van Heerenveen. Uit en thuis. Het is te hopen dat dit een eenmalige fout van een steward is geweest. Zo niet dan vind ik het tijd voor actie.
-
- Beheerder
Schandalig. Feanfans.nl is een begrip, dé plek voor (sfeer) foto's van onze club. Vele supporters van Heerenveen kijken de dag na de wedstrijd altijd meteen op Feanfans.nl voor mooie reportages. Allemaal mogelijk gemaakt door een vrijwilliger die elke wedstrijd (uit en thuis) bezoekt van SCH! De club zou juist trots moeten zijn op deze mensen.
Maar nee hoor, tegenwoordig word je van alles onmogelijk gemaakt.
Maar nee hoor, tegenwoordig word je van alles onmogelijk gemaakt.
-
- Invaller
Schaldalig, temeer omdat er vlak bij mij op rij 4 in vak 13 iemand de hele wedstrijd met zijn dikke telelens foto's aan het maken was
. Dat konden alle stewards zien en werd gewoon toegestaan. Echt belachelijk! Ik vind het altijd heerlijk om de wedstrijd nog even te herbeleven met foto's en filmpjes

-
Verified
- Forumicoon
Ik denk dat je dit het makelijkst oplost door vandaag nog contact met de club te zoeken.
Lijkt me dat je dan een excuus krijgt en de volgende keer gewoon je camera weer mee naar binnen kan nemen.
Lijkt me dat je dan een excuus krijgt en de volgende keer gewoon je camera weer mee naar binnen kan nemen.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Superster
- Contacteer:
1920, kom er maar in.
Wat was de reden dat je de camera niet mee mocht nemen?
Wat was de reden dat je de camera niet mee mocht nemen?
Bedankt Torcida:-)
-
- Nieuw talent
Hmmm.. ik voel nattigheid! De enige reden die ik kan bedenken is dat de club wellicht zelf deze foto's gaat maken en dat je ze tegen betaling kan downloaden. Een soort copyright zeg maar. Immers bij grote concerten is het ook verboden om foto's te maken en zo zijn er nog wel meer gelegenheden waar je alleen foto's kan kopen en niet zelf mag maken.
Dus iedere keer als je langs het ALS rijd, kijk dan snel de andere kant op want je zou wel eens een rekening kunnen krijgen voor het kijken naar het stadion. Lang leve de commercie!
Dus iedere keer als je langs het ALS rijd, kijk dan snel de andere kant op want je zou wel eens een rekening kunnen krijgen voor het kijken naar het stadion. Lang leve de commercie!
- Caspar
- Superster
Misschien kunnen 1920 en/of Beetle uitleg geven?
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Forumicoon
Zeer merkwaardig.
Feanfans.nl is een prachtige fotosite en absoluut een toegevoegde waarde. Bovendien zijn er door anderen, ook ik, gewoon foto’s gemaakt.
Daarom ben ook ik wel benieuwd naar de reacties van Beetle of 1920.
Feanfans.nl is een prachtige fotosite en absoluut een toegevoegde waarde. Bovendien zijn er door anderen, ook ik, gewoon foto’s gemaakt.
Daarom ben ook ik wel benieuwd naar de reacties van Beetle of 1920.
-
- Superster
- Contacteer:
Normaal gesproken ben ik ook éen van de vaste aanleveraars van foto's voor Feanfans.nl. Deze keer had ik de camera echter niet mee aangezien ik direct vanuit mijn werk naar de wedstrijd toe ging. Toen de wedstrijd begon zat ik jammer genoeg pas in de file bij Amsterdam. Door als een idioot te rijden kon ik nog net het laatste half uur van de wedstrijd zien.
Ik moest verdomme helemaal uit België komen! Als ik dan bij aankomst nog eens een camera moest inleveren dan was voor mij helemaal de lol eraf. Als iemand nog de moeite neemt om die afstand af te leggen om een wedstrijd te bezoeken, al is het maar een gedeelte van die wedstrijd, dan geeft het wel aan wat ik voor de club overheb!
Als je op zo'n manier nog eens je plezier in de wedstrijd vergald wordt....
Ik heb Erik nog gesproken na de wedstrijd. Hij stond er inderdaad zonder camera en was woest. Ik heb het eerder ook gehad. Een steward kwam naar me toe en zei dat ik als de sodemieter die camera weg moest stoppen. Maar dat was tijdens een wedstrijd. Erik's toestel werd al bij de poort geweigerd. Ik neem aan dat er binnenkort wat gesprekken zullen plaatsvinden om duidelijkheid te krijgen.
Zoals gezegd, wij bij Feanfans.nl steken veel tijd en geld in de club. Elke uit- en thuiswedstrijd wordt bezocht. Waar dan ook. In de eredivisie of in Europa.
Wellicht is er iemand wezen googlen en heeft dit gevonden...
Ik moest verdomme helemaal uit België komen! Als ik dan bij aankomst nog eens een camera moest inleveren dan was voor mij helemaal de lol eraf. Als iemand nog de moeite neemt om die afstand af te leggen om een wedstrijd te bezoeken, al is het maar een gedeelte van die wedstrijd, dan geeft het wel aan wat ik voor de club overheb!
Als je op zo'n manier nog eens je plezier in de wedstrijd vergald wordt....
Ik heb Erik nog gesproken na de wedstrijd. Hij stond er inderdaad zonder camera en was woest. Ik heb het eerder ook gehad. Een steward kwam naar me toe en zei dat ik als de sodemieter die camera weg moest stoppen. Maar dat was tijdens een wedstrijd. Erik's toestel werd al bij de poort geweigerd. Ik neem aan dat er binnenkort wat gesprekken zullen plaatsvinden om duidelijkheid te krijgen.
Zoals gezegd, wij bij Feanfans.nl steken veel tijd en geld in de club. Elke uit- en thuiswedstrijd wordt bezocht. Waar dan ook. In de eredivisie of in Europa.
Wellicht is er iemand wezen googlen en heeft dit gevonden...
Wéér uit!!!!